5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Medoslim reklám

*************************
Medoslim tabletta fogyókúrázóknak ? 120s +++ Értékelés: 3,6/10
Ez most hosszú lesz. Nem a szöveg, a reklám. Amolyan teleshop jellegű hirdetés, azok mindig hosszúak. Tulajdonképpen jó reklámok, már abban az értelemben, hogy nem beszélnek mellé, végig konkrétan a terméket dicsőítik. Nincs vicces kerettörténet, nincs mély filozófia, csak egyszerűen ez a termék a legjobb a világon, ahogy azt tanúink is igazolják. Tehát itt nem a frappáns, mellbevágó történet, hanem az idő, ami szájba rág.

***************


***************
Ez valami fogyasztótabletta. Igen, egy a 623 213 féle fogyasztószer közül. (A szám pontos, pontosan úgy született, hogy találomra hatszor ráütöttem a számokra. Vagy hétszer kellet volna?) De nem is ez itt a lényeg, hiszen mi nem a terméket, hanem a reklámot kritizáljuk, mint ahogy ezt már sok esetben leszögeztem.
A reklám pedig úgy indul, hogy egy hölgy azt mondja, szenzáció! Mondjuk ezt olyan hangsúllyal mondja, mintha azt mondaná: törpevíziló. Na jó, lehet, inkább betonpadló. Ne kötözködj. A lényeg, hogy természetesen a dolog szenzáció, nagyon különleges, ilyen még nem volt, összeszalad a fél világ, ezzel foglalkozik az összes sajtóorgánum, végre megvan, heuréka megtaláltam, helló Amerika, innentől kezdve zabálhatod a sült krumplit nyakra-főre. Ilyen egyszerű. Mint amikor Semmelweis kezet mosott, és eltűnt a gyermekágyi láz. Aztán Armstrong a holdra lépet. Mert hogy ezek is szenzációk voltak. Vedd észre, szenzációk között telnek napjaink. Talán ezt unja a hölgy is, azért mondja ezt a szót olyan letargikusan. Ma, ha azt mondod, semmi különös, na az szenzáció. Csak helyet cseréltek a fogalmak. Szokd meg.
Képzeld, az a szenzáció, hogy leleplezték a dél-amerikai nők karcsúságának és szépségének titkát. Hisz te is tudod, ha csak szép nőt akarsz látni, irány Dél-Amerika. Ezt a fügekaktuszt eszik állandóan. Igaz, a férfiakról itt nincs szó, lehet, ők csúnyák, és kövérek maradnak. Na jó, tudom, a nőkön keresztül markánsabb az üzenet. De hogy leleplezték? Vagyis kutattak, kutattak, és most, hirtelen siker koronázta fáradozásaikat. Mert vannak itt ezek a táplálkozástudósok, akik ezen dolgoznak ugyebár, és ők felfedezték. De ne fortyogjunk, ez itt szabályos, ebben a reklámtípusban így kell ezt csinálni. Szépen bedobni a hívószavakat, egyiket a másik után. Sulykolni. Sokszor. Testzsírok lebontása, méregtelenítés. Ez utóbbi nagyon fontos kulcsszó. Voltaképp bármit reklámozol, ami kapcsolatba hozható az emberi testtel, ahhoz ez kötelezően hozzáteendő. Te tudod, annyi mérget zabálunk nap, mint nap, hogy ha megharapnánk egy kobrát, ott dobná fel helyben nekünk a talpát. De most itt az áttörés. Ugye amiben különbözik az összes többi 623 212 fogyasztószertől. És tessék nézni, egyre többen számolnak be látványos eredményekről.
Ezen reklámtípus reklámidejének legnagyobb részét ugyanis a hiteles tanuk felvonultatása teszi ki. Éva, Réka, Merci, a boldog hölgyek, akikkel megtörtént a csoda, és amelyről természetes egyszerűséggel, keresetlen szavakkal adnak tanúbizonyságot itt, előttünk. Dagadt képeket, hatalmas nadrágokat mutogatnak, és mi lelkesen el is hisszük minden szavukat. És már két hét alatt sokat, és felfedezte, hogy csinos, és nem kell szégyenkeznie. És csupán két tabletta főétkezés előtt. Ez egy álom!!! Fantasztikus!!! Csülök Pékné módra, körítésnek töltött káposzta, egy kis körömpörkölttel, krumpli, rizs, kenyér, előtte két tabletta, és gyönyörű nővé változok! Ide vele! És teljesen biztonságos!
Még egyszer mondom, ez egy jó reklám. Teljesen szabályos, kategóriája minden előírását betartja. Tökéletes. A hiszékenyeket bepalizza, a kevésbé hiszékenyek mosolyogna rajta, én elhányom magam tőle. Ahogy azt egy fogyasztói társadalomban működő terméknépszerűsítőtől elvárja az ember.
Itt van ez az Éva például. Kb. fél év alatt fogyott le 29 kilót. Ő az, aki felismert magában olyan érzéseket, amiket eddig nem ismert föl. Merci 3 hónap, 12 kiló. Ő az, aki ha azt nézi, milyen sok évig volt rajta ez a hatalmas felesleg… tehát hogy ahhoz képest a 3 hónap. Réka 16 kiló 4 hónap alatt, ő az, akinek csökkent az éhsége, kevesebbet eszik, és – tessék megkapaszkodni – volt olyan, hogy ránézett egy ételre, és nem kívánta. Talán jól volt lakva? Egy szó, mint száz, csoda, csoda, csoda!
Csodálatos világban élünk…
*******************************************************************************
Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 7/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 1/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}