5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Bonux mosópor reklám

*************************

Bonux 2 az egyben mosópor 40s

Amelyben nagy szerencse éri a csinosnak mondható, de azért háziasszonyszerű külsejű, véletlenül arra járó hölgyet, ugyanis leszólítja őt a jóképű, sztárszakács műsorvezető. Meg is roggyan a lába hirtelen örömében. A neves étekmester arra kéri, hogy töltsön el vele pár nyugodt percet. Juj, vajon mit fognak csinálni?

Hát azért valószínűleg szexelni nem fognak, talán főznek valamit.

***************

***************

Nos, ez nem jött be, ugyanis a szakács mellékállásban úgy látszik mosópor népszerűsítéssel foglalkozik. Ez úgy derül ki, hogy először a hölgynek bele kell szagolnia egy zacskóba, mondaná már meg, mi van benne? A nő szerint virág van benne. Mert nagyon illatos. Ekkorra már körmünk lerágva, izgalom a tetőfokán. Hoppá! - kiáltja ekkor a mellékállásban mosóporos szakács, és lerántja a zacskót, ami szemmel láthatóan, egy csokor művirágot takart. A műsorvezető úr viszont azt állítja, hogy ez egy ruhacsokor. A hölgy egy "ezt igazán nem gondoltam volna" kacajjal ad hangot őszinte meglepetésének. Megjegyzem én is művirágnak néztem a mosott ruhahalmazt. A szakács úr büszke, kiderül ugyanis, hogy ő csinálta, mert nem rossz ez egy szakácstól ugye? Zárójelben jegyzem meg, hogy itt mond valamit a nő, amit szégyen szemre többszöri meghallgatás után sem értek. Valahogy úgy hangzik számomra, hogy "rócsiterjet virág". Szóval az üzenet ezen mozzanata nekem nem jön át. Lehet, hogy ha átjönne, pont ezért venném a terméket. De hát itt megszívták. Megfejtéseket egyébként szívesen fogadok. És aztán fellebben a fátyol a nagy titokról. Azért ilyen illatosak megnyugtatóan ezek a ruhák, mert az adott termékkel mostuk. A termék tehát megnevezésre kerül, majd feledésbe merül. Legalábbis én biztosan bevenném a mit is reklámoz ez című kitalálós játékba. Még akkor is, ha mint azt később megtudjuk, puhaságot adó összetevőket is tartalmaz e termék kiválóság. A hölgy közli ekkor, hogy őt levette a lábáról ez a csokor, már hogy a szexnek is adjunk valamit. Tehát a kreatív nyilvánvalóan úgy szól, hogy ha egy ilyen jó svádájú, ráadásul szakácsfoglalkozású (vagyis egy nagyon női dologban kiváló) férfiember még ráadásul a mosáshoz is ért, akkor nyilvánvalóan még a kőporra is rá tudná beszélni a gyengébbik nem képviselőit. A reklámos hölgy mindenesetre teljesen elalélt. Talán volt egy pici orgazmusa is.

Pedig a szpot végén az is kiderül, hogy ezt a mosóport csak a nők egy szűkebb csoportjának szánják, hiszen a felszólítás, miszerint nyerjen egy bécsi hétvégét barátnőjével, ahol minden érzékét elkényeztetjük, világos utalás az azonos neműek iránt vonzódó nők érdeklődésének felkeltésére.

Értékelés: 3,6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 3/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}