Vodafone reklám
*************************
Vodafone Red – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó dolgok legyenek végtelenek. Ez a szlogen itten. Azért ez a szlogen itten, mert a termék végtelen perc és SMS használatot kínál, ha két évre ezt a csomagot választod 13990 (nem 14000 !) Ft/hó-ért, belföldi használatra készülék nélkül. Nos, mivel ebben két „pszichológiai horgony” is van (a végtelen szó és a nem 14000 szám), ezért erre kell épüljön a kreatív konstrukció is. Illetve elég ide a végtelen is. Valami végtelen kell ide Lajosom. Feeling reklám kell ide Lajosom. A végtelen, az jó.
***************
***************
És hát mi illik egy mobil telefonos szolgáltató céghez vajon? Milyen nagyságrendű érzések? Hol is vagyunk Lajosom? Kapitalizmusban? Itt ahol a „tátott tőke sárga szája” ontja bűzös leheletét? Na akkor mindent bele, mehet még az akármennyire aránytalan aránytévesztés is. Lajosom. Ötlet? Hazudj Lajos, kábíts Lajos, hit, remény, szeretet, hazafiasság, szerelem, hősiesség, önfeláldozás, akármi, hisz csak valami ilyesmi mérhető össze egy standard SIM csomag nagyszerűségével. Nem igaz, Lajosom? Tudod ezeknek már hihetetlenül magas az ingerküszöbük. A szemük se rebben mégoly véres filmek látványára sem, arcizmuk sem rándul, ha azt mondod, világszenzáció! Tehát Lajos nyomasd, ahogy a csövön kifér!
Na látod, így kell ezt. Szép lírai zene, és csók, csók, csók… végtelen csók. Hűség a szlogenhez, hűség a termékhez. Nagyon jól kezded azzal a kis lájtos gyerekpornóval, na jó, azzal a kis gyerekszerelmes puszisággal, és nagyon jó ahogy forgunk, forgunk növünk, növekedünk, és egyre komolyabban pusziszkodunk, szerelmeskedünk egy életen át és ahogy a végén belehajlunk a hajlott korba, de még ott is csók, szerelem. A végtelen jó dolog. Szépen rímel erre a másik végtelen jó dologra, mint ami ez a SIM csomag. Ügyes vagy Lajosom. És tényleg, annyira rímel, teljesen hasonló érzések futnak végig a gerincemen, amikor bedugom magamnak ezt a SIM kártyát, vagy mit, szóval amikor előfizetek erre a csomagra, és boldog vagyok, hogy nem csak a halálba csókolózhatom magam végtelenül, hanem még itt ez a másik végtelen jóság is nekem, ez a SIM csomag ettől a gyönyörű daliás telefonszolgáltatótól. És igen, összekapcsoltam, valahogy már nem is tudom szétválasztani ezeket az érzéseket, a feleségem már picit féltékeny is, mert a múltkor rajtakapott, amint forrón öleltem, csókoltam a mobilomat, ami ehhez a szolgáltatóhoz köt engem és nem máshoz. Szóval gratulálok Lajosom, még nekem is bejön a hatás.
És tudod mi tetszik még? Hogy jól vágtad meg. Mert ugye azért mégiscsak gát lehet sokak számára ott a végén az idős házaspár összebújása… hát szóval látványilag, mert láttam én ezt az előző verziót is tőled Lajosom,
és meg kell mondjam, azért ott a néni… mit kerteljek, nem ehhez vagyunk szokva látványice, hanem a fiatal szép testekhez, persze értem én, hogy így van ív, meg az is célcsoport, de mégis rombolhatja az insight-ot, azt hiszem. De bátor próbálkozás, elismerem… És nagyon jól tetted, hogy még csak eszedbe se jutott ezt a leghosszabb verziót nyomatni,
mert itt a vége felé még alaposabban, méghozzá két öregségi fokozatban láthatjuk az idősbb korban nem annyira jellemző tevékenység szereplőinek részleteit… most miért? Abban a korban is jellemző? Ja, bocsesz, és tényleg, hisz kvázi én is abban a korban vagyok, és… de semmi közöd hozzá. Na, mindegy Lajosom, bátor vagy, és végül is én papoltam az elején, hogy valami nagyon meghökkentő kell ide, és ez az. Végül is. A végtelen csók. Milyen szép. Nemes. Magasztos. Felemelő. Az örök szerelem. Az örök, holtig tartó hűség. Havonta 13990 (nem 14000 !) Ft-ért.
Hát Lajos! Azért ezt nem néztem volna ki belőled! Tényleg nagyon kreatív kreatív vagy. Állati kíváncsi vagyok mit lép erre a konkurencia. Világbéke? A repülés története? Az örök anyaság? Az elesettek megsegítése? Kis lépés az embernek, de nagy lépés az emberiségnek? De ne adjunk tippeket…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}