Skandináv lottó reklám
*************************
Skandináv lottó – 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Én tudom. Drága volt és sok munka van benne. Meg lelkesedés. Meg jó problémamegoldó készség. Meg jó ötletek. Meg jó buli. Meg egy jó kis csapat. Én tudom. Nagy menet volt. Szép emlékek. Igen, amikor a Józsi… emlékszel? És amikor a Nóri… az milyen volt? Azt hittem beszarok a röhögéstől. Szóval jó kis munka volt. Szerettük. Azért… tudjátok fiúk… ha én skandináv lennék, picit meg lennék sértődve. Tudom, ez csak vicc. Mint mondjuk a rendőrviccek…
***************
***************
Szóval lehet, ti jól szórakoztatok, meg az éjt nappallá tettétek, de minek? Ezért? Bár lehet, tényleg megugrott a skandináv lottózók száma azóta, nem tudom. Ti biztos kaptatok visszajelzést. Én mindenesetre nem ugrottam meg. Már ami az adott játéktípusnak való hódolást illeti. Persze nyilván ez az én hibám. Mert ha még jót is röhögtem volna a filmecske páratlan szellemességén, akkor sem gondoltam volna, hogy csak ezért lemenjek, és vegyek. Ti persze biztosan sokat és jót röhögtetek, amikor a különféle viccességeket kitaláltátok a kampányhoz, és tényleg, biztosan az egésznek olyan feelingje lehetett, mintha igazi nagyfilmet csinálnátok. Álmatlan éjszakák után egyszer csak bevillan a nagy ötlet, bevillan például, hogy csakis ki lehet a fő karakter, bevillan… szóval sok minden biztosan úgy működik, mint a nagy filmstúdiókban. Kívülről nézve tényleg, tökre úgy néz ki, mint egy igazi forgatás. Igaz, annyira azért nem forgattátok fel a várost, mint egy bizonyos Bruce, de talán majd annak is ideje eljön az ideje egyszer.
Gúnyolódom? Dehogyis. Illetve de… Szóval én már régóta utálom az olyan reklámokat, amelyeknek valahogy semmi közük a termékhez, csak megpróbálnak akkora marhaságok lenni, hogy mindenki emlékezzen rá. És az mögötte az elv, hogy akkor majd a termékre is emlékezni fog a boldogtalan befogadó. Hát nem. És ezt nem érti meg az a makacs fejetek. Te tudod a Müszi mit reklámozott? Mert ha már ebben utaztok, akkor vagy legyen egy akkora ütős marhaság, , vagy legalább kapcsolódjon valamilyen formában a termékhez. Ja hogy ez kapcsolódik, mert egy skandinávnak mondott fazon tök hülye benne? Értem. Mondjuk sokszor, hogy skandináv, skandináv, skandináv, és akkor majd megyek az utcán, látom kiírva a lottózóra, hogy skandináv, és akkor megindul bennem valami, nem tudom mi, de érzem, hogy valami skandinávot kell vennem. És ha már itt van ez a bolt, hát megnézem, van-e benne skandináv eladó? És lesz benne. És én megveszem, mint gép. A ti reklámotok hatására. Mert tegnap kifeküdtem tőle, annyira bejött. És akkor hálából, vagy miből. Insight, tudom. (Most nem magyarázom el.)
Jaj, pedig ez is milyen poénos. Ha lekéstük az utolsó buszt buli után, stoppolni kell. Persze egy fenét, csak akkor, ha vidéken laksz, és búcsúból mész haza, mert a városban hiába próbálsz stoppolni, de ezen már ne akadjunk fel. Látszólag ez is eredménytelen. Mondod te. Ja, az előbb mondtam miért. De csak látszólag. Mondod te. És most jön a nagy ötlet, most jön a nagy poén. Félek, megint kifekszem tőle. Használjunk karhosszabbítót! Hát ez… hát ez… várjál, így nem tudok írni… mindjárt magamhoz térek, talán segít, ha pihenésképpen kitöltök néhány skandinávlottó szelvényt… na, már itt is vagyok. Így nagyobb eséllyel áll meg egy autó. Mondod te. Szóval te megállnál például erre éjszaka? Ja, hogy te igen, mert jó fej fiatal vagy, aki szereti az ilyen bulis, poénos, bolondos, fiatalos, friss, laza… (irigykedik a vén szivar). Egyébként én már fiatalon is kissé rugalmatlan voltam, be kell valljam. Képzeld el, milyen vagyok most. Pedig láthatjuk, itt azonnal megáll fékcsikorgatva egy autó, és hát ez a skandináv megoldás! Próbáltad már? Tudod ki…
Persze ez a próbáltad már nem konkrétan a karhosszabbító alkalmazására vonatkozik, lejött nekem, hidd el, értek én a fiatalok nyelvén, hanem hogy próbáltam-e ezt a féle szerencsejátékot. Csak azt nem tudom, miért is próbáljam meg? Nagyobb a nyerési esélyem? Vagy mindenféle érdekes játékokon, sorsolásokon vehetek részt? Mondjuk nyerhetek egy fakezet, vagy egy kétágú ásót? Nem mintha érdekelne, akármit is mondtok, mert nincs olyan szerencsejáték, ahol nagyobb esélyed lenne, mint a másiknál, csak kíváncsi volnék, miért ingerelne a reklámotok ilyesféle pénzköltésre? Hogy nem is én vagyok a célcsoport, hanem a fiatalok? És ettől még miért kell hülyének nézni őket? És a skandinávokat?
*******************************************************************************
Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}