• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Fogkrémes megint

SENSODYNE reklám

*************************
SENSODYNE REPAIR & PROTECT ? 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nemcsak minden újszülöttnek új minden vicc, hanem minden szenilisnek is. Nos, véleményem szerint a reklámalkotók egyik legnagyobb felismerése, hogy voltaképp minden reklámbefogadó célszemély a reklámbefogadás szempontjából teljesen szenilis. Vagyis nagyon rövid idő alatt felejti el, miről szólt egy adott termékcsoport előző reklámja. Így nyugodtan rá lehet menni még egyszer, és akárhányszor, csak kicsit másképp. Pont úgy, ahogy maga a termékfejlesztés is teszi.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 10
Találatok: 6778

Bővebben: Fogkrémes megint

0 comments
6.7k views

Tampon vs. betét

o.b. reklám

*************************
o. b. tampon ? 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Arra a következtetésre jutottam, hogy feltehetőleg a kreatívok is szakosodnak. Úgy értem, bizonyos termékcsoportokra. Szerintem a mosóporos nemigen tudna üdítőset írni, a bankos pedig feltehetőleg túlképzett lenne egy tampon reklámhoz. Ugyanis aki például rendelkezik kellő fantáziával, és műveltséggel ahhoz, hogy olyan mesefigurás banki reklámsorozatot tudjon megálmodni, amelyen oly sokáig tudtunk bosszankodni, az nem hiszem, hogy hajlandó volna leereszkedni a tamponos, betétes reklámok színvonalára. Mit hajlandó! Nem volna képes rá.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 06
Találatok: 4397

Bővebben: Tampon vs. betét

0 comments
4.3k views

Fogsor mű

COREGA reklám

*************************
COREGA műfogsor rögzítő - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
"Nem mondhatom el senkinek, Elmondom hát mindenkinek" - jegyzi meg egy helyütt a költő, és teszi ezt például filmünk főhőse is. Igaz, éppen a filmszerűség miatt, lehet, igazából nincs is neki műfogsora, talán még foga sincs, aminthogy a filmen agyonlőtt színész sem hal meg valójában. Bár a hölgy korát, és ragyogó fogsorát tekintve, az talán mégiscsak egy műfogsor. De akkor ez egy "coming out".

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 02
Találatok: 6615

Bővebben: Fogsor mű

1 comment
6.6k views

És téged mi hajt?

MOL reklám

*************************
MOL imidzsfilm ? 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Ez egy ilyen nagyvállalati imázs építő film, amely azt a célt szolgálja, hogy megszerettesse az emberekkel ezt a jóságos nagyvállalatot, amely csak értük van. Azokért is, akik szolgáltatásait szeretnék igénybe venni, és azokért is, akik e vállalat berkein belül képzelik el szépen ívelni a karrierjüket. Azt mondja el nekünk e rövidke üzenet, hogy ez egy emberért és haladásért való nagyvállalat, amelynek szemében a legfőbb érték ennélfogva maga az ember és világa. Nem pedig a csúnya pénz.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. május 29
Találatok: 5072

Bővebben: És téged mi hajt?

0 comments
5k views

Csáberős puding

Dr Oetker reklám

*************************
Dr Oetker pudingpor – 25s +++ Értékelés: 4,6/10
A kérdés az, milyen jelzőket, vagy jelzős szerkezeteket érdemel meg egy termék? Pontosabban vajon mennyire szabadon garázdálkodhatunk a jelzőkkel, vagy ha már így teszünk, hol ronthatjuk el? Mennyire túlozhatunk? Lehetünk-e kétértelműek? Mikor oda nem illő egy jelző, mikor vicces, mikor röhejes, mikor ízléstelen? Vagy egyszerűen tegyünk rá, és ami eszünkbe jut hirtelen, azt vágjuk oda? Elvégre koncepció megmagyarázásban aztán igazán jók vagyunk.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. május 25
Találatok: 4933

Bővebben: Csáberős puding

0 comments
4.9k views
  1. Vonatablak a világra
  2. Depi Adó
  3. Le Csó
  4. Kullancsoskodás

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

121. oldal / 205

  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top