• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Beszáradt ötletek

Persil reklám

*************************

Persil Logo.svg DISCS - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Én tudom, mosópor reklámnak lenni nem könnyű. Újat mondani nem lehet, csak újabb és újabb piszkolódási jeleneteket kitalálni, vagyis csak mintegy emlékeztetni a kedves befogadót újból és újból, hogy újból és újból be fog piszkolódni a ruhája és minden mása saját magán kívül, ami szintén, de azt nem mosóporral mossa. Ez pedig nem egy tág mozgástér, úgyhogy újból és újból szinte ugyanazt látjuk. Dehogy, hiszen újból és újból ÚJ! NEW! NEU!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. november 20
Találatok: 1036

Bővebben: Beszáradt ötletek

0 comments
1k views

Aki kíváncsi, az hamar kóstol

Borsodi Friss reklám

*************************

Borsodi Friss logo - 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Aki kíváncsi, hamar megöregszik tartja a mondás. Ez persze hülyeség, hisz mondhatnánk a kíváncsiság viszi előre a világot, a megismerés igénye alapvető evolúciós követelmény. Érthető tehát, ha egy reklámalkotó úgy véli, ha ezen alapvető képességre emlékeztet, az mindenkiben bizalomépítő lesz, hiszen persze, én is kíváncsi vagyok. De hogy a te termékedre kíváncsi vagyok-e? Mondjuk én nem, nem élek ilyen jellegű cuccokkal…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. november 09
Találatok: 929

Bővebben: Aki kíváncsi, az hamar kóstol

0 comments
929 views

Lábgombás szerető

Canesten® reklám

*************************

Canesten logo - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 29
Találatok: 1645

Bővebben: Lábgombás szerető

1 comment
1.6k views

Duellum reklámmal

De’Longhi reklám

*************************

DeLonghi logo - 30s +++ Értékelés: 5,6/10

Láttuk mennyire bizalomébresztő és tápláló, ha a terméket úgy mutatjuk be, mint amit éppen egy neves ember élvez, vagy amint egy hírességnek teszi éppen boldoggá az életét, vagy annak legalább valamely aspektusát. De mi van akkor, ha egy konkurens termék teszi ugyanezt? Melyiket válasszam? Mint gyártó azt szeretném, ha a többség engem választana, na de miért pont az én hírességemet szeretnék többen? És megszületik a hírességek közötti reklámpárbaj…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 20
Találatok: 921

Bővebben: Duellum reklámmal

0 comments
921 views

Ne önbecsüld le magad

Dove reklám

*************************

dove logo - 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Na most az a kérdés, ha kiteszek egy reklámot, az úgy önmagában érthető-e, vagy csak akkor, ha ismerem a hosszabb változatot is, ha utánanézek az interneten, vagy más egyéb kutatómunkát kell elvégeznem a megértés érdekében. Lehet, tévedek, de nem hiszem, a kifejezetten reklámfanok szűk csoportján, és rajtam kívül más is komolyabb energiát fektetne egy reklámklip maradéktalan megértésébe. Vagy pont erre az ősi emberi ösztönre apellálnak a készítők? A megismerés kényszere?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. október 08
Találatok: 883

Bővebben: Ne önbecsüld le magad

0 comments
883 views
  1. A bölcs, öreg sonka...
  2. Burgeri létbizonyosság
  3. Pihe-puha izmok
  4. Vakargatós

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  326

14. oldal / 205

  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top