5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Sportszelet reklám

*************************
Sportszelet ? 15s +++ Értékelés: 5,4/10
Kedves gyerekek! Vajon tudjátok-e, miért olyan hosszú az elefánt ormánya? Nem? Akkor elmondok nektek egy mesét, és rögtön érteni fogjátok. Egyszer régen, amikor az elefántok ormánya épp olyan rövid volt, mint a ti orrotok? hogy mi? Hogy ne ezt meséljem? Hanem hogy hogyan lett a sportszelet földimogyorós és karamellás? Nem bánom, hát figyeljetek.

***************


***************

Egyszer volt, hol nem volt, amikor még a sportszeletek csak úgy üresen, mindenféle adaléktól mentesen éltek, a kis Ferike sportszelet felpattant a robogójára, hogy meglátogassa öreg nagyanyját, aki már egy igencsak kiszáradt, kakaóvaj tartalmát vesztett idős sportszelet volt. Hát, ahogy robogott Ferike az ő robogóján nagy vidáman, még nem is sejtette, milyen kalandban lesz része. Nem tudhatta, hogy közben Ilona a karamella, és Lajcsi a mogyoró (vagy fordítva?) is útnak indult. Ilona a karamella vidáman szökdécselve szedte a lábait, éppen a fagyizóba készült, karamellás fagyit enni értelemszerűen. Nagyon szerette a fajtájából készült édességeket a kis kannibál. Eközben Lajcsi, a mogyoró egy gördeszkán vágtatott a végzetes találkozás helyszíne felé. Pedig ő csak a haverjaival akart egy kicsit szórakozni valamelyik parkoló nagy szabad aszfaltfelületén, készülvén a következő gördeszka világbajnokságra. Épp egy útkereszteződés felé tartottak mindannyian. Méghozzá ugyanazon útkereszteződés felé. Ilona éppen vidáman szökdécselt át a zebrán, amikor egyszer csak hirtelen abban a minutában váratlanul mintegy varázsütésre, hipp-hopp ott termet a robogójával Ferike a sportszelet. És bizony-bizony, úgy tűnik, Ilona a karamell volt a figyelmetlen, mert figyelmen kívül hagyta a lámpa figyelmeztető piros jelzését, és így Ferike a sportszelet robogója elé került. Ferike már nem tudott megállni, így hát nem tehetett mást, mint hogy jól elgázolja Ilonát, aki – mint most már bizonyára tudjátok – egy karamell. De hogy a baj ne járjon egyedül, bizony Lajcsi a mogyoró is – mint tudjuk – pont efelé a kereszteződés felé tartott. És akkor egyszer csak hirtelen abban a minutában váratlanul mintegy varázsütésre, hipp-hopp berobbant a kereszteződésbe Lajcsi, majd belerohant az ütközéstől már egymásba gabalyodott Ferikébe és Ilonába. Nos, ha figyeltetek, akár ti is mondhatjátok, miféle gabalyodmány hevert hát ekképpen ott a kereszteződésben. Bizony, úgy van! Egy sportszelet karamellel és mogyoróval megtöltve. És ha hiszitek, ha nem, úgy összegabalyodtak, hogy azóta szétválni sem tudtak. Tanulság: minden rosszban van valami jó. Ha ők nem találkoznak ilyen szerencsétlenül abban a kereszteződésben, ha Ilona a karamella kicsit figyelmesebb, akkor bizony most nem ehetnénk ilyen finom csoki kombinációt minden nap. Látjátok gyerekek, milyen apróságokon múlik néha, hogy épp ilyen a világunk, amilyen.

Azt már persze nem lehet a gyerekeknek elmesélni, hogy ez egy szándékos balesetokozás volt, hiszen a filmből megtudjuk, hogy ezt az egészet valakik úgymond összehozták. Tehát úgy tűnik, már semmisem drága ezeknek a gonosz embereknek, hogy új, és igazán nagy élménnyel szolgáljanak a kedves befogadó közönségnek.

Én pedig lassan megtanulom, ha már ennyi idő még nem volt elég rá, hogy ha jó kreatív akarok lenni (Akarok én kreatív leni? Mondjuk nem.), akkor elsősorban lazítani kell.  Félre a görcsöléssel, csináld, ami először az eszedbe jut. Itt például sportszelet, mogyoró, karamell egybe, hát akkor megy a sportszelet, meg a karamell, és a mogyoró és összeütköznek. És így egyben lesznek. Ennyi. Nem érted? Akármilyen hülye sztori jó, hiszen akinek nem hülye az azért, akinek meg hülye az azért fogja megjegyezni, hogy van egy ilyen új termék.
Te, ez egy könnyű szakma. Egy gyors asszociáció, és megvan. De jó karamellei vannak ennek a csokinak! Megmogyorózzuk? Hülye vagy? Megmogyorózni egy nőt? És igen! Mi megtettük! Tegye meg Ön is!

Most miért? Ez most miért nem jó?
*******************************************************************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}