1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)

Canesten reklám

*************************
Canesten KOMBI ? 25s +++ Értékelés: 5,4/10
Na akkor fussunk neki még egyszer ennek a hüvelygombás történetnek. Karácsony van, azért gondoltam, hogy stílszerű leszek, és egy ideillő reklámmal foglalkozom. Hogy mi köze a hüvelygombának a karácsonyhoz? Csak annyi, hogy most erről van kedvem íni, és karácsonykor igazán megteheti az ember, hogy a saját kedvére is tesz. Ja és persze nyilván vannak olyanok, akiknek pont karácsonykor van ilyen?

***************


***************
Fejlődésről számolhatok be. Ugyanis itt már nem egy valódi, hús-vér nő szemébe kell néznünk, hanem egy animáció könnyíti meg a történet elviselhetőségét. Ugye azért jobb ez így, már nekünk, férfiaknak, mert általában, mondhatni ma még jellemzően a mi társunk is hús-vér nő, akinek a vonatkozó testrészéhez nem szeretünk túlságosan negatív képzetek társítani. Az ugyanis rontaná férfiúi állóképességünket, már ha érted mire gondolok. Persze az animáció láttán is értjük, miről van szó, hiszen ismerjük a szavak jelentését, de legalább a rajzhölgy nem kelt bennünk ambivalens érzéseket, hiszen nem tűnik túl kívánatosnak, tehát nyugodtan lehet hüvelygombás. Egy picit úgy is gondolhatjuk, ilyesmi csak az ilyen rajzolt figurákkal fordulhat elő. Illetve egyáltalán nincs olyan ingerenciánk, hogy mélyebben átérezzük a helyzetet.

Épp ezért nem is kell itt valami hülye felvezetés, nem kell valami frappáns, viccesnek gondolt indítás, mint itt, hanem mindjárt bele is csaphatunk a közepébe. Azaz azonnal rátérhetünk a lényegre. Mert tessék elképzelni, a hüvelygomba kettős problémát jelent. Ezt állítja az előadást tartó rajzhölgy. Te mondjuk azt gondolnád, hogy csak egy problémát jelent a hüvelygomba, nevezetesen azt, hogy van, de nem, inkább kettőset. Előre elárulom neked, mi az a kettő, így nem kell kivárnod a termékismertetést. Kérlek szépen egyrészt kívülről viszket, másrészt belülről fertőz. Hogy attól még ez ugyanaz a probléma? A megoldás abban rejlik, hogy nem a szenvedő szempontjából jelent kettős problémát, hanem a kutató-fejlesztő csapatéból. Hogyan szüntessük meg egyidejűleg a viszketést kívül, és ugyanakkor hogyan számoljuk fel a fertőzést belül? És a megoldás zseniális. Sose jöttél volna rá. Kend be a viszketést egy kenőccsel, odabentre meg dugj fel egy tablettát. Fordítva ugye sokkal kényelmetlenebb lenne, hiszen a tablettával nem lehet kenni, a kenőcsöt meg macerás felnyomni, bár nem elképzelhetetlen. Tehát mondjuk lehetne kenőcs kívülre, belülre, de akkor nem lenne KOMBI. De ne is filozofálgassunk ezen, hiszen nem vagyunk mi tudós termékfejlesztők.

Megfigyelted, hogy a demonstrációs céllal bemutatott, szintén rajzolt hölgy mennyire szemérmes? Eltakarja mind a melleit, mind a gomba támadási pontját. Persze érthető, hiszen gyermekek is ülhetnek a tévé előtt e spot vetítési idősávjában, és bizony két egyszemű szmájli, és egy v betű nehezen kiheverhető gyermekkori traumát okozhatna nekik. Viszont az az álló farok szerű képlet ott a kritikus helyen, amelyre még egy nagy vörös nyíl is rámutat, minden bizonnyal érintetlenül hagyja a romlatlan gyermeki fantáziát.

De ne szőrözzünk itten össze-vissza, inkább üdvözöljük azt a kivitelezést, amely röviden, tömören, lényegre törően mutatja be a terméket, és nem próbál üres szellemeskedéssel, idétlen viccelődéssel valami nagyon egyedit, valami nagyon eredetit produkálni. Pláne, mert hogy itt ilyen nem éppen az emberi méltóságot emelő dologról van szó. Ha már ilyesmit reklámozni kell, hát reklámozzuk tárgyilagosan és ne próbáljuk úgymond emberközelbe hozni. Akinek van, az úgyis túlságosan közelinek érzi, akinek meg nincs, az majd akkor érez ugyanígy, ha lesz neki. Hidd el, eszébe fog jutni e lehetőség így is. De az orvos biztosan.

Mit is mondhatnék még önöknek e hüvelygombás időkben erről a témáról, mint azt, hogy legyenek óvatosak, az erdőbe mindig zárt ruhába menjenek kirándulni, mert a legújabb kutatások szerint a hüvelygomba nem csak felülről, a lombkoronából, hanem alulról a fűről és a bokrokról is támadhat. Nem árt, ha hüvelygomba csipeszt is viszünk magunkkal… vagy valahol eltévedtem volna?
*******************************************************************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 7/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}