1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)

Wick reklám

*************************
TriActin Wick megfázás elleni por ? 35s +++ Értékelés: 4,0/10
Vannak ezek a megfázás elleni porok. Mind azt hazudja, hogy ő a legjobb. Valószínűleg úgy van ez, mint az autóválasztásnál. Ízlés szerint. Mert hogy más szignifikáns különbség nem igen fedezhető fel a különböző márkájú hasonló kategóriák között. Mondjuk melyiknek szebb a pirosa. Na jó, mi férfiak azért ennél árnyaltabban sznobozunk. A pornál meg talán az íz. Vagy a doboz dizájnja. Ja, meg a róla szóló reklám. Már aki néz ilyesmit?

***************


***************
Igen, voltaképp itt érhető talán tetten, miért is van szükség reklámra? Mert manapság ő lehet a mérleg nyelve. A minőségellenőrző intézetbe, meg az orvosi kutatóközpontokba nyilván nem fogsz elmenni, mielőtt döntesz por ügyben. Megnézed a reklámot, és amelyik jobb pofa, amelyik jó pofább, amelyik jobb pofább, amelyik jóval pofásabb, amelyik jobban pofázik, amelyik… leállnál? Bocs… tehát eszerint választasz. Vagy amire a Rózsi néni esküszik. De hogy az elhangzó konkrét állításokból egy szót sem hiszel el, az már biztos. Nem biztos. Te nem, de lehet, Rózsi néni elhitte. Te meg elhitted, amit a Rózsi néni mondott. Mindegy. Végül úgy táncoltál, ahogy az adott reklám fütyült. Nem szabadulsz.
Ez itt például nagyon bájos. A most felhasznált sztereotípia arról szól, hogy a férfiak sokkal anyátlanabbak, értsd gyengébbek betegség esetén, mint az erős nők. És akkor olyan megejtően aranyosak. Meg szelídek. Lehet velük anyakomplexusozni. Még szexelni sem muszáj. Tudom, ez egy rosszindulatú megjegyzés volt.
Élj meg minden lélegzetet! Ez a szlogen. Picit persze nem értem, tehát éld meg azt is, amikor úgy szúr, meg el van dugulva, meg fuldokolsz a köhögéstől, vagy mi? Ja, bocs, értem már, megélni a pillanatot, vagyis megélni a lélegzetet, vagyis minden lélegzeted legyen örömforrás. Bár én azt hiszem, ha ez valakinél így van, akkor nagyon sokáig nagyon súlyos légúti betegségben szenvedhetett. Mert jobb, ha észre sem veszed, hogy lélegzel. Szőrszálhasogatok. Ok, de az a szlogen akkor is meredek.
Ide adnád a távirányítót? Kérdezi hörögve, nyögve az elanyátlanodott erős férfi, mert még odáig sem tud elmenni. Jő feleség, mosolyog, egy olyan én kis buta mackóm mosollyal, bár az alkotók szerint inkább azt gondolja kedvesen, hogy te nagy gyerek. De hát mégis így szeretjük őket, férfiakat mi nők. Ti nők. És persze azért sem adja oda a távirányítót, legalábbis ez nincs ábrázolva, hanem helyette ezt az undorító port teszi oda. Érted? És akkor én most ezzel mit csináljak? Hát a távirányítóig sem tudok elmenni, akkor most mi a f…t csinálja ezzel a ki…szot dobozzal!? Szórakozol velem anyukám?!?
Tudod apukám, mi most egy reklámban vagyunk benne itten, és ha nem így helyezem el a dobozt ide a karodhoz, akkor a kedves rétegnéző nem látja, miről van szó. Ha behozok neked ide egy bögre forró oldatot, akkor abból mi látszik? He?
Hát mondjuk elég hosszan folyik a termékismertetés bőven megfelelő képekkel, úgyhogy ettől még lehetett volna kissé életszerűbb, de ezen ne akadjunk fenn. Viszont tudtad, hogy a megfázásnak 6 darab tünete van? És a bolond konkurencia, ezt nem tudván, ezeknek általában csak valamely részhalmazával foglalkozik, csak azokat enyhíti. Nem így az itt népszerűsített kiváló szer, amely egyedül a világon, mind a hattal elbán. Egyet fizet, hatot kap. Csomagban kapod. Kedvezményesen. Így olcsóbb nyilván, mintha mind a hatra külön vennél szert. Az egyik csillapította mondjuk a hurutos köhögést, de mit sem törődött a torokfájásoddal. Vagy fordítva. Milyen gáz, képzeld el. Nem fáj a torkod, de köhögsz. Nem köhögsz, de fáj a torkod. Na ennek mától kezdve vége. Ez mindent enyhít. Nem is beszélve a nyafogásról. Ez itt a slusszpoén. Még a nyifi-nyafi férfiembert is gatyába rázza, hogy legyen végre férfi. És látjuk is, ahogy az immáron férfiassága teljében lévő férfiember csak úgy a partról beleugrik a vízen ringó csónakba, és így a nő ismét visszakapta az ő nagy, erős, macsóját. Viszont este szexelni kell. Tudom, ez egy rosszindulatú megjegyzés volt.
És akkor most ez a por akciós is a Szimpatika patikákban. Ez tök jó. Szimpatika patika. Egy szó, mint száz, összefoglalva ez a reklám a következőket tudta felhozni mentségére, vagyis hogy miért ezt a terméket válasszuk: egyedül csak ő tudja az összes megfázásos tünetet enyhíteni egyszerre, illetve hogy olyan megkapóan bájos ez a nyafis férfi sztereotípia. Az elsőt nem hisszük, a második nem is igaz. Én mindig magam mellett tartom ilyenkor a távirányítót…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}