OTP reklám
*************************
OTP lakáshitel - 30s
Tízezer méter magasan, 900 km/óra repülési sebességnél a kis család átszáll egyik repülőből a másikba. Poén. Persze mindenki tudja, hogy ez lehetetlen, kisstílű dolog lenne ezen élcelődni. De azért csak megindul az ember agya rajta.
***************
***************
De talán épp ez a cél, az ember minden porcikája tiltakozik a dolog nyilvánvaló lehetetlensége okán, ezért minden bizonnyal mélyen rögzül majd a szlogen, hogy ezzel szemben viszont az OTP-nél menet közben is változtathat. Mert íme, körül vagyunk véve ezer és ezer olyan dologgal, amelyeken menet közben egyáltalán nem változtathatunk, de láss csodát, itt van az OTP, a béke ezen kicsiny szigete, itt viszont akkorát változtathatunk menet közben, hogy a fal adja a másikat. Nosza elégítsük ki heves vágyunkat, keressünk fel gyorsan egy ilyen fiókot, és végre változtassunk egyet menet közben. De mit is? A magyarázat már a kis sztori képei alatt elindul, persze a kutya se figyel oda, hiszen épp örülünk, hogy a kis család végre biztonságban van. Így talán nem egészen lehetünk biztosak abban, hogy mindenkinek hajszálpontosan átmegy az üzenet, itt a hitel devizanemét változtatgathatjuk akár havonta is. Én is csak többszöri figyelmes meghallgatás után voltam képes tudatosítani a lényeget. Aztán még elhangzik gyorsan az utolsó tíz másodpercben egy csomó információ, zöld alapú olvasnivalót is adnak hozzá, de a katarzis, legalábbis nálam, még ennek ellenére sem következett be. A gondolataim ugyanis még mindig máshol jártak.
Mert hogy is volt ez? A két repülő szorosan egymás mellé repült, hogy a szárnyaik összeérjenek csaknem. Lehetetlen. Aztán kinyitják az egyik ajtaját, dekompresszió, oxigénmaszkok kinyílnak, kis család kirepül, lezuhan, meghal. Aztán a mínusz ötven fokban a 900 km/órás menetszélben átsétálnak a másik repülő szárnyán a törzshöz, és bekopognak az ablakon. Megfagynak, elrepülnek, meghalnak. Aztán a légi-utaskísérő kicsit meglepve ugyan, de kinyitja itt is az ajtót, dekompresszió, stb., és beengedi a könnyen öltözött nőt és férfit a gyerekkel, akik barátságosan intenek. Utaskísérő, mielőtt becsukná az ajtók, még körülnéz odakint. Szóval tök poén.
Szerintem OTP reklám lehetett, mert zöld alapon volt valami felirat a végén.
**************************************
Értékelés: 4,8/10 pont
A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 6/10
A technika (Technology) - 6/10
{mxc}