• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Egyszer folt, hol nem folt...

Vanish reklám

************************

Vanish folteltávolító gél – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Hogy mit lehet még rugózni egy ilyen, általunk már ezerszer tárgyalt reklámtípuson? Nem tudom. Fogd fel ismétlésnek. Vagy fogd fel, aminek akarod. Vagy fogd fel egyáltalán. Na ezért az ismétlés. Hogy ez milyen egy... szóval, hogy nem unják meg. Hogy nem unod meg.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. június 19
Találatok: 4340

Bővebben: Egyszer folt, hol nem folt...

0 comments
4.3k views

Hogyan működik a mobiltelefon?

Telenor reklám

*************************

Telenor korlátlan beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Már volt egy ilyen reklámunk, ahol kék kígyók cikáztak ide-oda a levegőben, de csak most értettem meg igazán, mit akarnak bemutatni nekem, mit akarnak megértetni velem. Nos, azt, hogyan működik a mobiltelefon. Úgy működik, hogy valami, ami kijön az egyikből, viszi azt, amit mond az egyik beszélő. Itt persze láthatóvá van téve.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2013. június 13
Találatok: 4256

Bővebben: Hogyan működik a mobiltelefon?

0 comments
4.2k views

Homo Ludens

Shell reklám

*************************

Shell LEGO Ferrari – 30s +++ Értékelés: 3,0/10

És megint. Kisgyereknek néznek. Hogy majd azért fogok legalább 20 liter üzemanyagot venni náluk, hogy lehessen nekem ilyen autóm. Pontosabban, hogy vehessek egy ilyen autót. Egy játékautót. Kiszállok az igaziból, és kell nekem egy játékból. Már 399 (nem 400) forintért az enyém lehet. (Persze 400, mert hisz ilyenkor felfelé kerekítenek ugyebár, de mégis, azért az nem 400, hanem 399, és az nem mindegy.)

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. június 06
Találatok: 3875

Bővebben: Homo Ludens

0 comments
3.8k views

Okos

Netrisk reklám

*************************
netrisk.hu autóbiztosítási portál – 8s +++ Értékelés: 3,0/10
Először nem tudtam, mi zavar ebben a mindössze 8 másodperces apró reklámban. Egyáltalán, vajon érdemes szót vesztegetni rá? Aztán rájöttem, hogy érvényes a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős. Vagyis voltaképp van benne egyféle zsenialitás, ahogy megfogalmazza, mi is a reklámok lényege. Abszolút tömören tartalmaz mindent, amit egy jó kreatívnak alapvetően ismerni kötelező, amire építheti majd tudományát, és amely irányelvekhez mindvégig ragaszkodnia kell, bármily kacifántos reklámépítményt is állít aztán elő.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2013. június 01
Találatok: 3388

Bővebben: Okos

0 comments
3.3k views

A TelCo csókja

Vodafone reklám

*************************
Vodafone Red – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó dolgok legyenek végtelenek. Ez a szlogen itten. Azért ez a szlogen itten, mert a termék végtelen perc és SMS használatot kínál, ha két évre ezt a csomagot választod 13990 (nem 14000 !) Ft/hó-ért, belföldi használatra készülék nélkül. Nos, mivel ebben két „pszichológiai horgony” is van (a végtelen szó és a nem 14000 szám), ezért erre kell épüljön a kreatív konstrukció is. Illetve elég ide a végtelen is. Valami végtelen kell ide Lajosom. Feeling reklám kell ide Lajosom. A végtelen, az jó.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. május 27
Találatok: 4209

Bővebben: A TelCo csókja

0 comments
4.2k views
  1. A partedli
  2. A vécékefe teszt
  3. Gomba a pedálon
  4. Skandináv vicc

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

91. oldal / 205

  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top