• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Üdítő szex

 

Schweppes reklám

*************************
Schweppes Fruit Fusions – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Te például szeretnél egy szép, híres színésznővel szexelni? Már úgy értem, ha férfi vagy kedves olvasó… illetve tök mindegy… manapság. De hát ki ne szeretne? Amiképp a lottó ötöst is elnyerni. Vannak tehát ilyen általános vágyak. Vagyis olyan vágyak, amelyeket a legtöbb ember a vágyai közt szerepeltet. Ugye ez azért jó, mert kiváló kiindulási alap a nagy tömegeket megszólítani kívánó terméknépszerűsítőknek. Például ki ne szeretne szép, híres színésznővel szexelni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. június 17
Találatok: 4184

Bővebben: Üdítő szex

0 comments
4.1k views

Örök megújulás

Bref reklám

*************************
Bref POWER AKTIV toalett tisztító ? 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Igen, az örök megújulás. Az örök újjászületés. Mondhatni reneszánsz. Ez az, ami azonnal megfogja az embert. Hisz az élet sajnos véget ér egyszer, pont ezt az apró problémát nem sikerült még megoldani az emberiségnek. De sebaj, legalább amíg élünk, addig újuljunk meg újra és újra, ha egy mód van rá. Álljunk ekképpen bosszút az elkerülhetetlenen. Amiképp tesszük ezt például vécénkben is.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. június 12
Találatok: 3928

Bővebben: Örök megújulás

0 comments
3.9k views

Vizelet alkalomra

TENA Lady reklám

*************************
TENA Lady inkontinencia betét - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Előre is elnézést kérek, amiért nem tudok lekattanni a témáról, de az a helyzet, hogy nem tudok lekattanni a témáról. Természetesen nem vonom kétségbe e termék vitathatatlan hasznosságát, és nem szándékozom gúnyolódni azokon az embereken, akiknek ilyesmi segédeszközre szükségük lehet. Én is már benne vagyok a korban, lehet, eleve nem volna szabad effajta készség nélkül elhagynom az otthonomat. (Vetettem is most egy gyors pillantást arrafelé, nincs-e ott valami gyanús folt.)

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. június 08
Találatok: 3847

Bővebben: Vizelet alkalomra

0 comments
3.8k views

Kis gyerek, kis csoki

Kinder reklám

*************************
Kinder csokoládé ? 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Mélységes mély a kreatív fantáziájának kútja. Vagy ne mondjuk inkább feneketlennek? (Na, ki után szabadon?) Mert ugyebár ha valamit kifejezetten gyerekeknek reklámozunk, akkor nyilván hangsúlyozni kell, hogy mi benne a kifejezetten a gyereknek való. Például játék. Játék traktor, játék vonat, hajas baba. És azért való gyereknek, mert nem igazi, de nagyon hasonlít rá. De sokkal kisebb. És mivel a gyerek kisebb, mint a felnőtt, a neki való dolgoknak is kisebbeknek kell lenniük.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. június 03
Találatok: 4465

Bővebben: Kis gyerek, kis csoki

0 comments
4.4k views

Kis híján kicsi...

PROVIDENT reklám

*************************
PROVIDENT kis összegű kölcsön ? 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Ha csak egy kicsi hiányzik ? ez a szlogen. Találkoztunk már ezzel itt, amikor meséltünk róla, mennyire szabadon szárnyalhat a kreatív fantázia e szlogen értelmezése során. És hát valóban, csak akkor vesz fel az ember kis összegű kölcsönt, ha csak egy kicsi hiányzik. Ha nagy hiányzana, nagy összegűt venne fel. És jelen példánk is ezen logika szerint készült. Vagy mégsem?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2012. május 30
Találatok: 3993

Bővebben: Kis híján kicsi...

0 comments
3.9k views
  1. Ellenszellentő
  2. Kávés támadás
  3. Desszert erotika
  4. Autó japánnal

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

104. oldal / 205

  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top