3.8333333333333 1 1 1 1 1 Rating 3.83 (6 Votes)

Cofidis reklám

*************************

Cofidis logo fapados kölcsön – 50s +++ Értékelés: 3,8/10

A reklámok vágatlan verziói, vagy inkább rendezői változatai (director’s cut) természetesen lényegesen hosszabbak a szokásos 20-30 másodpercnél. A műsormásodpercek drágák, jelentősen növelik a költségeket, nem mindenki engedheti meg magának a hosszabb verzió sugárzását. Én például biztosan nem. Szerintem jelenlegi helyzetemben 1 másodpercet sem nagyon tudnék megengedni magamnak, bár kétségtelen, nem ilyesmire vágytam a karácsonyfám alá, vagyis annyira nem frusztrál a dolog. Viszont a cégek, akik legalább a rövidebb verziót finanszírozni tudják, nyilván hevesen vágyakoznak a nyereségesség oly fokára, amely lehetővé tenné számukra a hosszabb változat úgymond kinyilatkoztatását. Szerintem legtöbbször rosszabbul járnának…

***************

***************

Ez itt egy hosszabb verzió. Nem tudom, ez-e az a bizonyos director’s cut, de akár lehetne is. És persze maximálisan érvényes rá véleményem szerint, hogy a rövidebbel jobban járnál. Mert mi ez már itten, tessék mondani?

Jó, oké, azt a hülyeséget itt már kielemeztük, miszerint mitől lenne erősebb egy banki ajánlat promója, ha mellé teszünk egy nyilvánvalóan hamis állítást csupa viccességből. Hanem nézzük csak ezt a kevésbé vágott verziót, és szóljon, aki érti. Itt a hamis állítás a következő: Időkaput épített egy iskolás. Jaj nahát, tényleg nagyon viccesen nem igaz, egy pillanatra se hidd el, de ha kételkednél, később elárulják, ez nem igaz, de az viszont igen, hogy ilyen baromi jó kölcsönt ad ez a cég. De nézzük, hogyan lesz vicces a vicces rész.

Kissrác kütyüvel a nyakában, apja nyilatkozik, nagyon büszke rá, hogy ezt így összebütykölte. Aztán valamiféle udvar, talán iskola, itt hirdetik a – gondolom – innovációs verseny eredményét. Oda van írva, a Bánhida TV felvétele. Bánhida, mint olyan ugyebár létezik. Bánhida TV meg nem. Nem találtam. Na most Bánhida mit szól ehhez, hogy egy ilyen fiktív marhaságról való közvetítéssel vicceskednek a nevükkel? Nem tudom a hátteret, biztos megbeszélték a helyi elöljárósággal, meg hogy mit kapnak cserébe a hülyét csináltak itt belőlünkért. Biztosan. Vagy nem. Nem tudom.

Látható egy molinó is ott az udvaron, rajta felirat: Ki Ne Tu 2018. Meg akartam fejteni, mit jelent. Nem sikerült. Vagy én vagyok nagyon hülye (ez a valószínűbb), vagy nem is jelent semmit, csak szintaktikailag emlékeztet a Ki Mit Tud-ra. Mennyire célszerű már ilyet beletenni egy reklámba, hogy tipródj egy kicsit, mi a f… a tök lehet ez, nyilván emeli a hangulatodat, hogy nem világos számodra azonnal. Mint tudjuk, egy reklámban jó, ha vannak negatív hatások is. Jó?

De még csak most jön az igazi meglepetés. Azt tessék elképzelni, az időkapuval a kissrác csak második lett a versenyben. Ugye azonnal kínzóan hasít beléd a kérdés, akkor vajon ki kapta a fődíjat? És miért ájul el egy másik srác azonnal ott az udvaron e hír hallatán? Mi történik itt? Mi ez a katyvasz? Talán az első díj egy 5D-s nyomtatóért járt, ami képes anyádat is lemásolni, és akkor két anyád lesz. Vagy egy olyan térugró hajtómű űrhajókba, amit szintén egy iskolás barkácsolt össze. És mindezeket szemlélve te csak állsz és bámulsz nagy értetlenkedve és persze bosszankodva, de közben érzed, egyre nagyobb benned a vágy, hogy igénybe vegyél egy ilyen fapados kölcsönt. Nyilván.

No de várjál, mert még ki is próbáljuk az időkaput. Tessék jönni, mondja a kissrác, és akkor keresztül kell menni egy koronakisülésen, vagy min, ami két ember által tartott egy-egy kábelvég közt jön létre valahogy. Tehát a készülékhez még hozzábütykölt a kissrác két kábelt tartó embert is, plusz a kábelek, meg ahová azok be vannak dugva valahogy… most tényleg tökre leragadsz a részleteknél? Nem elég neked a valahogy? Valahogy ottan átmennek egy picit a múltba, ahol ha jól látom, éppen a viszkist kapják el? Mert akkor 1999, régi rendőr, régi rendőrautó, régi divat, és a viszkis nagyon csodálkozik, hogy ezek kik, akik itt hirtelen megjelentek? De lehet, nem a viszkis, csak egy balhés gyereket kapnak el éppen a múltban.

Nos tehát a kedves alkotók feladnak itt nekünk egy csomó idegesítő megfejteni valót, és azt gondolják, ezen mi kiválóan szórakozunk, és menten durván ilyen kölcsönökkel akarjuk teletömni magunkat.

De máris szelídül az őrület, persze nem múlik el, csak szelídül, ha megvágjuk egy picit még jobban, és tökre kihagyjuk ezt az iskolaudvaros, elmebajos részt:

A telesen elszabadult őrület meg itt látható:

Kellemes fapadoskölcsönözést kívánunk!

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 5/10