5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Snickers reklám

*************************
Snickers szelet ? 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Van egy csoki szeleted, amelybe rengeteg kalória van belezsúfolva. Vagyis rengeteg energiát ad, ha hirtelen felfalod. Vagyis ha reklámozni akarod, akkor nyilván erre kell rágyúrni. Vagyis csupa olyan dologgal kell operálni, amihez hirtelen sok energia kell, vagy annak hiánya mindenféle anomáliákat okoz. Vagyis vagy erőt kell sugározni, vagy valami butaságnak kéne történnie, ha nagyon éhes vagy. Vagyis?

***************


***************
Mondanom sem kell, hogy ideális terep ez a dúsfantáziájú kreatívok számára. Itt például az a vonal van kidolgozva, hogy mi van, ha éhes vagy? Ugyebár ősi konfliktusa ez az emberiségnek, szembesülni a saját biológiai szükségleteivel, vagyis hogy mikor győz a test ördöge, és mikor diadalmaskodik felette az értelem? Kétségtelen, hogy az éhezés erős ellenfele az értelemnek, hisz bevitt energia nélkül kvázi az értelem sem működhet. Ezért energiahiány esetén, az értelem kezd beszűkülni és például mindenféle, nem értelemszerű cselekvésekre ragadtatni magát. Mondhatnánk, talán az ősbűn fogalma is ezen ellentmondás felismeréséből absztrahálódhatott el… tanár úr kérem, ha lehetne… elnézést…

Jelen példánkban tehát, az éhség az úr. Az van, hogy látunk egy öltözőt, férfi öltözőt, sportolók öltözőjét, tán focisták. Öltözködnek, vetkőzködnek. Egyszer csak, megjelenik egy idősebbnek látszó nő, olyan alkalmi kék szatén (?) ruhában, és elkezd velük üvöltözni csípőre tett kézzel. Te persze meglepődsz, mit keres egy nő a férfiöltözőben, és ráadásul miért mond olyanokat, mintha ő lenne az edző? Például hogy ok, mennyi idő kell még, hogy végre elkészüljetek? A két megcélzott sportoló, akikhez a hölgy közvetlenül a szavait intézte, pajkosan összekacsint, és gúnyosan megjegyzi az egyik, hogy valaki éhes, célozván a dühös edzőszerű nőre, vagy a nőszerű edzőre. Hát nem túl nagy tekintélye lehet ennek a nőnek, edzőnek, ha így vissza lehet neki pimaszkodni. Ráadásul az egyik fazon beszól neki, hogy hisztis díva! Erre ahelyett, hogy az edzőszerűség azonnal kirúgná az öltözőből a beszólót, csak visszariposztoz, hogy az, aki mondja. Mint a gyerekek a homokozóban. És akkor jön egy valaki, és azt mondja a nőnek, hogy hé, dobj be egy Snickers-t. Miért? Mert éhesen kifordulsz magadból. A nő bedobja, a valaki kérdi, hogy jobb-e már, és aki válaszol, hogy jobb, az már nem egy nő, hanem egy férfi. Igaz, kicsit feminin külsővel, de hát gondolom nem akartak olyan nagy változást. Hogy miért nem? Nem akartak és kész. Hagyjál… inkább itt a szlogen: Ki vagy, ha éhes vagy? Snickers. Megállni tilos!

Szóval megint nem érted a koncepciót. Az edző éhes, és ilyenkor irracionálisan hisztis tud lenni. Annyira, mint egy hisztis pi… (na, tudod, hogy ez egy úri hely, itt nem illik leírni, hogy picsa). Ezért látják őt a többiek hisztiző nőnek, méghozzá dívának. Mert hogy – biztos tudod -  a dívák szoktak mindig hisztisek lenni. És ezért van a nő olyan alkalmi fellépő ruhában. De valójában ő nem nő, hanem csak úgy viselkedik. Érted? Mert egy férfi így sohasem viselkedik, illetve ha mégis, akkor úgy viselkedik, mint egy nő. És az nagyon gáz. Nagyon gyorsan orvosolni kell egy ilyen csokival. És miután megette, megint emberformája lett. Ember, vagyis férfi. Érted már? Most miért? Elég férfi van a világon, nem kellenek nekünk a nők, mint célcsoport. Hát nézd meg itt is, amíg olyan nő, nőszerű, addig hiába üvöltözik, kiröhögik, és még be is szólnak neki. Ahogy szoktuk mi, férfias férfiak a nőkkel tenni. Képzeld az asszony otthon megint kiverte a balhét. Hagytam, hadd üvöltözzön, mindig lehiggad előbb-utóbb. Illetve, ha nagyon nincs cérnám hozzá, hogy hallgassam, hát belenyomok a fejébe egy ilyen csoki szeletet, és rögtön átváltozik… várjál, azt hiszem belezavarodtam. Mindegy.

Kedves edzők! Remélem sokat tanultak ebből a kis tanmeséből, és ezentúl ezen édesség nélkül el sem indulnak otthonról. Most már láthatják, hogy hogyan válhat semmivé a tekintélyük… hogy is mondják? Ja igen, sec, perc alatt. De szerencsére ismét az önök segítségére sietett egy jóságos, és önzetlen cég egy kiváló termékével… igaz, csak a férfiak fogyaszthatják, mert hát vannak ilyen nemeket speciálisan megcélzó termékek. Potenciafokozó, szárnyasbetét, hüvelytabletta, prosztatatágító, miegymás. Ja, és a Snickers. Egyértelmű, hogy melyik kinek. Van az a kókuszos fehér golyószerűség. Na, az való a nőknek…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}