1.3636363636364 1 1 1 1 1 Rating 1.36 (11 Votes)
Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Hitel Express - 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha kidobják Emesét az ajtón, hát visszajön az ablakon. Emesének élettere ez a bank, megfulladna, ha végleg kirekesztenék. Na és persze Zoltán. Zoltán, Emese szerelme. Emesének muszáj bebizonyítania, hogy nemcsak ö, de Zoltán is hülye. Tehát igenis, összeillő párt alkotnak ők ketten.

***************

***************

Zoltán ugyanis nem ismeri fel az álruhás Emesét, pedig lefogadnám, hogy a Budapest Banknál is épp elég készségfejlesztő tréninggel gyötrik a vezető munkatársakat (is). Zoltán nyilván nagyon berúgott a tréning első estéjén, így nem emlékezhetett arra, amit az ügyfél ismeretről, a különféle ügyfél típusok felismeréséről, és az ennek megfelelő ügyfélkezelési módozatokról hallott. Ha nem így lett volna, azonnal felismerte volna, hogy itt valami nem stimmel, és nem vesztegette volna az idióta külsejű és beszédű ügyfélre idejét. (Te egyébként érted, mit mond?) Nem beszélve arról, hogy azonnal felismerte volna Emesét magát, akit mi, a nézők, minden különösebb készségfejlesztő tréning nélkül rögvest beazonosítottunk. Zoltán meg csak odáig jut, hogy gyanakodva néz utána. Hát ilyen bank ez, ahol ilyen képességű alkalmazottak tolják a szekeret. Tessék nyugodtan rájuk bízni a pénzt. Ja, hogy ez csak poén? Hát nem is tudom, ezzel az erővel lehetne úgy is hirdetni, hogy még a bankrablók is ide járnak. Vagy itt az alkalmazottak még a cigit is pénzből sodorják, olyan sok van belőle. Szóval tudod már sokszor elmagyaráztam neked, hogy noha és persze mindenki tudja, ez egy poén, azért mégis hagy a dolog maga után egy halvány, nem is tudom mi ez szerű rossz érzést. Nem érted? Mondjuk egy légitársaság úgy reklámozná magát, hogy mutatná, amint a vicces, bohócruhás pilóta dugóhúzóba viszi gépet nagy kacagások közepette, és majdnem belecsapódnak a földbe, de mégse, és az utasok olyan viccesen össze-vissza hányják magukat. Velünk egy vidámpark az utazás! Na, te ezek után vennél ide jegyet?

De hát nincs mese, Emese. A koncepciót őrizni kell tűzön-vízen át. De legalább az arcokat mindenképpen. Gyökeres reformot nem hajthatunk végre, mert arra nincs társadalmi fogadókészség. Ezért csak bársonyos változtatásokat végzünk a modellen, hogy kisebb legyen a megrázkódtatás. Különben is, volt itt közben egy népszavazás, amit nem hagyhattunk figyelmen kívül. Egykori koalíciós barátaink ezt nem értették meg... ja, pardon. Hol is vagyok? Igen, igen, Emese. Szóval kedves kreatívos barátaink nem értették meg, miért kellett feladni az előző koncepciót, és ott folytatták, ahol abbahagyták.

Nem jó ez így. Akkor már inkább jöjjön az előrehozott választás. Természetesen egy új reklámcégre vonatkozóan.

******************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}