5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

Kinder Bueno reklám

*************************

Kinder Bueno - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Elmagyarázom. A pedofil hajlamú ember ugyebár gyermekek iránt érez természetellenes szexuális vágyat. A pedo-csoki-fília pedig ennek egy szelídebb, társadalmilag kevésbé veszélyes változata, amikor az ebben a nyavalyában szenvedő delikvens, a gyerekeknek szánt csokoládéfélék iránt érez a szexuálishoz hasonlóan erős vonzalmat. Nekik készült ez a reklám.

***************


***************

Én ezt a reklámot majdnem megdicsértem. Esküszöm így volt. Aztán rájöttem, a kinder tag a csoki nevében talán arra utalhat, tervezői elsősorban a gyermekek ízlésvilágának akartak megfelelni, amikor a készítmény ízvilágát megkomponálták. Tehát vélhetőleg a termék nem epekeserű és nem méregerős. Vagyis ha nincs az a kis baki a filmecske végén, ahol megemlítenek egy konkrét terméket, akkor egész formás kis alkotás lehetne a mű. Tessék mondani, mindig muszáj valamit reklámozni egy reklámfilmben? Egyszerűen el kell hagyni a reklámozandót, és akkor meglátják, ugrásszerűen emelkedni fog a vonatkozó alkotások színvonala és megítélésének mértéke.

Jelen esetben például ragyogóan illik a csokis képekhez a buja megközelítési mód, hiszen a csokoládé elismerten afrodiziákum is.

Csokoládé, ostya, krém, csokoládé az ostyán, ostyában a krém, hát nem nyalni-falni való, ugye gyerekek? Nézzétek a néninek is hogy ízlik! Ott is maradt egy kis csokoládé a szája körül, annyira mohón nyalta ki az ostyából a krémet. De ti majd vigyázzatok, nehogy összepiszkítsátok magatokat, anyuka haragudni fog!

És az énekes néni... igen, igen néni, nem bácsi... szóval az énekes néni búgó, buja hangja remekül passzol a képi mondanivalóhoz. Ő Amanda Lear, aki talán pont ebben az évben lesz hetven éves, a neves pop díva, akiről sokáig az a pletyka terjedt, talán nem is igazi nő, talán egykor mégiscsak férfi volt, vagy valami ahhoz hasonló. Cáfolatul sok meztelen kép jelent meg róla mindenféle felnőtt magazinokban, amit most ide is mellékelek nektek... izé, majdnem én is a reklámfilm hibájába estem, elnézést.

A dal pedig arról szól, hogy give a bit of mmm to me, I give a bit of mmm to you. Vagyis adj egy kis (darab) mmm-t nekem, én is adok egy kis (darab) mmm-t neked. És mivel az egész olyan pajzános környezetben van abszolválva, ugye értitek mi mindent lehet behelyettesíteni a mmm helyébe. Illetve bocsánat gyerekek, ide csak a csokit lehet behelyettesíteni, ki volt az aki mást mondott? Na gyere ki fiam, szóval már megint te, hozd is mindjárt az ellenőrződet. Hogy mi az, hogy abszolválva? Csak azt nem értetted? Akkor mit értettél? Hogy a dugásról énekelt nem a csokiról? Elég volt, ide az ellenőrzővel! Romlott világ romlott gyermeke te!

Ezért feltételezem, hogy mivel az alkotók nem lehetnek ilyen elvetemültek, a filmet talán nem is a gyerekeknek szánták. Nehezen tudom elképzelni ugyanis, hogy ott ül a fókuszcsoport vizsgálaton egy csapat gyerek, és a kreatív team izgatottan figyeli, hogyan reagálnak az ujját sokat sejtető pillantások közepette lenyaló hölgy metakommunikációs üzeneteire. Igaz, van nyuszi is valahol a műben.

Sokkal inkább elképzelhető tehát számomra egy sajátos perverzióval megvert kis csapat fókuszcsoportos vizsgálata, akik kifejezetten a gyermekeknek szánt édesipari készítmények látványától és evésétől indulnak be. Elképzelhető, piackutatások kimutatták, e sajátos vevőkör részaránya rohamosan növekszik, mivel az egyéb pornó extrémitások kezdenek lassan elcsépeltté válni. Ezért képesek egyre intenzívebben tért nyerni az olyan új irányzatok, mint például a gasztropornó, amire mellékelt példánk is kitűnő bizonyíték.

Amanda kérlek, elénekelnéd még egyszer, van itt egy csoki angyalka, meg akarom hágni. Köszike.

*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 8/10

A technika (Technology) - 7/10

{mxc}