Naturella reklám
*************************
Naturella intim/tisztasági betét ? 20s +++ Értékelés: 5,0/10
A betét az valami olyasmi, amit beteszünk valahová. Ellentéte a kivét. Egyébként minden betét kivét is egyben, hiszen ha már egyszer betettük valahová, még egyszer nem tehetjük be ugyanoda. Előbb feltétlenül ki kell vennünk onnan. Bár érdekes módon a lúdtalpbetétet azután is lúdtalpbetétnek hívjuk, miután betettük a cipőbe. Pedig akkor már lúdtalpkivét. Ha kivesszük, akkor lesz megint lúdtalpbetét. Az intimbetéttel ugyanez a helyzet. Igaz, ha egyszer már kivettük, többet nem lesz betét. Kivét marad.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5996
Milka reklám
*************************
Milka ? 40s +++ Értékelés: 5,0/10
Bizonyos márkák, brand-ek már megengedhetik maguknak, hogy ne bajlódjanak magának a terméknek a megnevezésével, hiszen hitük szerint a vonatkozó termékfajtát megjelölő fogalom a köztudatban már rég behelyettesítődött a márkanévvel. Amerikában például még ma is sokan hoovereznek porszívózás helyett, lévén, hogy sokáig ez a cég egyeduralta ezen háztartási eszköz piacát. Én pedig még a kezdetekkor sokáig xeroxoztam fénymásolás helyett, hasonló okokból.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 8123
Bővebben: A boldogság kék tehene
Prostamol reklám
*************************
Prostamol UNO ? 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Egy másik hasonló hatású készítmény kapcsán már foglalkoztunk az ilyesféle szerek reklámozásának etikai kérdéseivel, úgyhogy itt most azt nézzük meg, vajon milyen mindenkivel előforduló élethelyzet ábrázolásának segítségével mutatja be a szerző az ilyesféle szerek szedésének kívánatosságát. Először is talán nevezzük nevén a gyereket, aki a főszerepet játssza kamaradrámánkban. Ő a jó öreg dülmirigy bácsi, alias Pros Tata.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5520
PERSIL reklám
*************************
PERSIL Brilliance ? 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Tehát a már begyakorolt módszerrel tárjuk fel, hogyan ébreszti fel a lehetőleg határtalan bizalmat a termék iránt a most szemrevételezendő reklámfilm. Igen, az egyik legjobb metódus, hogy egy mindenkivel gyakran előforduló, ismerős helyzet ábrázolásával keltjük fel a kedves célcsoport nézőben a termék iránti igényt. Az igény azért generálódik, mert az adott problémára pont ez a termék kínál fantasztikus megoldást.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4632
NISSAN reklám
*************************
NISSAN JUKE CrossOver ? 30s +++ Értékelés: 6,0/10
Már régen nem foglakoztunk autóreklámmal. Ebből persze még nem következik, hogy most már ideje, csak szoktak ilyet mondani, ha régen nem foglalkoztak valamivel, és most megint mégiscsak. Az első két mondatomban a semmit mondásra mutattam példát. Ezt nagyon fontos gyakorolnia a kreatív tanulónak, mert a hazugságok szövedékét lehet lazítani, hígítani vele. Ugyanis a semmit mondás mégsem egy direkt hazugság.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4436