3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (1 Vote)

Actival Max reklám

*************************

Actival Max multivitamin tabletta ? 30s +++ Értékelés: 4,8/10
A mesékben általában elég nagy derbi zajlik mindenféle varázsszerek megszerzése érdekében, előfordul, hogy ezért multifejű sárkányokat is le kell mészárolni, vagy öreganyámnak kell szólítani egyes nyugállományú hölgyeket, akik éppen fát lopnak az erdőben szerény nyugdíjukat kiegészítendő. A lényeg, hogy elég strapás olyasféle csodaszerekhez hozzájutni, amelyet itt például egy egyszerű vásárlással meg lehet szerezni. Igaz, ehhez engedni kell e reklám bűvöletének.

***************

***************

Indítóképünk egy virágbolt (azt hiszem) megnyitásáról tudósít, a boldog tulajdonoshölgy áll a megnyitottunk tábla mellett. Közben ezt halljuk: a sikerhez sok minden kell. Na lássuk, mi minden? Ezt úgy fogjuk meglátni, hogy a hölgy szép barna szeme premier plánban lecsukódik, és indul a visszaemlékezés, neki konkrétan mi minden kellett a sikerhez?

Elszántság. A képen ezt illusztrálandó, nagy rakodások zajlanak, rakják be a virágokat egy furgonba, amelyeket épp egy nagykertől vásároltak. Ez azért elszántság, mert… mert ha nem szánod el magad, vagyis nem céltételezed, hogy most elmész virágot vásárolni, akkor nem mész el és kész. Aztán a sikerhez kell még kitartás is. Láttatni ezt úgy a legegyszerűbb, hogy a visszaemlékezés szerint, az üzlethelység kialakítása közben egyszer például elment az áram. Pedig éppen festették a falat. De folytatták, egy elemlámpa fényénél. Na jó, nyilván még számtalan ehhez hasonló kemény akadállyal kellett megküzdeniük, lehet, az adott helyzetben másoknál ez lett volna az utolsó csepp a pohárban. De nekik nem. Vajon nekik miért nem?

Szerintem ez nyilván megint valami bankos reklám lesz, hiszen a pont erre a helyzetre kitalált Ne Add Fel pénzügyi termék most rendkívül kedvező visszafizetési lehetőséggel biztosítja a kisvállalkozók beruházásainak beteljesülését. Megjegyezném, szerintem az volna a legkedvezőbb visszafizetési ajánlat, ha nem kéne semmit visszafizetni, de ilyet még nem találtam, pedig a gugliba is beírtam. Talán rossz volt a keresőszó?

Na de ne álmodozzunk, ha egyszer a választ azonnal a saját szemünkkel is láthatjuk. Tehát miért nem adja fel a fiatal vállalkozó házaspár, amikor kialszik a villany?

Mert a sikerhez, mint megtudjuk, életerő is kell. Aha, akkor ez nem bank lesz. Vagy mégis? Hiszen ha van pénzed, van életerőd is. Vagy ha nincs, hát megveheted. Illetve ha valami csodaszerről volna szó… miért, az nem lehet bank?

Na most már lehet hanyagolni ezt a bankos hülyeséget, lépj tovább!

Tehát ha csodaszerről van szó, azt általában meg lehet venni a patikákban bankhitel nélkül is. Egyelőre. Sárkányt sem kell gyilkolni hozzá ebben a mi modern világunkban. És ha jól tudom, ráadásul védett állat. Egy szó mint száz, az életerőt adó csodaszer megszerzése ma már nem szükséges feltétele valamiféle fél királyság megszerzésének, vagy egy egész királylány keze elnyerésének. Mert hogy nagyon könnyű ahhoz hozzájutni. Úgy is mondhatnám, az életerő már a spájzban van. Jól is néznénk ki, ha még állnának az eredeti királyi feltételek. Mindenki királylányokkal meg fél királyságokkal flangálna az utcán.

Na de térjünk végre a lényegre. Nem banki reklám, hanem multivitamin tabletta. Abban van a vitamin. Azaz az életerő. Ilyen egyszerű. Tehát ha sikeres akarsz lenni, akkor kell elszántság, kitartás, és életerő. Ez a három. Bank nem kell. Az elszántság és a kitartás kérdésében nem tudunk segíteni, azt te hozod, viszont életerőt azt fel tudunk ajánlani nevezett termék személyében. Vigyázat! A konkurens vitaminkészítményekben csak vitamin található! Életerő egy szál sem! Tehát csak ezt edd, hogy a siker egyetlen összetevője se hiányozzon, ahogy azt zárásképpen a narrátor hozzáteszi magyarázólag.

És tényleg szép képek vannak a szép meséhez. Dehogy állítom, hogy a szer nem hatásos. Minden bizonnyal egy tisztességes, jó vitaminkészítmény. És ennek megfelelően hatásos. Mint az összes többi. És ha így van, miben másban versenyezhetnének, minthogy kié a jobb reklám? Vagy a kevésbé rossz. Ez talán kevésbé.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}