• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Az új nő

CIB reklám

*************************

CIB Tavaszi Betét - 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Na jó, bevallom, gyenge vagyok. Nem tudom megállni, hogy ne foglalkozzak a jóképű állatorvos sorsának további alakulásával. Pedig megfogadtam, lekattanok róla. Mi újat tudnék még írni erről a koncepcióról? Végy valami jópofát (persze ízlések és jópofaságok különböznek), tedd mellé a bankot, ismételd sokszor, nagyon sokszor, és ember jönni befelé jópofa bankba hosszú sorban és kész. De most bank ide bank oda, azért az mégiscsak izgalmas kérdés, van-e közös jövője a Dokinak és asszisztensének a munkakapcsolaton kívül is? Hát nem?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. március 21
Találatok: 4369

Bővebben: Az új nő

0 comments
4.3k views

Varázskrém

Avon reklám

*************************

Avon Anew testformázó krém - 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Miért, te hogyan reklámoznál egy testformáló krémet? Én? Na várj csak! Hadd lengessem meg a fantáziámat. Először is elnevezném Azazello-krémnek, tudod, amitől Margarita úgy megfiatalodott, és varázslatos boszorkányként seprűn repült az Ördög báljába?Na, na, maradjunk a realitások talaján. De én nem azt állítanám aztán, hogy egy az egyben ez lenne a hatás, csak hogy varázslatos lenne szinte csaknem.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. március 18
Találatok: 4432

Bővebben: Varázskrém

0 comments
4.4k views

Mutogatós

Aspirin reklám

*************************

Aspirin tabletta - 35s +++ Értékelés: 4,4/10

Még sokat kell tanulnom kreatívságból. Vannak finom eszközök, szinte észrevehetetlenek, amelyekkel úgy lehet készre csiszolni a vásárlásra ösztökélő remekművet, mint egy Zeiss lencsét a mikroszkopikus szemcséket tartalmazó csiszolóanyaggal. Ha már egy bizonyos szinten állsz kreatív tanulmányaidban, és jól figyelsz, magad is felfedezheted ezen varázslatos, üzenet átadási hatékonyságot növelő eszközöket egy-egy ilyen ragyogó munkában. Mint például itt is. Figyelj csak!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. március 15
Találatok: 5261

Bővebben: Mutogatós

0 comments
5.2k views

Baba számol

Baba ternékcsalád reklám

*************************

baba termékcsalád - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Két kreatív megy a sivatagban. Hosszú még az út az oázisig, beszélgetnek. Azt mondja az egyik: baba termékcsalád. Erre mit lépsz? Mire a másik: mi az? Mire az egyik: szappan és mindenféle ehhez hasonló trutyi. Mire a másik: olcsó? Mire az egyik: relatíve. Mire a másik: baba szereti a számológépeket. Mire az egyik: mi van?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. március 12
Találatok: 5372

Bővebben: Baba számol

0 comments
5.3k views

HALLS horror

HALLS reklám

*************************

HALLS cukorka - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Hogyan közelíthetjük meg a valós igény bemutatását? Egyrészt, hogy bemutatjuk a valós igényt, például elfogyó vécépapír a vécén ülve, másrészt, hogy valamiféle érzelmi közvetettséget teremtünk a valós igény és a fogyasztói döntési mechanizmus közé (fogyasztói insight ugyebár). Például vécén ülve inkább puha füves, virágillatos nyári réten gondolnánk el szívesebben magunkat. S lám, vécépapírunk érintése és illata ezt idézi. Következő reklámunk is ilyesmi eszközzel operál.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. március 09
Találatok: 6951

Bővebben: HALLS horror

0 comments
6.9k views
  1. Kávéval kávét?
  2. A pedo-csoki
  3. Dacia a forradalmár
  4. Boldog családi gombóc

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

168. oldal / 205

  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top