1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Héra Ceramic reklám

*************************

héra ceramic - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Hát igen, ahogy azt már sokszor láttuk, kell a jó sztori a reklámba, ha már maga a termék nem elég hozzá. Mármint az igény felkeltéséhez. A sok hasonló termék közül nyilván a jósztorisat fogom megvenni. Miért? Mert hülye vagyok. Úgysem tudnám felfogni a termékösszehasonlító teszteket, vagy úgysem érteném mondjuk egy hozzáértő tanácsát. A jósztorit viszont értem. Az hazamegy nekem. A földbuta fejemnek…

***************

***************

Nagy ötlet ez is. A jóember találkozik önmaga jövőbéli verziójával. Időutazás. Ez ugye egy festék reklám, majd meglátod a bravúros összekötést, türelem. Szóval nem csak ő látogat ide a jövőből, hanem a fia is, aki még nincs a jelenben. A fia, aki olyan 4 éves forma, egy triciklin száguldozik éppen a szobában, amelyet mit ad isten, éppen a termékkel festeget a jelenbéli önmaga. És mi a jövőbéli önmaga harmadik mondata miután elmondta, hogy ő a jövőbéli önmaga plusz gyerek? Megköszöni a jelenbéli sajátmagának, hogy anno, vagyis hozzáképest a múltban ezt a terméket használta, mindezt egy rövid termékismertetővel együtt. Szerinte enélkül most esélyük sem lenne.

Mire nem lenne esélyük? Gondolom nekik kettőjüknek nem lenne, akik ugyanők, és nekik nem lenne esélyük. Elmondta, arra nem lenne, hogy extra lemoshassanak és fertőtlenítsenek. Azt képzeld el, mi enne a jövőben, ha a jelen apuka nem ezt választja. Se extralemoshatóság, se fertőtleníthetőség nem lenne abban a jövőbéli világban, az emberek olyan falak közt élnének, amelyek végérvényesen foltosak maradnának, és rohadtul fertőznének. Maga a civilizáció omlott volna össze nyilván. Phű, ezt közel volt!

És ekkor a jelen apuka döbbenten megkérdezi a jövő apukától, hogy ez az ő fia-e? Megdöbbenése érthető, nyilván nem gondolta volna, hogy egy ilyen hülye gyereke lesz egyszer. A srác ádáz, gonosz kifejezéssel az arcán teljes gázzal nekimegy a falnak a háromkerekűjével. Nem véletlenül van rajta bukósisak. A hülye fején. A jövő apuka visszakérdez: Szerinted kié, nem látod milyen makacs? Szóval a hülyegyerek még makacs is. Makacsul elhatározta, márpedig ő nekimegy a falnak, azért is átjut rajta. Most már csak azt nem értem, miért nyilvánvaló, hogy ezt a makacsságát az apukáktól… vagyis az apjától örökölte. Biztos azért, mert makacsul ezt a terméket akarta, és nem engedett a többi hasonló termék szirénhangjainak. Nem csábult el, makacs volt. Ugye jól értelmezem kedves kreatívék?

És hogy miért ez az időutazásos történet? Gondolom azért, mert a szlogen volt meg előbb. Vagy fordítva. Vagyis hogy fess vele most, köszönd meg magadnak később.

Tényleg, vajon hogyan történhetett? Mi volt meg előbb? A tyúk, vagy a… illetve a szlogen, vagy a sztori?

Talán a szlogen. Figyelj Bélám, kellene valamit kitalálnod erre a… mi is ez? Ja, valami festék. Szóval hogy használd ezt, különben megbánod. Azért talán fenyegetőzni nem kéne főnök. Jó, akkor nem bánod meg. Oké főnök, mondjuk azt, nem bánod meg, mert holnap a gyerek véletlenül összemaszatolja a falat, és akkor te le tudod mosni. Ejnye Béla! Mozgasd már meg egy kicsit jobban a fantáziádat! Ne legyen már ennyire direkt! És másnapra Béla fejében megszületett a nagy ötlet. Akkor úgy lenne, az apuka találkozik saját magával, aki a jövőből jött vissza, mármint a sajátmaga, és hozza saját magával a saját maga gyerekét, aki még nem született meg, így nem is ismeri saját maga sem, kivéve azt a sajátmagát, aki a jövőből jött saját magához, hogy megköszönje saját magának, hogy megmentette az emberiséget. És hogy még nagyobb súlya legyen a sztorinak, a gyerek, aki a saját maga gyereke, mármint a másik sajátmagának, de az ugyanő, csak nem most, nem véletlenül öntött ki valamit a falra, mondhatni nem véletlenül hányta falra a borsót – ez vicces volt ugye? – vagyis nem véletlenül öntötte a falra a málnaszörpöt vagy mit, hanem szándékosan, mert gonosz, rossz, megátalkodott gyereke van a jövőben az apukának, aminek az apuka nem is örül nagyon itt a jelenben. Szerencsére a jelenben még nem tudhatja, milyen gyereke lesz a jövőben, vagy hogy lesz-e egyáltalán. De most megtudta, ezért szerintem most módja van elgondolkodni, akarja-e ezt a gyereket egyáltalán, hisz most, itt a jelenben még tehetne ellene valamit. Például, hogy egy másik festéket választ, és akkor ez az egész rémálom a semmivé foszlik hirtelen. Hogy ez nem jó ötlet főnök? De miért?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10