1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Apenta reklám

*************************
Apenta DUO üdítőital ? 25s +++ Értékelés: 5,0/10
Nézzük, miért is kell innunk ezt az üdítőitalt? Mitől lesz nekünk ettől jobb? Miért pont ezt az üdítőt igyuk, és miért nem a másik ezerháromszázhuszonnégy fajtát? Vajon miért nem kapom fel a fejem egy ilyen üdítőital reklám láttán? Vajon miért inkább a boltban döntöm el ? az áru közvetlen tanulmányozása útján ? hogy melyik italt választom?

***************


***************

Azért nem kapod fel a fejed, mert te egy bunkó vagy. Te egy törvényen kívüli… akarom mondani célcsoporton kívüli elem vagy. A normál emberek megértik, hogy mi köze van a felszabadult pillanatoknak, amiktől teljes az életed, ehhez a termékhez. Hogy miért lehet a termék megismerése után ugyanabban az élményben részed, mint amikor felszabadult pillanatokat élsz át, és miért járulhat hozzá ennélfogva ez a termék is az életed kiteljesítéséhez. És mások – veled ellentétben – megértik, miért illenek ilyesmi fennkölt kifejezések egy üdítőitalhoz, és hogy ez miért nem röhejes. És azon sem röhögnek mások, hogy hogyan képzeli el egy kreatív a felszabadult pillanatokat. Például úgy, hogy két nő idétlenkedik az automata fényképezőben, mert ez olyan nagyon eredeti ötlet, vagy hogy kislány összerúzsozza anyukát vicces hülyéskedésből teljesen felszabadultan, hiszen kinek ne volnának ehhez hasonló pillanatai. És mások értik, hogy a kóstolj bele felszólítás épp ezért vonatkozhat egyaránt a felszabadult pillanatokra, mint magára a termékre értelemszerűen. Másoknak teljesen összecseng a felszabadult pillanat és a nevezett üdítő azon tulajdonsága, hogy nincs benne cukor, csak kétféle gyümölcs összekeverve. Pontosabban két gyümölcs íze van összekeverve. Gondolom valami aroma, gondolom mesterséges. De nem hizlal. És így kettő az egyben. És az mindig nagyon jó, amikor kettő van az egyben. Te ezt sem érted persze. Na ezért áll helyt az a szlogen, hogy könnyen, szabadon. Mert ez egy könnyű ital, hisz nincs benne felesleges kalória, és hát szabadon, mert… mert… mert ha sovány vagy, akkor olyan szabadnak érzed magad. Persze csak akkor, ha nem kórosan vagy sovány. De lehet, azért szabadon, mert nem úgy éred el a felszabadult pillanatot, hogy alkoholizálsz, vagy drogozol, tehát nem vagy rabja semmi ilyesminek, hanem csak megiszod ezt az italt, és anélkül kerülsz ilyen eszement állapotba, hogy közben szétcsesznéd a májad, vagy az agyad. Szóval itt egy tökre legális tudatmódosító szer, amely úgymond felszabadult pillanatokat okoz mindenkinek törvénysértés nélkül. Persze ez csak neked megy ilyen furán haza. Mások a helyére teszik a dolgokat, és tudják, itt csak arról van szó, hogy e nedű megízlelése jó érzéseket kelt. Magyarán talán jó az íze, és ha hideg, akkor üdít, mint minden hideg folyadék, ami ember által iható. De ezen most ne akadjunk fen.

Na és azért is értik mások miért kell ilyen italt fogyasztani, mert rajta keresztül izgalmas nyereményjátékban vehetnek részt, ha feltöltik a kódjukat az internetre. Ugyanis ha begépelik a honlapon a megfelelő helyre a promóciós címke hátoldalán látható kódot, meg az e-mail címüket, akkor akár óránként rendkívül értékes nyereményekhez juthatnak, illetve esélyük lehet az egymillió forintos fődíj elnyerésére is. Hát ki ne inna meg ezért egy kis itt hirdetett terméket rajtad kívül? Nézd csak meg ki nyert például jégkockatartót, csak azért, mert ivott a termékből, és utána szorgalmasan feltöltötte magát itallal, illetve az internetre a kódjával. És ez is milyen szellemes. Hogy mindkét esetben fel kell töltenie magát. Te bezzeg elhányod magad az ilyen nagyszerű nyereményjátékoktól, és már-már az emberi méltóságot érzed sértettnek, látva, hogy ilyen primitívségek és silányságok képesek embereket aktivizálni. Napszemüveg, karóra (nyilván Rolex), strandfotel, strandtáska, strandpapucs, megannyi értékes, és nagyon kívánatos nyeremény, és nem kell mást tenni, mint átélni egy-két felszabadult pillanatot ezen nagyszerű termék által.
Jó egészséget kívánok hozzá!
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}