Espumisan reklám
*************************
Espumisan Gyöngy kapszula ? 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Hát persze. Így kell ezt csinálni. Könnyedén, derűvel, kacagtató megjelenítéssel. Ezt a módszert már itt is megdicsértük. Hisz ismét egy gusztustalan kellemetlenség elleni szer reklámozásáról van szó, amelynek mikéntjére rengeteg alpári megoldás is eszébe juthatott volna a jobb sorsra érdemes kreatívnak. Úgyis tudja mindenki e szellemes ábrázolás alapján, hogy egy tömött járművön az ilyen megoldatlan problémától nem csak annak közvetlen érintettje szenvedhet.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5301
NESCAFE reklám
*************************
NESCAFE támadnak a szomszédok játék ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Teljesen normálisan indul a dolog, fogalmad sincs, mi fog történni, mit fogunk reklámozni. Szabályszerű. Arról sincs fogalmad, mi a szitu. Persze, mint gyakorlott reklámátvészelő ember, kvázi nem is érdekel, hiszen te közben pisilni mész, töltesz egy kupica rizspálinkát, kensz egy vajas kenyeret, vagy levizsgázol nemzetgazdasági ismeretekből. Szóval rá se rántasz.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4245
Kekszes Guru és Danone reklám
*************************
Kekszes Guru és Danone Görög - 20s + 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Desszerterotika. Írtunk már ilyesmiről, nem is egyszer, például itt. Jelen példáink ? mert kettő van ? a gastropornó műfajába tartoznak, de azért nem olyan durvák. Mondjuk gastro-softpornó. De mit is jelent a gastropornó kifejezés? Két étel szeretkezik egymással? Egy ember szeretkezik egy étellel? Két ember szeretkezik egymással? Ja, az rendes pornó?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5807
Suzuki reklám
*************************
Suzuki Swift ? 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Na ez most feladta nekem a leckét, hogy vajon mire gondolhatott a költő? akarom mondani a kreatív, amikor ezt az alkotást elkövette. Állítólag valamely költő, versének elemzését olvasva, amely elemzés arról szólt, hogy mit gondolhatott a költő az adott sorok írásakor, ezt a megjegyzést tette: gondolta a fene. Igaz, nem igaz, az biztosan igaz, hogy a kreatív esetében ez a gondolataira irányuló felvetés jogos.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4272
Palmolive reklám
*************************
Palmolive Ayurituel tusfürdő ? 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Igen, egy kreatívnak nem szabad finnyásnak lennie, sőt, tekintet nélkül saját világnézetére alkalmazkodnia a célcsoportra jellemző világszemlélethez. Vagyis használnia kell mindent, amivel a bizalomépítés oltárán áldozhat a termék vonzóbbá tétele érdekében. Na persze bizonyos erkölcsi, etikai normákat betartva. Az általa művelt, ab ovo hazudós műfajt most tekintsük normán belülinek.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4079