Erste reklám
*************************
Erste Garantált Kötvény 2 - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nagyon jó! Már nem a reklámra értem, hanem ezt mondja az úriember épp elmerülve valamely wellness központ pezsgőmedencéjében. Te meg értsd úgy, bármilyen termék reklámja is következik, az nagyon jó. Legyél te most ilyen hangulatban, aztán mi majd gyorsan kikapjuk a hangulatod alól a jacuzzit a nővel, és gyorsan behelyettesítjük a termékkel, és akkor te - fogalmad sincs miért - baromira szeretni fogod a terméket.
Mintegy átvetíted, transzferálod, transzportálod - van erre valami pszichós szakszó - az érzelmeidet a termékre. Hogy mi a termék? Ne légy kíváncsi! Az majd csak a végén derül ki. Addig direkt nem tettünk bele semmit, ami még csak véletlenül is utalna magára a termékre. Addig csak feeling van. Jó szexes. Ajzódjál te csak fel. És majd az orgazmus pillanatában, éppen a csúcson, hirtelen megtudod. Ez aztán az igazi imprinting! Mintha most kelnél ki a tojásból. És mi az, amit először meglátsz? Erste Garantált Kötvény 2. Na ki a te anyád?
***************
***************
Szóval nem értem és nem értem. Ráadásul az úgynevezett figyelemfelkeltő sztori még önmagában is hülye. A fickó lubickol, jön a nő, a pincér pezsgőt tölt, a fickó hirtelen valamitől olyan viccesen elmerül, valahogy a lába bukkan fel először, a lábfején pedig valahogy ott van a fürdőnadrágja. A fürdőnadrágom - mondja látszólag rémülten. A kellemes meglepetésekre - így a nő válaszul, és nyújtja a poharát koccintásra. Értsem úgy, hogy ez neki egy kellemes meglepetés, miszerint a fickóról lekerült a gatya? Most jön majd a hóka-móka a víz alatt? A jó befektetésekre - szól a fickó és koccintanak. Na ez már bankosabban hangzik, de van egy olyan pajzán kétértelműség is benne. Észrevetted? Tehát minden együtt van: ülünk meztelenül egy pezsgőfürdőben pezsgővel a kézben, alul, felül minden pezseg, és itt van velünk ez a csinos hölgy (Titkárnő? Feleség?), hogy a pezsgésnek értelme is legyen, és akkor végre megtudjuk, hogy van mire koccintanunk. Majd felolvastatik, és feliratoztatik az üzenet. De mire felocsúdunk a megelőző szituáció generálta fantáziálgatásból, és rájövünk, most figyelni kéne, már vége is. Nem baj, legközelebb izgalmas lesz megint találgatni a klip elejét nézve, vajon mit is reklámozhat? Pedig milyen gondos munkát végeztek a fiúk, lányok. Bocsánat lányok, fiúk. Mert vegyük csak észre az olyan finomságokat is, hogy egy középkorú, kicsit puhább izomzatú férfiember, és egy korban tőle nem túl távolra szakadt, de amúgy csinos hölgy van itt képileg megfogalmazva, vagyis olyan külsők, amelyekről feltételezhető, hogy már van befektetni való tőkéjük valahol. Igenis számítanak az ilyen apró részletek. Mert legalább ezek számítsanak, ha már az egész nem számít semmit.
******************************
Értékelés:4,2/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10
A látvány (Scene) - 510
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}