0.0 of 5 (0 Votes)

Rossmann reklám

*************************

rossmann logo - 27s +++ Értékelés: 4,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben mindenféle csodalények vannak. Vannak benne csodalények vannak. Benne. Csak úgy benne vannak, és akkor valahogy össze vannak kapcsolva az üzenettel, sokszor pusztán azzal, hogy benne vannak. És ha már ott vannak, akkor csak úgy éppen emelik a termék/szolgáltatás iránti bizalmat az ottlétükkel. Mert ezek általában cuki lények, és tényleg jó lenne találkozni velük mondjuk egy drogériában. Nos, menj hát be oda, hátha tényleg ott vannak…

0.0 of 5 (0 Votes)

Vénusz reklám

*************************

Vénusz logo - Vénusz kenőmargarin 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Az elejének semmi köze a végéhez típusú reklámokon belül, mintegy alcsoportként beszélhetünk az úgynevezett általános, vagy univerzális elejű reklámokról, amelyeknél ezt az elejét voltaképp bármilyen termék reklámozása követheti. Például azt mondom, szép. Első rész: mindenféle szép dolgok a tájaktól a nőkig, második rész: és ugyancsak szép az X sonka is alakra, színre, és legfőképp ízre. Ízlelje meg! Vagy mit tudom én…

5 of 5 (1 Vote)

Panangin reklám

*************************

panangin logo - Panangin® Forte 26s +++ Értékelés: 3,8/10

Dialógus. Fontos, hogy jó dialógusok legyenek egy reklámban, ha már erre a formára adta a fejét a kedves kreatív. Meg kell írni tehát egy párbeszédet, ha tetszik, egy minidrámát, amely odakonklúdál… szóval amelynek a végén valami módon pont az adott termék a drámai konfliktus megoldása, vagy feloldása, vagy a katarzis kiváltó tényezője, hisz ez utóbbival minden valamirevaló drámának rendelkeznie kell, legyen az bármilyen mini akár egy reklámban is. Tessék tehát úgymond ezen a szemüvegen keresztül nézni a reklámokat…

0.0 of 5 (0 Votes)

nasic reklám

*************************

nasic logo - 20s +++ Értékelés: 4,0/10

(Amikor ezt írom, éppen zajlik az ukrán-orosz háború. Úgy tűnik, ez a reklámokat nem érdekli. Mondjuk engem igen, de nehogy már a reklámok felügyelet nélkül maradjanak 😊)

Egy reklámfilmben fontos a vizualitás, hiszen az egy film. Mondhatni ez a fő kommunikációs csatornája. Olyannyira fő, hogy vigyázni kell, nehogy eltakarja azt, ami a fő, magát az adott termék fogyasztására felszólító üzenetet. Nagyon sok példát láthatunk erre a hibára. Vagy nem tudom. Lehet, ez a jobb sorsra érdemes reklámkészítők passzív ellenállása a bugyutasággal szemben. Ez volna a gerilla reklám?

3 of 5 (1 Vote)

gorenje reklám

*************************

gorenje logo20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ez is egy olyan reklám, amelyből voltaképp csak egyetlen pillanat fogott meg, és tett fel bennem kérdéseket. Volt már ilyen, de nem baj, ha a felvetett gondolat további gondolatok felvetésének forrása. Tulajdonképpen azon csodálkozom el mindig, miért szükséges egy reklámban a „hogyan lesz jó neked, ha ezt a terméket veszed”-re is bemutatni ötleteket azon kívül, ami a termék jellegéből következik. Tehát azon kívül, hogy ez a vasaló jobban vasal, attól az izétől meg elmúlik a hasmenésed stb. Nem, azt is muszáj bemutatni, hogyan leszel te úgy általában boldog a termékből kifolyólag. És innentől kezdve nagy baromságok jönnek…

Alkategóriák