1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Avon reklám

*************************

Avon narancsbőr elleni krém - 30s

Érdekes, hogy akár női-, akár férfi célcsoportnak reklámozunk, a lenge ruhás jó nő mindenhova jó. A nőknél a megfelelni vágyás, a férfiaknál a birtokolni vágyás motivációs bázisára építkezünk ilyenkor úgymond hasonló építőkövekkel. Jelen esetben a női célcsoport kerül a célkeresztbe mondván, te szerencsétlen narancsbőrrel küszködő pára, használd a krémet, és olyan leszel te is, mint ez itt.

És akkor majd megszerezheted és/vagy megtarthatod a férfit, az állást, a fiatalságot, a világot. Ez utóbbit persze csak implicite tartalmazza az üzenet.

***************

***************

Más kérdés, hogy a mellékelt szexbombának nyilvánvalóan soha életében nem volt narancsbőre, így az igazolás tudományos értéke legalábbis megkérdőjelezhető. Mindazonáltal aki akar, mostantól otthon is küzdhet a narancsbőr ellen az Avon segítségével, nem kockáztat sokat a pénzén kívül, legfeljebb marad a narancsbőr, de lehet, hogy cserébe ő is ilyen jó nő lesz. És ha valaki kételkedne a tudományos megalapozottságban, az tudja meg, hogy itt egy ANEWclinical hármashatású kezelésről van szó. Ez egy liposzónic három technológia (ha jól értem), amely szétzúzza a makacs zsírlerakódásokat. Erről meg is győződhetünk a saját szemünkkel. Megtudjuk továbbá, hogy az eljárás az Avon első, és egyetlen otthoni hármashatású kezelése a narancsbőr ellen. De hogy mindezek nem csak hülyéknek való eszement zagyválás, agyatlan véglényeknek szóló tudományoskodó kábítás, az onnan látszik, hogy őszintén elismerik, ez csak a nők 89 százalékánál mutatott jelentős javulást narancsbőr ügyben. Tehát nem mindenkinél - mi ilyet nem állítottunk kérem - és nem feltétlenül maradéktalanul jelent megoldást a termék. Csak éppen nagyon nagy valószínűséggel. Ügyes. Viszlát gödröcskék! Csak hogy oldjuk picit a hosszú tudományos okfejtéstől kissé túlkomolyodott hangulatunkat. Egyébként neked már van Avon tanácsadónőd? Tudod ez mély, bizalmi viszony, körültekintően válassz! Ja és még ma hívd fel, mert a holnap már az övék.

De azért ahogy az a pipi kenegeti ott magát neglizsében, majd ahogy magára dobja azt a semmi kis ruhát, amely szinte körbenyaldossa azt a dögös testét, nem tök mindegy mit reklámoz?

**************************************

Értékelés: 5/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}