Bref reklám
*************************
Bref POWER AKTIV toalett tisztító ? 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Igen, az örök megújulás. Az örök újjászületés. Mondhatni reneszánsz. Ez az, ami azonnal megfogja az embert. Hisz az élet sajnos véget ér egyszer, pont ezt az apró problémát nem sikerült még megoldani az emberiségnek. De sebaj, legalább amíg élünk, addig újuljunk meg újra és újra, ha egy mód van rá. Álljunk ekképpen bosszút az elkerülhetetlenen. Amiképp tesszük ezt például vécénkben is.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3906
TENA Lady reklám
*************************
TENA Lady inkontinencia betét - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Előre is elnézést kérek, amiért nem tudok lekattanni a témáról, de az a helyzet, hogy nem tudok lekattanni a témáról. Természetesen nem vonom kétségbe e termék vitathatatlan hasznosságát, és nem szándékozom gúnyolódni azokon az embereken, akiknek ilyesmi segédeszközre szükségük lehet. Én is már benne vagyok a korban, lehet, eleve nem volna szabad effajta készség nélkül elhagynom az otthonomat. (Vetettem is most egy gyors pillantást arrafelé, nincs-e ott valami gyanús folt.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3821
Kinder reklám
*************************
Kinder csokoládé ? 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Mélységes mély a kreatív fantáziájának kútja. Vagy ne mondjuk inkább feneketlennek? (Na, ki után szabadon?) Mert ugyebár ha valamit kifejezetten gyerekeknek reklámozunk, akkor nyilván hangsúlyozni kell, hogy mi benne a kifejezetten a gyereknek való. Például játék. Játék traktor, játék vonat, hajas baba. És azért való gyereknek, mert nem igazi, de nagyon hasonlít rá. De sokkal kisebb. És mivel a gyerek kisebb, mint a felnőtt, a neki való dolgoknak is kisebbeknek kell lenniük.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4445
Bővebben: Kis gyerek, kis csoki
PROVIDENT reklám
*************************
PROVIDENT kis összegű kölcsön ? 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Ha csak egy kicsi hiányzik ? ez a szlogen. Találkoztunk már ezzel itt, amikor meséltünk róla, mennyire szabadon szárnyalhat a kreatív fantázia e szlogen értelmezése során. És hát valóban, csak akkor vesz fel az ember kis összegű kölcsönt, ha csak egy kicsi hiányzik. Ha nagy hiányzana, nagy összegűt venne fel. És jelen példánk is ezen logika szerint készült. Vagy mégsem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3980
Espumisan reklám
*************************
Espumisan Gyöngy kapszula ? 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Hát persze. Így kell ezt csinálni. Könnyedén, derűvel, kacagtató megjelenítéssel. Ezt a módszert már itt is megdicsértük. Hisz ismét egy gusztustalan kellemetlenség elleni szer reklámozásáról van szó, amelynek mikéntjére rengeteg alpári megoldás is eszébe juthatott volna a jobb sorsra érdemes kreatívnak. Úgyis tudja mindenki e szellemes ábrázolás alapján, hogy egy tömött járművön az ilyen megoldatlan problémától nem csak annak közvetlen érintettje szenvedhet.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5260