2.6666666666667 1 1 1 1 1 Rating 2.67 (6 Votes)

T-Mobile reklám

*************************

T-Mobile ajándék percek - 40 +++ Értékelés: 4,2/10

Ha éjszaka belógsz zárás után a jégpályára, ha ott profi módon korcsolyázol egy szál egyedül, ha aztán mégis egy nagyot taknyolsz és ott fekszel hanyatt a jégen, akkor a T-Mobil összehoz egy hasonló helyzetben lévő ellenkező nemű fiatallal. Nekem elsőre ez jött le. Nahát ez kifejezetten egy rosszindulatúan közvetlen értelmezés. Jobbat nem tudsz? Ebből?

***************


***************

OK, megpróbálom. Azért megjegyezném, hogy negyven másodpercben túl sok közvetettséget elrejteni (plusz az üzenet) elég nagy dőreségnek látszik. Ugyanis ekkor pont annyi időd van, hogy értetlenül bámulj egyet és máris nyakadon a következő reklám.

De mindegy, nem érdekes, most van időm, gondoljunk hát bele úgyis mint közvetettség.

Szóval keveredj akár egy ilyen bohókásan fiatalos, balhés bulis helyzetbe, a T-Mobil még akkor is összehoz benneteket. Figyelj Joci, itt fekszem hanyatt a jégen tök egyedül a korcsolyapályán, most lógtam be. Te hol vagy? Le fogod kaparni magad bébi. Tutira én is itt fekszem a mi korcsolya pályánkon hanyatt, most kúsztam be én is. Te figyelj, hiába ugatom, hogy ne lógjá má éjjel egyedül, mert elkapnak és szétkúrnak mint gép?

Hát így távbeszélnek mondjuk a fiatalok. A jégen. Ez jobb?

És az eszedbe se jutott, hogy ez a két romantikus szívű fiatal, éppen távol lévén egymástól, megbeszélték, hogy egy időben fognak beszökni a két különböző város két különböző korcsolyapályájára, és majd akkor jól felhívják egymást, és érzik, mintha együtt lennének? De, ez is lehet. Gondolom közvetlenül a telefonszex után. Jelzem a telefonszex sokkal jobb lett volna. Sokkal közvetlenebb, mert azonnal átmegy az üzenet, miszerint a T-Mobil összehoz, míg itt még az is időbe tellett amíg rájöttem, nem is ugyanazon a pályán korcsolyáznak.

Na jó. Akkor te mégis hogyan kommunikálnád negyven másodpercben azt a nagyszerű új csomagunkat, hogy aki most előfizet, az kap 3000 percet ajándékba. Persze csak évvégéig, mert ez olyan karácsonyhoz kapcsolható dolog lenne, mintegy a jóságos szolgáltató ajándéka az ő előfizetőinek. Mármint az újaknak. A régi hűségesek megint szívnak persze. Ez azért ne legyen része a kommunikációnak, ezt csak neked mondom. Szóval csak december végéig kapják, és csak január végéig beszélhetik le. Ja és csak saját szolgáltatón belüli hívásokra, és csak belföldön. Ja és csak este 10-től reggel 7-ig, plusz munkaszüneti napokon. Na meg a két ingyen ajándék telefon ráadásnak. Ja, csak ha egyidejűleg ketten fizetnek elő, és aláírnak 24 hónapot.

Hát ez tényleg elég gázos. Nem valami csábító. Nem baj, a durva részeket majd rövid ideig kisbetűkkel. Mert hogy az ügyfelet nem szabad félrevezetni reklámilag.

De mi legyen a sztori?

Nos, mivel úgy tűnik, ez a csomag kifejezetten a kisnyugdíjasoknak készült...

Egy frászt. Minek kéne nekik egyszerre két telefon?

Idős szülő, gondoskodó gyermek? Nagyszülő, unoka? Őszi szerelem?

Hülye vagy. A fiatalok a célcsoport. Mindig a fiatalok. A bulizós, eszement fiatalok. Azok állandóan pofáznak, mert tele van agyatlanságokkal az agyuk. Meg kellőképpen felelőtlenül szórják a pénzt. Ja és szarnak a karácsonyra, meg az ilyen szentimentális ajándékozási rituálékra. Érted?

Hogyne érteném. Ezért kell majd nekik egy ilyen olcsó karácsonyi ajándék azzal a rengeteg előnyével. És tényleg, a sztori is kellőképpen fiatalosan érthetetlen. Főleg egy kisnyugdíjasnak.

******************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}