CIB Bank reklám
*************************
Régóta figyeljük már a szimpatikus állatorvos és lelkes asszisztense különös kalandjait, amelyekről mindig valahogy a CIB bank kéne hogy az eszünkbe jusson. Nálam egyébként fordítva szokott lenni. Inkább a bankról jut eszembe a jópofa állatorvos. Hátha tud kölcsön adni.
***************
***************
Most például jelmezben korcsolyáznak a Műjégpályán, ahol épp jótékonysági bál van a Koriza menhelyért. Később mások felvilágosítanak, hogy ilyen nevű menhely nincs, hanem a rendezvény szlogenje szól így: korizz a menhelyért. Persze nyilván valamiféle állatmenhelyért. Gondolom a belépők árát utalják majd át. A jól összeszokott gyógyító team most jelmezben van, a doki Elvisben, az asszisztens valamiféle baroness figuráját hozza. A doki ügyetlenkedik, nagyot esik, a baroness felsikkant, segítségére siet. A baroness letekint az alant heverő dokira és a következő, általam értelmezhetetlen párbeszéd zajlik le közöttük: Doki, maga nem tigris? Miért maga flamingó? A CIB bank helyett nekem erre régi rossz kémfilmek ugrottak be, ahol valamiféle előre egyeztetett párbeszéd alapján ismerik fel egymást a konspirátorok. De azoknak általában volt valami értelmük. Ja, hogy lehet, úgy tudták, a doki tigrisnek, az asszisztens flamingónak fog öltözni és most meglepődtek? Vagy esetleg... de biztos, hogy egy reklámfilm láttán ezen kéne nekem eltöprengenem? De várjunk csak! A hangosbeszélő Elvist szólítja a színpadra. És tessék elképzelni, ez a mi dokink lesz! Mert most jön a nagy szám! De nem ez a nagy szám ám! Milyen pontosan eltalálta a kreatív munkatárs, hol a leggyengébb a védelmi vonalunk, hol kell elhelyezni a lényegi üzenetet, hogy az rendesen célba érjen és egy életre bevésődjön. Szóval várjuk a nagy számot, és megtudjuk, hogy ez nem más, minthogy valakik harmincvalahány új fiókot nyitottak valahol. Ettől kezdve másra sem tudunk gondolni, minthogy kik és hol, de addig is, a kínzó másodpercek múlatását segíti a doki fantasztikus Elvis imitációja. Az én főnököm! - kiáltja büszkén a baroness is. Aztán az utolsó két másodpercben, mintegy mellékesen feltűnik és elhangzik a brand is. Ezentúl, ha állatorvost látok, biztosan mutatni fogom az ujjammal, hogy milyen bankba kell pénzért menni. **************************************
Értékelés: 4,2/10 pont
A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 5/10
A technika (Technology) - 4/10