1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

normaflore reklám

*************************

normaflore logo probiotikum család – 45s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek egy életen át tartó szövetséget ígérnek a jó érdekében, vagyis ezek az úgynevezett őrangyal típusú reklámok, esett már róluk szó. Itt az őrangyal szerepét természetesen a termék tölti be, mintegy óvón lebegve nem a vizek, hanem a kedves potenciális fogyasztó felett. Amíg az ásó, kapa, nagyharang el nem választ titeket. (Ha kicsavarva, rosszul idézel egy szólást, az mindig nagyon vicces.) (Az is nagyon vicces, ha erre mintegy kiszólva, felhívod a figyelmet.) Ebből a szempontból a legmenőbbek azok a termékek, amelyeket természetüknél fogva csecsemőkortól, az aggastyánkorig lehet fogyasztani. Például a levegő, a víz, a só, a testsúly, a … (ez is nagyon vicces volt)

***************

***************

Itt egy úgynevezett probiotikumról van szó, ami ugye egy életen át tud hasznos lenni, hiszen az életed során bármikor lehet hasmenésed, amely után pótolni kell a hősi halált halt bacillus clausii hadtesteket a beleidben. Nos ez a szer pont ezt a gyorsreagálású, bevetésre kész tartalék hadtestet állomásoztatja magában. És antibiotikum szedése után is kiváló, mert az is elpusztítja ezeket a jóbaktériumokat, ezért anti, és ugyanezért pro a termék. Szerintem most már minden világos. Na de hogyan is kell ezt reklámozni?

Gyerekek. Ártatlan, romlatlan gyerekek. A szemedbe néznek. A lelkedbe néznek. Érzed, tökéletes bizalommal vannak irántad, mintegy a kezedbe teszik a sorsukat, rád bízzák magukat, felelős vagy értük. Sok mindentől vagy köteles óvni őket. Például a hasmenéstől. És te érzed, iszonyat nagy felelőtlenség volna, ha a háztartásodban nem lenne fellelhető ez az itt reklámozott szer. Vagy ott van az a cuki baba azzal a farepülővel, meg a kötött pilótasapkájával. Hát szívedre vennéd, hogy holmi hasmenések meghiúsítsák élete álmát? Még járni se tud, de már a levegőbe emelkedne. Nosza le a boltba, gyorsan vegyél probiotikumot. Egyik lábad itt, a másik ott legyen. Aztán ahogy gondtalanul, felhőtlenül játszanak az óvodai, vagy iskolai jelmezbálon, vagy mit tudom én hol, hát behelyettesítenéd ezzel kapcsolatos gyermeki gondjaikat a hasmenéssel kapcsolatos gondokkal? És az ügyességi csapatverseny srácai vajon lehetnének-e gyermekien ügyesek, ha közben hasmenés kínozná őket? És ekkor egy felirat is megjelenik, mintegy felhívva a figyelmet egy nagyon fontos gyereknevelési, de mondhatjuk erkölcsi, etikai hozzáállásra, miszerint a gyerekeink döntik el, milyen jövőt építenek maguknak. Érted? Érted mire hívja fel a figyelmet ez a hasmenés elleni szer? Ne nyesegesd le a gyermeked nyiladozó oroszlánkörmeit holmi saját gyerekkorodbeli meg nem valósított álmod rájuk kényszerítésével. (A képzavarok is nagyon viccesek ilyenkor.) Neked más feladatod van éppen ezért velük kapcsolatban. Hagyd hadd próbálgassák bájosan esetlen kezdő balettlépéseiket a különtornán, ahova a megkérdezésük nélkül beírattad őket, meg még ki tudja hova, ne avatkozz be. Látod milyen kreatívak máris kiskamasz korukban, ha nem gyűri le őket a hasmenés? Mint a kissrác azzal a pirosan füstölgő marhasággal a hátán, meg a gördeszkával ott az út közepén. Lehet, éppen azt próbálja, hogyan tud megállítani egy kamiont a szupererejével. Ki tudja? Hagyd! Vagy éppen hogy bűvészként fog kiteljesedni a srác megszabadulva a hasmenések béklyójából. Hagyd! És máris ügyesen követi a bájos kisleány művésznő anyuka táncmozdulatait. Mert szabadon teheti, nem fenyegeti őt a hasmenés átka. Ő talán már el is döntötte, milyen jövőt épít magának. Hagyd!

„De az anyák teremtik meg hozzá az alapokat.” Bizony. Megint igaza van a feliratnak. „A védelmet, az egészséget.” Bizony. És milyen beszédes metafora erre az a kép, ahogy a kis kötött babacipőcskék ott tipegnek a még abszolút védelmet jelentő, a magzatot még magában rejtő anyai has domborulatán. És aztán a babát ölelő, betakaró anyai óvó karok, no meg a termék együtt teljesítik be már a születés pillanatától kezdve a hasmenés mentes alapokat… valósítják meg átölelve az alap hasmenésestelen… realizálják, hogy hasmenés függetlenül építhessék a jövőt maguknak a gyerekek, amit hagyjál, te csak állj készen kivont termékkel, hogy kivédhesd a jövőépítés ellehetetlenítését célzó hasmenéses támadásokat. (Az is nagyon vicces, hogy így nem tudtam elsőre jól megfogalmazni, de benne hagytam a próbálkozásokat.)

„Amik egy életen át elkísérnek.” Mert ez a szlogen. Normaflore – egy életen át elkísér. És ezzel a nagyon szép metaforikus képpel búcsúzunk. Ölelő férfikéz a várandós nő hasán, ölelő női kéz az ölelő férfikézen… mondjuk legfölülre én tettem volna még egy ölelő termékkezet is, de hát semmi sem tökéletes. És akkor már csak a kockázatokról olvasd el a beteg gyógyszerészedet és kész. (Ez is nagyon vicces, hogy így kiforgattam ezt a jól ismert felhívásszöveget.)

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10