Vanish reklám
************************
Vanish folteltávolító gél – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Hogy mit lehet még rugózni egy ilyen, általunk már ezerszer tárgyalt reklámtípuson? Nem tudom. Fogd fel ismétlésnek. Vagy fogd fel, aminek akarod. Vagy fogd fel egyáltalán. Na ezért az ismétlés. Hogy ez milyen egy... szóval, hogy nem unják meg. Hogy nem unod meg.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4340
Bővebben: Egyszer folt, hol nem folt...
Telenor reklám
*************************
Telenor korlátlan beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Már volt egy ilyen reklámunk, ahol kék kígyók cikáztak ide-oda a levegőben, de csak most értettem meg igazán, mit akarnak bemutatni nekem, mit akarnak megértetni velem. Nos, azt, hogyan működik a mobiltelefon. Úgy működik, hogy valami, ami kijön az egyikből, viszi azt, amit mond az egyik beszélő. Itt persze láthatóvá van téve.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4256
Bővebben: Hogyan működik a mobiltelefon?
Shell reklám
*************************
Shell LEGO Ferrari – 30s +++ Értékelés: 3,0/10
És megint. Kisgyereknek néznek. Hogy majd azért fogok legalább 20 liter üzemanyagot venni náluk, hogy lehessen nekem ilyen autóm. Pontosabban, hogy vehessek egy ilyen autót. Egy játékautót. Kiszállok az igaziból, és kell nekem egy játékból. Már 399 (nem 400) forintért az enyém lehet. (Persze 400, mert hisz ilyenkor felfelé kerekítenek ugyebár, de mégis, azért az nem 400, hanem 399, és az nem mindegy.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3875
Netrisk reklám
*************************
netrisk.hu autóbiztosítási portál – 8s +++ Értékelés: 3,0/10
Először nem tudtam, mi zavar ebben a mindössze 8 másodperces apró reklámban. Egyáltalán, vajon érdemes szót vesztegetni rá? Aztán rájöttem, hogy érvényes a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős. Vagyis voltaképp van benne egyféle zsenialitás, ahogy megfogalmazza, mi is a reklámok lényege. Abszolút tömören tartalmaz mindent, amit egy jó kreatívnak alapvetően ismerni kötelező, amire építheti majd tudományát, és amely irányelvekhez mindvégig ragaszkodnia kell, bármily kacifántos reklámépítményt is állít aztán elő.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3388
Vodafone reklám
*************************
Vodafone Red – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó dolgok legyenek végtelenek. Ez a szlogen itten. Azért ez a szlogen itten, mert a termék végtelen perc és SMS használatot kínál, ha két évre ezt a csomagot választod 13990 (nem 14000 !) Ft/hó-ért, belföldi használatra készülék nélkül. Nos, mivel ebben két „pszichológiai horgony” is van (a végtelen szó és a nem 14000 szám), ezért erre kell épüljön a kreatív konstrukció is. Illetve elég ide a végtelen is. Valami végtelen kell ide Lajosom. Feeling reklám kell ide Lajosom. A végtelen, az jó.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4209