Naturella reklám
*************************
Naturella intim/tisztasági betét ? 20s +++ Értékelés: 5,0/10
A betét az valami olyasmi, amit beteszünk valahová. Ellentéte a kivét. Egyébként minden betét kivét is egyben, hiszen ha már egyszer betettük valahová, még egyszer nem tehetjük be ugyanoda. Előbb feltétlenül ki kell vennünk onnan. Bár érdekes módon a lúdtalpbetétet azután is lúdtalpbetétnek hívjuk, miután betettük a cipőbe. Pedig akkor már lúdtalpkivét. Ha kivesszük, akkor lesz megint lúdtalpbetét. Az intimbetéttel ugyanez a helyzet. Igaz, ha egyszer már kivettük, többet nem lesz betét. Kivét marad.
***************
***************
A fenti eszmefuttatással csak azt akartam illusztrálni, mennyire alaposan bele kell gondolnia egy kreatívnak a reklámozandó termék sajátosságaiba, hogy felismerhesse azokat a specifikumokat, amelyekbe belekapaszkodva felépítheti aztán a csak erre a termékre alkalmazható leghatékonyabb kommunikációs stratégiát.
Nos, ha megtekintjük a filmet, úgy tűnik, bármily meglepő, az alkotókat nem ugyanazok a jellemzők ragadták meg ezzel a termékkel kapcsolatban, mint engem. Valahogy nem a betét szó szemantikájából indultak ki, hanem a termék használatához talán jobban kapcsolható jelentéstartalmakból. Virág és természet. Mi más is volna jobban köthető a terméktípushoz? Persze lehetne a „mi lenne veled bizonyos helyzetekben e termék nélkül” módszerrel is megközelíteni a problémát, de alkotóink egészséges ösztönnel felismerték, hogy esetünkben talán nem ez volna a legcélravezetőbb megoldás. Ne, most ne engedd el a fantáziádat… léket kaptál Rozi?... mondom hagyd ezt… a véradás nem itt lesz Rozi… ejnye, befejeznéd?... máskor akkor is tedd elé a kezed, ha nem az orroddal tüsszentesz Rozi… tudod, hogy egy undorító hímsoviniszta állat vagy?
Szóval virág, és természet. Méghozzá margaréta, ha jól látom. Dehogy. Kamilla te nagyeszű. „Minden virág gyengédséget rejt.” Ezt mondjuk nem értem, de szép. Mert hogy van például az a nagyon büdös dögszagú virág, meg a többi húsevő, meg… de nem ez jut senkinek sem az eszébe a virágról, ne csináld! „És a Naturella virággal kedveskedik a nők bőrének.” Na ugye. Krisztihand, Naturella betét vagyok, engedje meg, hogy átnyújtsam önnek ezt a csokor kamillát. Jó, de akkor hogyan? „Virágmintája segít a nedvességet távol tartani és eddig nem tapasztalt módon megnyugtatja a bőrt.” Nem igaz, de szép ez is. Úgy értem szinte biztos vagyok benne, nem a virágminta az oka az adott szövedék víz-távoltartó képességének. Hej pedig mennyit gondolkoztak, kísérletezgettek a tudósok, vajon melyik minta kölcsönzi az anyagnak a legnagyobb nedvszívó képességet. És megannyi matematikai és számítógépes modell után valakinek végre eszébe jutott, hogy mint már annyiszor a találmányok történetében, megint a természethez kellene visszanyúlni. És lőn világosság! És ráadásul, mint ahogy egy felirat erről tájékoztat, az előző verzióhoz képest eddig nem tapasztalt módon még meg is nyugtatja a bőrt. A virágminta. Egy minta. Persze állítólag van olyan, hogy bőrlátás. És ha belegondolsz, voltaképp hova kerül ez a betét, nos, bizonyos – általam csak hallomásból ismert – szerelmi praktikák esetén, jobb ha szépen megfésülködsz.
„Naturella. Érezd a természet gyengéd érintését.” Például Japán.
Szóval kedves Jenő! Most tényleg, de őszintén. Muszáj mindig hülyeségeket beszélni? Ha felhúzom ezt a betétet, valóban úgy fogom érezni, mintha kamillavirágok szirmocskái nyaldosnának ott alul, méghozzá gyengéden? Ja hogy ezt ilyen szimbolikusan hangulatosan kell érteni? Mintha? De akkor miért nincs benne valami minthaság, miért értem úgy, hogy komolyan mondod, maga a virágminta segít nedvességet szívni, meg bőrt nyugtatni.
Tudod mit? Fogadjunk. Ha tudományosan igazolod, hogy igenis a virágminta az optimum, én megeszek egy ilyen betétet. Nem kivétet. Azért azt nem. Betétet.
*******************************************************************************
Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}