Chio reklám
*************************
Chio CRISPERS - 35s +++ Értékelés: 4,4/10
Megint egy fiatalos, jópofásos, rohanós, nagyon állatos, nagyon poénos, nagyon coolos reklám. Tényleg felüdülés az ilyet nézni. Az ember szinte átlényegül, még ilyen vénen is újból fiatalnak érzi magát. Vettem hát a múltkor ilyen mogyorót, ihajst lementem a Zöld Pardon-ba, eszegettem, és mosolyogva szemeztem a diszkózó fiatalokkal. Én is közétek tartozom.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6210
Nurofen reklám
*************************
Nurofen fájdalomcsillapító tabletta - 25s +++ Értékelés: 4,4/10
Munkás ököl vasököl, oda sújt ahova köll. Régi munkásmozgalmi szlogen. Bevált már sokszor. Lelkesített, mozgósított, lehetett kórusban skandálni, szóval jól éreztük magunkat. Azt hiszem én találtam ki a szlogent, még 1912 májusában, nem sokkal a Vérvörös Csütörtök előtt... vagy mégsem? Na mindegy, de ezt most lényegileg ellopták! Az aljas kapitalisták!
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6258
SEAT LEON reklám
*************************
Seat Leon - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Azt hiszem értem a koncepciót. SEAT - auto emoción mondja a cég jelszava, vagyis autós érzés, autós érzelem, vagy valami ilyesmi. Na most mi volna, ha reklámunkban sem mindenféle műszaki adatokkal fárasztanánk a kedves érdeklődőt, hanem nagyon viccesen az eladó épp a vonatkozó emócióit, érzelmi viszonyulását fejezné ki, úgymond non verbális eszközökkel?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4343
Sensodyne reklám
*************************
Sensodyne fogkrém - 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Mai főzési gyakorlatunkon egy spontán természetes hétköznapi típusú reklámot fogunk elkészíteni. Ehhez fel fogjuk használni a múltkori előadásomon hallottakat, aminek anyagát remélem részben jegyzeteikből, részben tankönyvemből már elméletileg magukévá tették. Itt hívnám fel a figyelmet, akinek könyvemből még csak egy példánya van, most nálam megvásárolhatják kötelezően a másodikat.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4911
Soproni sör reklám
*************************
Soproni sör - 45s +++ Értékelés: 4,4/10
A nagy sikerre való tekintettel a koncepció újrahasznosításra került. Nyilván megugrottak az adott sör fogyasztási mutatói, a profitráta az egekbe szökött. Akkor hát miért is dobnánk ki az ablakon egy ilyen jó koncepciót? Húzzunk már le róla legalább még egy bőrt! Na persze egyszerű ismétlésről szó sem lehet, költséget és hazafias érzelmeket nem kímélve újból forgatunk, méghozzá gavallérosan bő 45 másodperceset. Nem tetszik ez a verzió. Mert amit érzek averzió. Jó mi?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5192