1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Lactiv Plus reklám

*************************

Lactiv PLUS bélflóra regeneráló kapszula – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Arcnak lenni jó. Én is akartam volna. Mindig is nagy arcom volt. Nem sokaknak tetszett. Mindegy, végül is nem lettem senki arca. Már úgy értem termékké. Maradtam a saját arcomnak. Vélhetőleg előbb valahogy celebbé kellett volna válnom. Mert akkor értékesebb egy arc. Akkor hisznek neki. Akkor szeretnének az emberek ők is ilyen arcok lenni, és azt hiszik, ha eszik, kenik az arc által javasolt terméket, némileg arcabb lesz az arcuk. Vagy könnyebb lesz a harcuk…

***************

***************

Utánanéztem. A nő egy szupermodell, az emlegetett férfi pedig egy vízilabdázó. Mondjuk az utóbbiról már azért hallottam, mi több tévében láttam is néhányszor, de az előbbi eddig teljesen kiesett a műveltségi körömből. Ez persze inkább rám nézve negatív megállapítás, tudom. Ez a kedves és szép szupermodell tehát arca, vagy úgymond háziasszonya lett a szóban forgó brand-nek. Mindenféle sok pénzek ütik ezért a markát. Gondolom. Máskülönben miért is lenne arca egy bélflóra regeneráló készítménynek. Nem?

Máskülönben e reklámot tekinthetjük akár forradalminak is. Már abban a vonatkozásban, hogy bár egy szép nő a főszereplője, mégsem neki van hasmenése. A gyerekeivel fordul ez néha elő, de őket még csak nem is látjuk. Ez szép, kíméletes megoldás. Na meg aztán ügyeltek itt az egyenjogúságra is, próbálkoztak a férfi-női szerepek egyenértékűvé tételével.

„A legnagyobb meccsek mindig nyáron vannak. Tibor a versenyeken, én a kicsikkel.” Ezt mondja a szupermodell. Ráadásul azt állítja mosolyogva, hogy az ő meccsei nagyobbak. Na persze. Értjük mi a tréfát. Ezek a nők, hát mivel is nyugtatgathatnák magukat ebben az ő alárendelt szerepükben, minthogy megnéznének ők egy férfit, ha egész nap a háztartást kéne vezetni, meg a gyereket nevelni, hogyan állnának helyt. Háborúzni, meg ipari forradalmat csinálni könnyű, inkább ezt próbálnák meg. De hát jól van ez így, ettől nyugszik meg a kis lelkük, egyem a szívüket. Tényleg hova is lennénk nélkülük. Vagy az iPad-em nélkül. Mert a nők legalább olyan fontosak. Jól érzem, hogy ez az egyenrangúsítás nem teljesen sikerült, vagy csak már megint én vagyok olyan mindenbe belemagyarázós, mindenben sztereotípiát keresős?

De nagy eszed van! Most jössz rá, amit már ezerszer leírtál, hogy a reklám lételeme a sztereotípia? Csak teszi a dolgát ne sírjál. De kérdezem én: pelenkáztál már bőröndön egy pályaudvar közepén? Vagy tudod, hogy milyen, ha két gyereknek egyszerre megy a hasa? Na ugye hogy ugye.

Ennél a pontnál azonban még nem tudod, mit is fogunk itt reklámozni? Nyilván pelenkát. Hisz itt nehezített pelenkázásról volna szó. Nehéz pelenkázni bőröndön, és nehéz pelenkázni hasmenéses gyereket is. „De anyaként keményebb vagy minden vízilabdacsapatnál.” Hát persze. Lásd fentebbi okfejtést. És most jön a feloldás, most meghallhatod, mit is reklámozunk itt.

„Azért jó, hogy találtam a Lactiv PLUS-t” Mát ha jól értettem. Még ennél a pontnál is hiheted, egy pelenka márkáról van szó. Mi másról. Biztosan jól szívja a nedvet, és olyan könnyen felcsatolható, hogy még egy bőrönd tetején is gyerekjáték elbánni vele. Nos, itt téved ön. Ez egy ilyen bélflóra és fauna regeneráló szer, ami például bélfertőzés utáni hasmenésre is jó. Tehát ha a gyerekeknek ott a bőrönd tetején bélfertőzésük volt, amit antibiotikummal kezeltek, és utána hasmenésük lett, na akkor ez a szer kiválóan elhárítja ezt az úgymond akadályt. Kedves, szelíd, jótékony baktériumokat enged szabadon a kisgyermekek bélrendszerében még akkor is, ha egy bőrönd tetején volna erre éppen szükség. Többféle élőflórát, valamint B és C vitamint is tartalmaz. De ez még nem minden. Gránátalmás kivitelben is kapható, ami megérkezett, és ebből akár napi egy is elég. Én nem vitatom, biztosan így is van.

Érdekes vágások vannak itten. Fekete-fehér részek, olyan, mintha werkfilmet néznél a forgatásról, és színes részek, vagyis maga a film. Meg hogy a werkes rész imbolygó kameramozgásos is. Ez érdekes. Hogy segít-e az üzenet közvetítésének hatékonyabbá tételében? Egy fenét. De sok itt a munkanélküli filmrendező, tudod? Légy elnéző.

De a hölgy tényleg nagyon csinos, és szépen beszél. Mondd még egyszer, hogy pelenkáztál már egy bőrönd tetején, te, te, te vadmacska…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}