Brise reklám
*************************
Brise légfrissítő - 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Tulajdonképpen mi az, hogy légfrissítő? Valami, ami frissíti a léget. Mondjuk, ha a lég már fáradt, hát ezzel lehet frissíteni. De mitől is lehet fáradt egy lég? Ha nem elegendő az oxigéntartalma, ha felszaporodtak benne a kellemetlen szagú, esetleg káros összetevők, és más ilyesmi. Vagyis ha oltári büdös van már bent.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4271
Activia reklám
*************************
Activia joghurt - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
A kimeríthetetlen téma. Mert még mindig nagyon gazdag ez a cég. Azért képes mindmáig változatlan intenzitással ontani joghurt reklámjait. De sebaj, legalább tanulmányozhatjuk, hogyan kell rugalmasan alkalmazkodni a szabályozói környezet esetleges kedvezőtlen reakcióit kompenzálandó, hogyan kell stratégiát, koncepciót, azaz hazugságot váltani - bocsánat, mit mondtam?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4506
Raiffeisen reklám
*************************
Raiffeisen lakáshitel - 35s +++ Értékelés: 3,8/10
A nagy kreatívműhelyek olyanok már, mint egy nagyüzem. Futószalag. Mellette állnak a kreatív betanított munkások, és termelnek. Nagy sorozatban. Sablon szerint. Nem kell különösebb brainstorming, éjszakákba nyúló ötletelés, csak jön a megrendelés, sablon előkap, reklám legyárt. Az ötletek, régiek, újak, jobbak, rosszabbak, ott sorakoznak a raktárban, csak elő kell venni őket. Üzemvezető-kreatív megrendelés alapján megállapítja, melyiket kell gyártásba vinni.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4161
SENSODYNE reklám
*************************
SENSODYNE Rapid - 30s +++ Értékelés: 3,4/10
Én többet nem akarok fogkrémreklámról írni. Persze nem zárható ki, hogy egyszer egy ilyen olyan hatással lesz rám, hogy nem bírok ellenállni, különösen, ha az nagyon jó, vagy nagyon élvezetesen rossz, de ennek most kis valószínűséget adok. Miért olyan hülye minden magyar fogkrém reklám? Ezzel kéne foglalkoznia a parlamentnek, nem ócska politikával.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5511
Bővebben: Fogkrémről többet nem
Erste reklám
*************************
Erste KamatBiztos Betét - 30s +++ Értékelés: 3,4/10
13. tétel:
Fejtse ki, miért válhattak az alábbi közismert verssorok a közismert kommunikációs ügynökség célcsoport meghatározási főosztálya hitvallásának jelmondat szerű összefoglalójává. Konkrét példán keresztül igazolja állításának érvényességét, vagy fordítva! Vica versa indoklást is kérünk! Ha nem érti a feladatot, írjon be indexébe egy elégtelent, és távozzék.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3982