5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Diesel parfüm reklám

*************************

Diesel parfüm - 10 +++ Értékelés: 5,4/10

Jaj már megint olyasmibe ütöd az orrodat, amihez semmi közöd. Komolyan mondom, olyan ez, mintha direkt a délelőtti nyugdíjas műsort néznéd, majd felháborodnál azon, hogy számodra nem hordozott semmilyen lényeges információt. Hát persze, hiszen az egy réteg műsor, és te még nem tartozol abba a rétegbe, csak nemsokára. Szóval ez itt pedig egy rétegreklám. Gondolom.

***************


***************

Azért gondolom, mert durván az ment haza nekem első blikkre, hogy itt valamiféle bőrbarát, de dieselolaj illatú illatszerről volna szó, mert hogy az nagyon macsós, ha egy férfi ilyen bűzt áraszt magából. Gép, olaj, erő, biztonság, szexuális vonzalom. Az erős, büdös férfi. Ennek van sajátos varázsa. Fürödj meg a varázsban, szeretkezz a garázsban. Egyébként már arra külön büszke voltam, hogy felismertem, ez egy parfüm reklám.

Aztán kicsit utána nézve kiderült, hogy egy egész parfüm családról van szó, méghozzá női és férfi illatosítót egyaránt felvonultatva. Hát persze, ma már nem ritka az olyan, kicsit maszkulin nőtípus, aki miközben továbbra is nő marad, tipikusan férfias érdeklődési körrel is rendelkezik. Az ilyet általában bombázó kivitelben szoktuk vizionálni, és sajátos érdeklődési köre általában még növeli is a szextárgy szexuális felszólító erejét. Hát ha még benzinszaga is van hozzá.

Sajnos ezt az üzemanyagillatot aztán megcáfolták a további információk, miszerint például:

Illatcsalád: Aromás-fougere

Összetétel: Grapefruit, levendula, fás jegyek

De mit is érdekel ez engem, hiszen akár így, akár úgy, ezt a parfümöt a fiatalabb korosztálynak szánták, amint ez az itt mellékelt klipből nyilvánvalóan kiviláglik. Hiszen indítunk egy agresszív kérdéssel, ami egy gúnyosan, kihívóan szemünkbe néző, kemény arcú fiatalember szájából hangzik el angolul. Bocsánat, inkább amerikaiul. Az trendibb. A film feliratozva van, így még a süketek is megérthetik. Valóban élsz? Ezt kérdezi tehát az ember valamiféle kanapén ülve, sötét, depis háttérben. Hát tényleg, ez egy amolyan szarban vagyunk hangulat. Aztán rohanás, talán egy szálloda folyosója, vagy egy lakás előszobája, esetleg egy sikátor, ing, zakó mellen szétnyílva, hajunk lobogva, mintegy kitörünk a depiből. Majd megint a bőrkanapé, kézben az anyagot tartalmazó flakon. Szól hozzánk megint. Fuel for life. Ezt mondja. Szerencsére ez is feliratozva van, így nem nehéz megérteni. A segítő felirat így szól: fuel for life. Én lefordítom neked. Üzemanyag az élethez. Mondjuk. A Diesel illata. Akkor mégiscsak benzin szag? Szóval még mindig nem érted. A Diesel, mint az ilyen nevű parfüm illata. És azért ez a neve, mert hajtóanyag, energia, robbanás. Vagyis életerő.

Use with caution. Azaz használd mértékkel! Ez az utolsó figyelmeztetés. Érted ugye? Nagyon bajnok, nagyon zsír, nagyon hatékony, ha nem vigyázol, még túllövöd magad vele. Nagyon kell nekem.

Közben rájöttem, ez igenis az ilyen vén f...oknak is szól. Hiszen ugyebár én már alig vagyok alive, de mivel nagyon szeretnék feltámadni, hát én is venni fogok az elixírből. És akkor majd nekem is olyan szögletes állam nő, mint az itt ábrázolt hímnek, oszt úgy fogom falni a fiatal, ropogós pipiket, mint egykoron. (Hej, ha akkor ismertél volna!)

Ja és hogy milyen ez a reklám? Neked pont jó lesz, mint átlagszürkefiataltucatfogyasztónak. Menjél vegyél. Én inkább írok most valami nóbeldíjasat. Csak így szerényen. És büdösen.

******************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 6/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}