Signal reklám
*************************
Signal White NOW Gold fogkrém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Hej, azok a szép nők! És nem elég nekik, hogy úgymond helyből szépek, még szebbek szeretnének lenni. Azt akarják ezek, bolonduljon meg az ember teljesen tőlük. Varázskrémekkel, kozmetikumokkal kenegetik magukat csábító szirénné azzal a nyilvánvaló céllal, hogy abszolút rabszolgáikká tegyenek bennünket, férfiakat. Hogy itt tévedek én? Miért? Hogy ezek egymásnak szépítkeznek? Verseny van köztük, vagy mi? Tesznek rám? Különösen rám? Na várj, mindjárt fogat mosok ezzel…
***************
***************
Az új. Persze, az új. Mindig csak az új. De ezt már sokszor megtárgyaltuk. Ez is új tehát, vagyis sokkal, de sokkal izésebb, mint a régi. Ez például háromszor annyira. De mielőtt elkezdenél röhögni, mihez képest háromszor, vedd észre, odaírták. Bizony. Volt rá három hosszú másodperced. Ők nem tehetnek arról, hogy te diszlexiás vagy. Az van odaírva csillaggal megjelölve, a White NOW fogkrémhez képest. Ahhoz képest van 3X több azonnal fehérítő összetevő. Figyeljünk a meseszámra. Nem kétszer, nem négyszer, háromszor. Arra gondoltam, megfizetnék egy külön nekem készített 3X White NOW Gold tubust, tehát ami a White NOW-hoz képest már 9X több azonnal fehérítő összetevőt tartalmazna, és akkor tökre megvakulna mindenki a mosolyomtól. Könyörögnének egy kis mosolyszünetért.
Persze mindez ideiglenes, figyelmeztet a gyengébbek kedvéért a megcsillagozott tájékoztató felirat. Gondolom éjfélig tart, aztán megtörik a varázs. Vigyázni kell. 79, azaz hetvenkilenc alanyon végeztek klinikai vizsgálatot, nem többön, nem kevesebben, hogy megbizonyosodjanak az azonnali fehérítő hatásról. Egyetlen fogmosás után már jelentkezik, tessék elképzelni. Ha most ehhez tudjuk a felezési időt, vagyis hogy valójában meddig is tart a csoda, könnyen kiszámolható, milyen gyakran kell fogat mosnunk.
A szép nő bemegy a restroom-ba, vagy a toalettbe, mindegy, és fogat mos. Ez egy nyilvános hely, én is gyakran ilyen helyeken szoktam fogat mosni, de végül is miért ne? Nálam is gyakran van bontatlan dobozos fogkrém, végül is miért ne? Ilyen esetekre. A másik szép nő épp a szempilláit rekonstruálja, de már les oldalra, ugyanis a fogmosó nő lassan-lassan színessé válik. Ja, tudod, eddig mindketten fekete-fehérek volta. Értem, rendben van, filmnyelv, igen a termék hatására változás áll be. Látványosan szebbé változás. Szép nő végez a mosással, nem, én sem szoktam utána öblíteni, lenyelem, mint gép, illetve lehet, ez ilyen fogkrém, bocsánat, nem tudtam, biztos nyelhető, felszívódó. És mosolyog. És mosolyogva elindul vissza a parti termeibe. Másik szép nő ámul, el is keni arcán a szemceruzát. (Pillaceruzát?) Fogmosott nő vonul. Mindenki ámul. Pincér majdnem leejti a sok poharat. Mások máshogy ámulnak. Hatás van mindenfelé. Majd termékismertetés. Ennyi.
Teljesen rendben van. Na de ha rendben van, vagyis pont olyan, mint az összes többi, azaz úgymond szabályszerű, bugyuta, idétlen, akkor miért írsz róla? Mert olyan jó játékot lehet velük játszani. Fantáziajátékot. Tovább lehet gondolni őket. Minél hülyébb, annál tovább. Hogy miért nem mondjuk a József és testvérei történetét használod a fantáziád megmozgatására? Tudod az olyan vastag könyv, képek sincsenek benne, ez meg mégiscsak egy mozi. Például én is ott vagyok ezen a partin, tegyük fel, még a külsőm is olyan macsós, odalépek, hölgyem, önnek lenyűgöző a mosolya. Hadd találjam ki. Signal White NOW Gold! Ó! Ezt a hölgy mondaná. Ja, az enyém? Az természetes. Tényleg? És akkor lenne itt egy ágyjelenet, meg minden. Vagy én mosnék fogat a budiban, és vonulnék széles vigyorral, minden nő engem nézne, pontosabban csak a nagyon jó nők néznének engem, és jól körülrajonganának, és akkor én kiválasztanám a legszebbet, és akkor volna itt egy ágyjelenet, meg minden. Vagy volna itt egy ágyjelenet, meg minden, és másnap reggel megmosnánk egymás fogát a termékkel, és annyira tetszenénk egymásnak, hogy reggel is volna itt egy ágyjelenet, meg minden. Szóval ilyenkor rettenetesen beindul a fantáziám, jön egyik ötlet a másik után, és mindezt ezeknek a voltaképp bugyuta reklámoknak köszönhetem. Nézem is őket szorgalmasan, mert bár sokat haladtam, de érzem, még mindig fejlődnöm kell. Hogy aztán jó kreatív lehessek…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}