1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Avon reklám

*************************

Avon Anew testformázó krém - 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Miért, te hogyan reklámoznál egy testformáló krémet? Én? Na várj csak! Hadd lengessem meg a fantáziámat. Először is elnevezném Azazello-krémnek, tudod, amitől Margarita úgy megfiatalodott, és varázslatos boszorkányként seprűn repült az Ördög báljába?Na, na, maradjunk a realitások talaján. De én nem azt állítanám aztán, hogy egy az egyben ez lenne a hatás, csak hogy varázslatos lenne szinte csaknem.

Na jó, akkor legyen előtte, utána. Veszek egy teljesen formátlan testet, mondjuk egy márványtömböt, bekenem a krémmel, és Michelangelo Dávidjává válik. Te teljesen hülye vagy. Valami hihető nem volna? Dagadt formátlan nőből filigrán? Azt se hinné el senki. Filigránból filigrán? Na végre, tudsz te, ha akarsz.

***************


***************

Mert most azt tetszenek hinni, hogy botorság olyan valakivel reklámozni egy terméket, akinek jól láthatóan semmi szüksége sincs rá. Mert még mindig nem tetszettek kiismerni a valódi kreatív csalafintaságot. Tessék hát ide figyelni! Ott ül ez a makulátlan alakú, igen karcsú nő neglizsében az ágy szélén, és azt mondja neki a mesélő, hogy felejtse el a csípőszorítót. Azt gondolnánk, ez könnyen teljesíthető, hiszen soha életében nem használta, azt se tudja mi az. Ugyanakkor látjuk, hogy mégis hátradob egy csípőszorítónak látszó tárgyat, vagyis egyféle "utána" érzést sugall, mintegy azt üzeni e mozdulattal, látod, pontosabban nem látod milyen voltam, de ilyen lettem. Épp abban a pillanatban érsz tetten, amikor beteljesül a hatás, amikor mintegy újjászületve, színpompás pillangóként kikelek régi testem hernyóbábjából (Kritikus metafora?).

Egyébként jelen esetben a neglizsés szép nő nem a férfiak számára demonstrál tehát a jelentben, hanem épphogy a nők figyelmét szeretné magára vonni. Vagyis nem szex-tárgy ezúttal, hanem az irigység, az egészséges, vásárlásra ösztökélő irigység tárgya. Ilyen akarok lenni, mégpedig most azonnal! Szinte szétfeszíti a hirtelen felkorbácsolt, és elemi erővel feltörő igény a spot-ot szemlélő nők és transzvesztiták kebelét, és azonnal birtokolni akarják e varázslatos hatással bíró kozmetikai készítményt.

Amelyet mindjárt be is mutatnak nekik. "Bemutatjuk az Anew Clincal testformázó krémet az Avontól. Speciális összetevői feszesebbé, és simábbá varázsolják a bőrt." Közben látjuk a tubusból kinyomódó gusztusos krémet, és nagyon szellemesen egy animációt, ami a terméket mintegy sztreccs szerű, hálós szövedékként ábrázolja. Kvázi ezt húzza aztán fel a combjára a fullextrás nő, érzékeltetve annak rugalmas fásliként viselkedő, testformáló hatását. Igaz, neki erre már nincs szüksége, de elhisszük, dagadt, gusztustalan tehén korában, mint amilyenek most mi vagyunk, ő is ehhez az anyaghoz fordult segítségért. Most csak a kedvünkért nosztalgiázik egy kicsit.

És most tessék jól figyelni. Jön egy mondat, felirattal megerősítve, ami egyszerűen támadhatatlanná teszi a törvény előtt az üzenet igazságtartalmát. Én például úgy értelmezem, őszintén bevallják, a krém hatástalan. Humbug. Placebo. És mint ilyen, rajtad múlik a hatása. Segíts magadon, az Isten is megsegít. Köszönjük az őszinteséget.

Azt mondja és írja ugyanis, hogy két hét után a nők 71%-a formásabbnak látta alakját. Szóval látta, vélte, gondolta, úgy élte meg, vagyis korántsem biztos, hogy objektíve így is volt. És csak 71%. Ráadásul a szám meg van csillagozva, azaz megjegyzés is tartozik hozzá, amit a rendelkezésre álló bő egy másodperc erejéig, mindenki gondosan áttanulmányozhat. Már hogy a tájékoztatás abszolút objektív, sumákolás mentes legyen. Én ideírom neked. "Az USA-ban fogyasztói véleményfelmérés során véleményt nyilvánító 134 nő százalékos aránya." Tehát a csoportból 38,86 nő nem látta formásabbnak az alakját. A szerencsétlenek. Rajtuk már feltehetőleg semmi sem segíthet. Na majd én is kipróbálom, szerintem nekem használni fog. Nagyon egészségesen reagált eddig is mindenre a szervezetem. És tényleg! Nézd csak! Eltelt két hét, és szemmel látható a változás! Köszönöm Avon!

Nem tudom, kapiskálod már a csíziót?

Ezután már nincs sok hátra a reklámból, a tökéletes formájú nő még illeg-billeg kicsit, hogy lásd, mivé lehetsz, majd megtudod, hogy három hónapos visszafizetési garancia van rá. Ha tehát bemész egy kinyomott kenőcsös tubussal a drogériába, és azt mondod, még mindig hányok magamtól, akkor szó nélkül visszafizetik az árát. Ugye te is sok ilyen csalódott vevőt láttál már?

Na de ne keseredj még ekkor sem el, egyszerűen hívd Avon tanácsadónődet. (Férfit nem vesznek fel? Én mennék.) Hívd, és tiétek lesz a holnap. Eddig azt hittem, az a fiataloké. Hát nem. Övék mindössze a rugalmas, feszes, karcsú test, tiéd a krém és a holnap.

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}