Milli mia reklám
*************************
Milli mia pudingok ? 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Ártatlan kényeztetés. Olyan ártatlan, mint a ma született angyal. Vagyis nem hizlal, nem nő a koleszterin, nem drog, nem pia, nem nő. Illetve ez utóbbi talán nyilvánvaló. Szóval kényeztet, mégsem árt. Ritka az ilyen. Mint például én. Én is ártatlanul kényeztetem a feleségemet. Mint ez a puding. Nem hizlalom, nem növelem a koleszterinjét, és nincs bennem semmi káros adalékanyag. De legalábbis kevesebb, mint ebben a pudingban lehet.
***************
***************
De mit is beszélek, biztos nincs benne semmi káros, hiszen angyali kontroll alatt áll. Arra gondolt a főkreatív, hogy ennek a pudingnak mennyei íze van. Ő ugyan nem szereti, de mivel ez ennivaló, és el kell adni, az emberek nyilván azt szeretik enni, aminek jó íze van, nem utolsó sorban azt, aminek annyira jó íze van, hogy egyenesen mennyei. És hát mivel ez egy édes gezemice, feltehetőleg az emberek többségének ízleni fog. Mennyei. Ha pedig mennyei, hát állja meg a helyét a mennyben is. Szeressék az angyalkák. És lőn este, lőn reggel, a kreatív megteremté az angyalkák figuráját. Kedves, hamvas, szőke fiatal nők. Nem, semmi baj, minden rendben van, mennyei íznek a menyben a helye. Könnyű, közérthető asszociáció.
Persze az sem baj, hogy a két angyalka párbeszéde egy kicsit lüke, mert így lesz ez bájos. Ott ülnek ezek a tudatlan, buta angyalkák az égben, és csodálják az embereket. Különösen az egyik angyalka csodálja, a legbutább. Azt mondja, hogy az emberek élete olyan izgi. Tele van titokkal. És akkor megkérdezi a másik angyal, egy kicsit idősebb, mint az egyik, hogy ezt honnan veszi az egyik angyal. És akkor az egyik angyal kiveszi a lebegő angyali tévéből a szóban forgó terméket, és jelzi, hogy hát innen, és átnyújtja azt a kicsit idősebb, de ugyancsak bomba nő másik angyalnak. A másik angyal persze rákérdez, hogy hol ebben a titok? Az egyik angyal tehát vázolja a problematikát, miszerint vajon hogy lehet a sima fehér tejből ilyen gyönyörű finom duplacsavaros pudingot csinálni?
Na most innentől kezdve számtalan érdekes filozófiai következtetésre lehet jutni. Nézzük csak. Ezek szerint az angyalok teljesen technológiamentesen léteznek a mennyben, minden szükségletük ab ovo ki van elégítve. Nincs is semmijük csak egy olyan tévéjük, amit feltehetőleg az emberektől vásároltak valamelyik szupermarketben. Vagyis csak az embereknek van technológiájuk, és hogy az hogyan működik, arról az angyaloknak, ezeknek az isteni lényeknek fogalmuk sincs. Csodálják is ezért az embereket. Mondhatni szemükben az emberek szinte mindenhatók. A dolog tehát úgy áll, hogy az emberek isteni lényeknek tartják az angyalokat, az angyalok pedig ugyanezt tartják ez emberekről. Vagyis istenek vagyunk mindannyian.
De félre a marháskodással, itt csak egy kis bájoskodásról van szó, egy kis butácska angyallány hoppon marad, mert odaadta a pudingját annak a másiknak, aki kihasználva ezen előbbi angyal kicsit butácska mivoltát, a feltett kérdésre úgy kíván megválaszolni, hogy fenékig megeszi a mennyei étket, és nem ad belőle a butácskának, mert lehet, hogy az alján van a válasz. Ez poén. Olyan kedves kicsi butácska poén. Nincs több puding a mennyországban. Jaj pedig hogy szeretet volna enni belőle a butácska! Ugye te sem habozol tovább? Amiről a butácska lemaradt, arról neked egyáltalán nem kell lemaradni. Nosza, szaladja hűtőhöz – amely nyilván tömve van a termékkel – és habzsolj be egyet! Hiszen látod milyen finom!
Megjegyezném, én itt fikázom e reklám butácska mivoltát, de emlékszem, és is úgy szerettem meg az addig nem szeretem mákostésztát gyerekkoromban, hogy hallottam egy rádiójátékban, miszerint két gyerek belopódzik a kamrába, és beletorkoskodik a finom mákostésztába, amelybe anyuka minden bizonnyal még mézet is csepegtetett. Tehát nekem is bemondás útján lett az egyik kedvencem a mákostészta. Akkor meg mit rinyálok itten?
*******************************************************************************
Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}