Milli reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Nagyon szeretnék bekerülni egy olyan reklámba, ahol enni kell. Olyan finomakat mutatnak mindig, amikor ilyesmiről van szó. Jó lesz a mellékszerep is, nem baj, ha csak negyvenezret kapok, a többit majd leeszem a forgatáson. Persze lehet, pont ez a baj ezekkel a reklámokkal. Durván elterelik a figyelmet a voltaképpeni céltermékről, ami rendszerint ezen ételeknek valamely alkotóeleme, de legalább kenyérre kenik. De mi mást is tehetnének?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 857
Mezym reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,4/10
Megtanultuk, hogy istenhez, hazához, családhoz, vagyis a világ fő dolgaihoz való boldog viszonyulás záloga mindig a vonatkozó termék, tehát ami iránt éppen a vevői bizodalmat fel kell ébreszteni. Így, ha használod termékünket, nem lesz gondod az optimális pozíció elfoglalásával e viszonyrendszereken belül. Kevésé konzervatívan is megfogalmazhatod a világ főbb dolgait, de abban az estben is ugyanez a helyzet. A termék pedig bármi lehet…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 950
Soproni Sör reklám
*************************
- Klasszikus – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Mostanában ritkábban jutok hozzá egy-egy ilyen megírásához, így történhet, hogy nekem, akárcsak egy újszülöttnek, minden reklám szinte új. Na ez azért nem egészen igaz, de mivel reklámot csak ezen kis szösszenetek kedvéért nézek, és csak akkor, amikor szösszenteni van kedvem, vagy érkezésem, viszonylag friss szemmel tudok ránézni egyes példányokra. Így tudnak újból és újból rabul ejteni a sörreklámok.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 890
OTP reklám
*************************
- Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A banki személyi kölcsön reklámok egy külön alfejezetét jelentik a reklámirodalomnak. Ezen platformon is számtalan írás foglalkozik velük. Pedig azt hinnénk, nem túl sokat kell ragozni azon a közlésen, miszerint megszorultál? Kell pénz? Mi adunk kölcsön nem uzsorakamatra. Ennyi. Hisz aki megszorult, azt vélhetően nem kell meggyőzni, hogy ez egy szar helyzet. Itt téved ön, vágnák rá azonnal a vonatkozó szakemberek. Hisz mindenkinek van egy álma…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 825
valeriana reklám
*************************
- Night FORTE – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Tanultuk már, a reklám először feltár, bemutat egy problémát, majd a terméket hívja segítségül a probléma megoldása végett. Ha fáj a fejed, egyél fejfájdalomcsillapítót. Ha nincs cipőd, vegyél cipőt a cipőboltból. Ha reked a széked, vegyél hashajtót. Egyszerű ok-okozati összefüggések. De ugye ez olyan unalmas. Ezért a kissé összetettebb ok-okozati összefüggések alkalmazása jött inkább a reklámdivatba, amin tán kicsit el kell gondolkodni, de hát így van ez minden magasabb rendű műalkotás esetében is. Nem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 835