5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

Venus Embrance borotva reklám

*************************

Venus Embrace női borotva - 35s +++ Értékelés: 4,6/10

Kicsit gondolkodtam, vajon a most vizsgált mű a reklámvallási, avagy a reklámfilozófiai irányzathoz tartozik-e? Kérdezhetnéd, miért fontos ez? Kérdezhetnéd, de nem tudod, mert nem vagy itt. Úgyhogy nem is válaszolok rá. Az azonban kétségtelen, hogy az indító-, úgyis mondhatnám a probléma felvető kérdés, vagy inkább állítás tartalmaz mind vallási, mind filozófiai megközelítést is. Vagyis megállapíthatjuk, itt reklámvallásfilozófiáról beszélhetünk.

***************


***************

Az indítógondolat pedig így hangzik:

?Minden istennő tudja, hogy az életben legjobb közel kerülni valakihez?

Ezt egy istennők bevonásával megtartott felmérés igazolja, ahol ezer istennő telefonon keresztüli megkérdezésével készült reprezentatív minta szolgáltatta a statisztikai számítások alapját. A kérdés egyszerű volt, mi az életben a legjobb? A - hogy számunkra sohasem ér véget. B - kettyintés földi halandóval. C - páros debreceni mustárral. D - közel kerülni valakihez. Aztán a D mutatott egyértelmű szignifikanciát.

A kezdő képsoron épp egy földi halandó taperolja az Érzelmek istennőjét - ahogy erről a felirat tájékoztat - miközben egy kocsival száguldanak valamiféle földi boldogság felé. Az istennőnek jól láthatóan nagyon sima, szőrmentes a combja. A tengerparti padon pedig az Izgalom fekete istennője ül, és tök sima, szőrmentes combokkal húzódik közelebb egy fekete földi halandóhoz.

"Ezért itt az Embrace, a Gilette Venus legjobb ötpengés borotvája."

Ha kizökkentettelek volna a gondolatmenetből, elismétlem. Tehát azért van itt ez az ötpengés borotva, mégpedig krémező csíkkal körülvéve, mert minden istennő tudja, hogy az életben legjobb közel kerülni valakihez. Na látod, ezt szeretem ezekben a kitűnő terméknépszerűsítőkben. Ezt a kristálytiszta, lenyűgöző, kérlelhetetlen logikát. Ahhoz, hogy közel kerülj valakihez, kell egy ötpengés borotva. Hisz neked is ez az első gondolatod, ha valakit vonzónak találsz és szeretnél vele közelebbi kapcsolatba kerülni. Hogy elvágd vele a torkát. Vagy mert olyan vastag a bundád, hogy félméternél kisebb távolságot fizikailag sem tudsz realizálni kettőtök viszonylatában. Na jó, ne legyünk rosszindulatúak. Elvégre csak egy női borotváról van szó. Vagyis csak valami ilyesmi üzenetről:

Amíg szőrös voltam, mint egy állat, Feri észre se vett. De amióta ezt használom, Feri csak velem tudja elképzelni további életét.

Tehát ?mindössze? arról van szó, hogy egy ilyesféle nyersanyag került profik kezébe, és máris isteni magasságokba emelkedett, és ezáltal sokkal átütőbb lett ugyanez az üzenet. Látod, így kell ezt csinálni!

A Szívdobogások istennője például annyira sima lett, hogy az általa kiválasztott földi halandó már ott az éttermi teraszon nyilvánosan a szoknyája alá nyúlt, nem bírván türtőztetni magát. Aztán, mivel a borotva "hihetetlenül selymes bőrt hagyott maga után", kezdődhet az ölelés fent a szállodai szobában. A szoba még rendben is volna, de szerintem a forgalmazónak fel kéne hívnia a potenciális fogyasztók figyelmét a készítmény közbotrányt, illetve balesetveszélyt okozó mellékhatásaira is. Gondolj az autós tapira például. De legalább a gyógyszerésznek feltétlenül olvasnia kéne a háziorvosát.

"Fedezd fel a benned rejlő istennőt!"

Megint csak a Mester és Margarita történetére utalnék, ahol a szerző elkövette azt a baklövést, hogy az ördög szolgájával nem egy ilyen ötpengéjű borotvát, hanem valami kencét adatott át a főhősnőnek istennővé, vagy isteni boszorkánnyá válás céljából. Mindegy. Egyik sem szőrös.

Most cikizel már megint. Igenis ha az ember ápolt, akkor közelebb kerülhet más ápolt emberekhez. És ez a borotva egy ilyen ápolási eszköz. És igenis az ilyen szellemes túlzások, hogy istennő, csak kiemelik a mondandó lényegét, mintegy aláhúzzák azt. Szóval igenis használd az új ápolási eszközöket, mert azok mindig tökéletesebbek, mint a régiek, és akkor te is ápolt leszel. És tudod, az ápoltakat hol tartják?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}