• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Hiszel még a Mikulásban?

Mások mondják

*****************************
K&H ? 40s
A minap találtam egy rendkívül szellemes és lényegre törő reklámfilmet az egyik videó megosztó portálon ? jútyúb.
Elsőre azt hittem, hogy ez is egy Coca Cola reklám lesz, mivel mindenki kedvence, a Mikulás volt a főszereplő eme rövidke, rendkívül eszmés filmben, hiszen ez a cég reklámozza évről évre a jó öreg piros ruhással a termékét. Persze már az elején gyanús volt, hogy miért is mutatják premier plánban, ahogy Mr. Santa Claus trónol a vécén és irtózatosan erőlködik?!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. február 15
Találatok: 4083

Bővebben: Hiszel még a Mikulásban?

0 comments
4k views

Celebszag

Rexona reklám

*************************
Rexona izzadásgátló dezodor ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Alapreklám ez is. Nem lehet elrontani. Nem szabad elrontani. Pontosabban olyan, mint egy belépőkérdés az egyetemi vizsgán. Ha elrontod, nem is mehetsz tovább. És azért alap, mert a lehető legáltalánosabb igényeket célozza meg, tehát amelyek jószerivel minden emberben kisebb-nagyobb gyakorisággal felébrednek. Mire gondolok? Például minden ember kisebb-nagyobb gyakorisággal meglátogatja az illemhelyet. Nyissuk ki a könyvünket a 78.-ik oldalon.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. február 13
Találatok: 4224

Bővebben: Celebszag

0 comments
4.2k views

Folt az alapon

Vanish reklám

*************************
Vanish OxiAction EXTRA HYGIENE ? 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Igen? Tehát alapreklámot kellett készítenie. És mit várunk el egy alapreklámtól? Úgy van, tehát hogy a hülyeségfolyam egy pillanatra se szakadjon meg. Az alapreklámba nem kerülhet racionális mozzanat, ezzel majd csak felsőbb szinteken élhet a kedves kreatív hallgató. De ön még csak másodéves, úgyhogy minden racionális elem egy pont levonást jelenthet. Ugye tisztában volt ezzel a feladat végrehajtása során? Hogy akkor még egyszer átnézné? Sajnos arra már nincs mód.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. február 09
Találatok: 4125

Bővebben: Folt az alapon

0 comments
4.1k views

Könnyen nyitható szeretet

GLOBUS reklám

*************************

GLOBUS könnyen nyitható termékek ? 15s +++ Értékelés: 3,8/10

Nos, úgy látszik, nem tudom megszokni. Akárhányszor látom, mindig megdöbbenek a kreatív képzettársítás ilyen mérvű szabad szárnyalásán, a kreatív fantázia szinte világokat átfogni képes erején. Komolyan mondom, könnybe lábad a szemem. Vitán felül, ez katarzis. Kapcsolatot teremteni egy könnyen nyitható szendvicskrém és egy életre szóló szerelmi házasság között, ez ám a profizmus. Mit profizmus, ez ám a valódi művészet. Vagy bűvészet?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. február 05
Találatok: 4030

Bővebben: Könnyen nyitható szeretet

0 comments
4k views

Has és menés

Imodium reklám

*************************

Imodium kemény kapszula – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Megmondom őszintén, nekem nagyon bejönnek a hasmenéses reklámok. Mert igenis nem csekély fantázia kell ahhoz, hogy e kényes témát oly sokféleképpen megközelítsük, oly sokféleképpen láttassuk a reklámozandó termék nélkülözhetetlenségét. Ráadásul úgy kell ezt tennünk, hogy elkerüljük a dolog természetéből fakadó nem éppen kellemes képzettársításokat. Vagyis bíznunk kell a befogadó nálunknál (értsd a kreatívnál) sokkal szegényesebb fantáziájában.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. február 02
Találatok: 5053

Bővebben: Has és menés

0 comments
5k views
  1. Indirekt infó
  2. Életerő fokozó
  3. Megnyugtató tisztaság
  4. Klapkát szétszedik

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

127. oldal / 205

  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top