1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

NIVEA reklám

************************

NIVEA IN SHOWER BODY MILK – 25s +++ Értékelés: 4,8/10

Magyarul, NIVEA zuhanyzás közbeni testápoló tej. Semmi, csak gondoltam nem tudsz angolul. Igaz, a reklámban elmondják magyarul is, de lehet, te odáig se bírnád ki, csak mérgelődnél, hogy itt van ez a sznob blogger, és azzal kérkedik, hogy ő tud angolul, te meg nem. És most megaláz téged, hogy ha csak egy rövid időre is, olyan titkok tudója legyen, amihez te nem férsz hozzá. Erre gondoltam. Egyébként remek összeesküvés elméleteket is tudok gyártani…

***************

***************

Na de vissza az értelemhez. Szóval itt van ez a testápoló, amit – láss csodát – zuhanyzás közben lehet használni. Elsőre persze nem értettem, mi ebben a pláne, hiszen én például amióta az eszemet tudom, zuhanyzás közbeni szappant használok, méghozzá pontosan úgy, mint itt a filmben, vagyis rákenem a nedves bőrömre. Aztán fel lettem világosítva, hogy a testápolókat, amelyeket jobb lenne, ha én is használnék, és akkor nem lenne olyan ragyás a bőröm, szóval a testápolókkal általában úgy szoktak testet ápolni, hogy zuhanyzás, vagy fürdés után hosszan kenegetik magukat evvel, s akkor olyan ragacsosak lesznek, és akkor nem lehet arra rögtön ráöltözni. Mondtam, én ezt akkor ismerem, mert valahogy szeretkezni se lehet azonnal az ilyesféle módon bepácolt nővel, mert… illetve lehet, vagyis talán így lehet közösen testápolni. Csak én nem szeretek így.

Na de ennek a gyakorlatnak mostantól vége! Mert itt az első zuhanyzás közbeni testápoló tej! Ezzel ugyanis csak be kell kenni a nedves bőrödet, és ez valahogy azonnal hat, vagyis hirtelen valahogy bezuhan a bőrödbe, legalábbis egy része, mert utána le kell öblíteni. Aztán lehet rögtön öltözködni. Vagy szeretkezni. Igaz, ezt a második opciót nem látjuk a filmen. És az is igaz, nem mondják, de mutatják, van azért még egy-két további szabály. Például zuhanyzás közben, még akkor is, ha egymagunk vagyunk, karunkkal el kell takarjuk a mellünket. Továbbá folyamatosan hülyén vigyorogva, mintegy tánclépésekben kell zuhanyoznunk, nyilván elősegítendő az azonnali hatást. Ja, és ilyen makulátlan bőrű bomba nőnek kell lennünk, mert csak az ilyenekre hat. Na jó, ez nem lett kimondva explicite a műben, de én tudok a sorok közt olvasni.

Mellékeltek még a reklámhoz használati utasítást is, kis piktogramokkal segítve a könnyebb megértés. Első lépés, zuhanyozzon le! Tehát ha zuhanyzás közben akarod rendeltetésszerűen használni a cuccost, akkor feltétlenül zuhanyozz le. Ott van egy kis zuhanyábra négyzetben. Második lépés, használja a krémet! Ja, előtte zárja el a zuhanyt! Most került tehát zuhanyozás közbeni állapotba. Most kell bekennie azt a nedves bőrét. Látjuk egy magát bekenő sziluettként a négyzetben, mit kell csinálni. Utána öblítse le! Zuhany kinyit, azaz kihaladunk a zuhanyozás közbeni állapotból, lehet megszabadulni a maradványoktól. A zuhany újbóli megnyitására, működő zuhanyt ábrázoló ábra emlékeztet. De itt még nincs vége, hisz honnan a fenéből fogod tudni, hogy itt a vége? Na erre egy kész nevű ábra figyelmeztet, ami egy törülköző női alakot, és egy elzárt zuhanyt mutat. Majd, hogy jól az eszedbe tudd vésni a használat módját, szépen ott sorakozik egymás mellett a négy piktogram a termék képe mellett. Ha nem tartod be, istók úgyse nem lesz neked 24 órán át hidratált érzésed. Pedig ugye milyen jó érzés hidratáltnak lenni. Hülye vagyok? Mert igenis jó érzés? Szóval te egy ilyen jó nő vagy, mi? Nézd, én hajlandó vagyok bekenni magam ezzel az izével szigorúan zuhanyzás közben, ha megígéred, olyan változáson fog átmenni öreg és ráncos bőröm, hogy menten ellenállhatatlanul megkívánsz utána. Ellenállhatatlanul!

Ja, és még egy jó tanács a végére. Nevezetesen, hogy hol keresd ezt a testápolót. Ezt a NIVEA testápolót pedig keresd a NIVEA testápolók között. Ugye? A cipőt a cipőboltból reflex? Még mindig működik. Beidegződött. Nagy ereje van. Választásokat dönthet el. Bocsánat, kiszóltam. Ez nem politikai blog. Nem is tudom, ha zuhanyzás közben jó ezzel kenni magunkat, megpróbálom használni választások közt is. Aztán leöblítem, és felöltözök. (Ez olyan kétértelmű beszéd, tudod…)

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}