Vodafone reklám
*************************
- Vodafone karácsony - 125s +++ Értékelés: 4,6/10
A karácsonyt a szeretet és magányosság dichotómiája jellemzi, legalábbis sokaknál, vagy sok reklámalkotó így gondolja, vagyis mintegy elválaszthatatlanul együtt járnak kölcsönösen felerősítve egymást, azaz az idevágó lelki érzelemhullámokat. Ne vitatkozzá má velem, hogy ez zagyvaság, maraggyá má magadnak. A lényeg, ilyenkor minden magára valamit adó cég fullban nyomja a CSR-t.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 846
trivago reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A kreatívok (akik a reklámokat kitalálják) nagyon bajnokok a fogyasztói insight világában. Vagyis tele vannak fogyasztói viselkedésminták tudásával, pontosan tudják, egy fogyasztót milyen érzések rohannak meg, amikor fogyasztani akar, vagy akár csak a leghalványabb gondolat merül fel benne ezzel kapcsolatban. Ezzel magyarázható, hogy az ezen ismeretek alapján elkészített promóciók ennyire hatásosak. Még te sem tudod kivonni magad bűvkörükből, és például nyakló nélkül vásárolod a mindenféle láb- és hüvelygombaölő szereket…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 991
Persil reklám
*************************
DISCS - 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Én tudom, mosópor reklámnak lenni nem könnyű. Újat mondani nem lehet, csak újabb és újabb piszkolódási jeleneteket kitalálni, vagyis csak mintegy emlékeztetni a kedves befogadót újból és újból, hogy újból és újból be fog piszkolódni a ruhája és minden mása saját magán kívül, ami szintén, de azt nem mosóporral mossa. Ez pedig nem egy tág mozgástér, úgyhogy újból és újból szinte ugyanazt látjuk. Dehogy, hiszen újból és újból ÚJ! NEW! NEU!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 907
Borsodi Friss reklám
*************************
- 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Aki kíváncsi, hamar megöregszik tartja a mondás. Ez persze hülyeség, hisz mondhatnánk a kíváncsiság viszi előre a világot, a megismerés igénye alapvető evolúciós követelmény. Érthető tehát, ha egy reklámalkotó úgy véli, ha ezen alapvető képességre emlékeztet, az mindenkiben bizalomépítő lesz, hiszen persze, én is kíváncsi vagyok. De hogy a te termékedre kíváncsi vagyok-e? Mondjuk én nem, nem élek ilyen jellegű cuccokkal…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 814
Bővebben: Aki kíváncsi, az hamar kóstol
Canesten® reklám
*************************
- 20s +++ Értékelés: 4,2/10
A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1279