5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Lactiv reklám

*************************

Lactiv PLUSZ Baby Natural – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Én már többször elgondolkodtam azon, tudnék-e szerepet vállalni egy ilyen reklámfilmben. Nem vagyok híres ember, celeb, filmsztár, vagy ilyesmi, úgyhogy abszolút noname arcként jelenhetnék meg, legfeljebb szegény családom előtt kellene majd szégyenkeznem. A kevés pénz miatt, amit vélhetőleg nekem ezért adnának. Nem tudom, de valahogy eddig nem rohangáltak utánam ilyen ajánlatokkal. Lehet azért, mert nem is jelentkeztem? Hát persze!

***************

***************

Szerintem az egyik legnehezebb színészi feladat, amatőr és tehetségtelen színészek hanghordozását eljátszani. Én már többször próbáltam, de úgy tűnik, én is egy amatőr tehetségtelen színész vagyok. Persze mint ilyen, egyszerűen csak adnom kellett volna saját magamat, de akkor meg normálisan beszéltem és nem színészkedtem. Azt ugyanis nem tudtam eljátszani, hogy épp egy ilyen reklámfilm felvételen vagyok, vagyis nem tudtam modellezni a szituációt, nem tudtam beleélni magam, mert ugyebár én egy amatőr tehetségtelen színész volnék. Tehát ahhoz, hogy én is ilyen hangon tudjak beszélni, meg kéne hívjanak egy ilyen felvételre. Na akkor nagyon tehetségesen tudnám hozni ezt az amúgy profi színésznek nagyon nehezen realizálható karaktert. Ráadásul én sokkal olcsóbb is volnék, mint egy profi. Jaj, most jöttem rá, talán a filmünkben szereplő nők sem profi színészek? Bár az egyik már

, már hogy azért ne legyünk teljesen celebtelenek.

Na jó, eddig megvagyunk, de vajon mi az a hozzáadott érték, amit ez a természetellenes hanghordozás képvisel? Mondjuk tényleg azonnal felkapja rá a fejét az ember (nem az ember, ÉN, bocsesz pszichológusom, legközelebb duplát fizetek), de tényleg pozitív előjellel? (Képzavargyűjtőknek: pozitív előjellel kapta fel a fejét.) Tehát mennyire bizalomépítő a furán beszélő kismama?

Rendben, próbáljuk meg beleképzelni magunkat egy kisbabás kismama karakterébe. Na de pont ez nem megy nekem, hisz tehetségtelen amatőr színész vagyok. Jó, nem képzelem bele magam, de azért találgatni szabad, nem? Azt hiszem sokat segített a kedves szereplőknek, hogy maga a szituáció is természetellenes. Már úgy értem a dialógus, amit vélhetőleg nem shakespeare-i képességekkel rendelkező mester alkothatott.

Első anya

  • Kipróbáltuk és nekünk is bevált a Lactiv PLUSZ. De vajon kisgyerekeknek is jó?

Második anya

  • Persze nekik ott van már a Lactiv Baby PLUSZ.

Éteri hang

  • Próbálja ki antibiotikum kúra, vagy hasmenés esetén. Lactivan a kicsik egészségéért is.

Hát így. Abszolút magadra ismersz, te is így szoktál beszélgetni a barátnőddel. A színészvezetés kitűnő, nyomd meg azt a de-t Jolikám, utána tizedmásodperc hatásszünet, fejezd ki a gyötrő kételyt, az önmarcangoló bizonytalanságot, vajon jó-e a kisgyerekeknek is? Érezze az a befogadó, milyen rettenetes világ köszöntene ránk egy esetleges negatív válasz esetén! Te meg adj több nyomatékot a mindenki számára valódi megkönnyebbülést hozó válasznak Margitkám, rázogasd igenlően többször is azt a szép fejecskédet, és határozottabban simogasd azt a baby pluszt ott a szőnyegen. Értve vagyok? Na kezdjük előröl megint. Egyébként mit szóltok ehhez a laktívan szójátékhoz? Én találtam ki! Nem Jolika, nem, tényleg neked mondtam először a világon ma reggel…

Nagyon átgondolt szöveg, ismerjük be, mindenekelőtt leszögezzük, hogy a termék bevált. Ez nagyon fontos. Érezzük, a tapasztalat mondatja ezzel a nővel, nem a levegőből beszél. Egy jó vírusos hasmenés után lehetnek, talán több után is, amelyet antibiotikummal kúráltak ki. Aztán a termékkel tették magukat újra életképessé. De jaj, a babával mi lesz hasonló probléma esetén? Tehát itt a szerelem elmélyítéséről van szó, a termék amúgy már ismert áldásainak kiterjesztéséről, a bizalom minden határon túli fokozásáról. Rendben, de miért kellett ehhez a természetellenes hanghordozás? Mi az a szakmai trükk, amit nem látok, nem észlelek? Persze lehet, az a baj, én még sosem volta kismama, talán rájuk épp az ilyen hanghordozás hat mondjuk hormonálisan, amitől nyitottabbakká válnak mindenféle termékek befogadása iránt.

Vagy talán csak erre volt pénze a kedves megrendelőnek… hacsak ez nem…

*******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 3/10

A technika (Technology) – 4/10