Calgon reklám
*************************
Calgon - 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Szeretem a Calgon reklámokat. Szeretem, mert biztonságot adnak. Na nem úgy, nem a mosógépnek, mert persze eszem ágában sincs használni, hanem a lelkemnek. Mai rohanó, állandóan változó bizonytalan világunkban az ember (bocsánat agyturkász úr, tudom ez nem volt egy én állítás), azaz én mindenbe belekapaszkodik, kapaszkodom, ami stabilnak, stabil lelki támasznak látszik. Mert kell a biztos háttér. Hinterland. Background.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 8106
Bővebben: Egy megkövesedett reklám
Erste reklám
*************************
Erste lakáshitel ?- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Rómeó és Júlia lakásgondokkal küzd. Ne, ne mondd azt, hogy hülyeség. Egy történet, amit mindenki (mindenki?) ismer, és így azonosulni tud a két fiatal azon vágyával miszerint egy közös kicsi zug kéne nekik, ahol szerelmük végre beteljesedhet. Ez ugyanakkor vicces is, hiszen mindenki (mindenki?) tudja, hogy az eredeti történet korántsem erről szól, de ha szerencsésebben alakult volna, hát erről is szólhatott volna. A te problémád nem itt van.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4929
Bővebben: A populizmus dícsérete
Neutrogena reklám
*************************
Neutrogena kézkrém - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
"Norvégiában még hazaérni sem mindig egyszerű." Na igen, azok a kemény, hideg norvég telek. Oda jól fel kell öltözni, bizony. Illetve dehogy. Valami áramlat jön a tengerben arrafelé, és az kicsit enyhít. Valószínűleg a fiatal norvég csajok agyi teljesítményét is enyhítheti, mert puszta kézzel kaparják ott el a havat az ajtajuk elől. Se kesztyű, se lapát.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4980
Persil reklám
*************************
Persil Gold Plus - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
A mai óránkon a reklámfolt gyártás alapjaiba nyerünk betekintést. A folt előidézése a tisztítószerek reklámozásának területén rendkívüli jelentőséggel bír, hiszen így helyezzük a nézőt, leendő fogyasztónkat, egyfajta valós élettérbe, így idézzük fel benne önnönmaga hétköznapiságának impresszív partikularitását. Ez pedig elengedhetetlen, mondhatni szükséges feltétele a vásárlói igény emocionális indikálásának.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4718
Bővebben: A foltgyártás fortélyai
Potemix reklám
*************************
Potemix - 10s +++ Értékelés: 4,8/10
Te, ez szerintem ugyanaz a néni. Nő. Parasztnőnéni. Aki vitte Norbikának a bika helyett a potencianövelőt. Na jó, de akkor a fickó az a Norbika. Norbika bá. A férje nyilván. Hát persze, hiszen közös háztartásban vannak. És a férjnek külön kredence van a konyhában? Mondjuk az az italos almárium. A férj felségterülete. Vagy tán mégis szeretők, külön élnek, de mindkettő özvegy. A falu már beszéli, hogy nemsokára összeállnak.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 7453
Bővebben: Reklámpotencia növelés