OB tampon reklám
*************************
OB tampon - 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Jó hírem van. Már nem kell többé ugrókötelezni azokon a gyengébb napokon. Illetve ha jól értem, azokon a gyengébb napokon még ez sem segített. Te azt csak szeretted volna, ha néhány szökkenés megkönnyítette volna a tamponcserét azokon a gyengébb napokon. Nos, nem ez a kívánságod fog teljesülni. Mi előremenekülünk. Ennél egy még jobb megoldást kínálunk.
***************
***************
Egy olyan tampont ajánlunk, ami kivehető. Szóval nem kell megemésztened és felszívnod, majd a használhatatlan komponenseket természetes módon kiürítened, hanem egyszerűen ki kell csak venned. Elgondolkodtunk a te megoldási javaslatodon is, ezen az ugróköteles verzión, de aztán arra jutottunk, nem minden korosztály, illetve nem minden fizikai állapot engedné meg a kérdés ilyetén való rendezését. Ezért döntöttünk úgy, hogy normálisan kivehető tamponban fogunk gondolkozni. Nos, így született meg az o.b.procomfort. Próbáld ki. De ha nem hinnél a saját szemednek, illetve a saját vonatkozó szerved által való megtapasztalásnak, hát íme itt ez a grafikon. A gyengébb napok olyan kicsit recésen vannak ábrázolva, és jól látható, hogy a hagyományos tampon, amelyik nem rendelkezik SilkTouch? borítással, az bizony erősen zötyög rajta. Az ilyen burkolattal bíró tampon azonban kisimítja a recéket mint gép. Szóval könnyebben veheted a tampon cserét még a gyengébb napokon is, ha ezzel a tamponnal nyomulsz. Vagy használj betétet ezen recésebb napokon is. És akkor nincs ez a nyűglődés. Ja pardon, ez egy másik reklám. De visszatérve a tamponhoz tessék csak megnézni hogy ugrál a sok hülye, miközben mi kárörvendő mosollyal húzunk át közöttük könnyen csusszanós tamponunkkal kibélelve. Azért ez egy picit gonosz dolog, nem? Már hogy nem szól a hölgy a többieknek, miszerint ő már túl van az ugrálós korszakán, és immáron a szíve alatt (jóval) hordja a megoldást. De legalább a többiek megőrizhetik jó kondíciójukat, a sunnyogó kollegina pedig megnézheti majd magát néhány hét múlva a súlyfelesleg vonatkozásában.
De most legyünk jóindulatúak és beleérzők. Szerintem a kreatív intuíció úgy szólt, hogy hát igen, itt az a probléma, ezt a fránya hagyományos tampont úgy kell kirángatni azokon a szárazabb napokon. Szinte már ugrálni volna kedve az embernek egész nap csakhogy megszabadulhasson már tőle. Ezzel érzékelteti a szerző, milyen kellemetlen, ingerlékeny, mindenféle kényszermozgásokat gerjesztő, és így mindannyiunk által jól ismert hangulati állapotba juttathatja a szenvedőt egy-egy ilyen fizikai irritáció. Éjszakai szúnyogzümmögés a fülben, heves csapkodás, takaró lengetés, szitkozódás. Takaró csapda állítása. (Az úgy működik, hogy magasra emeled a takarót és vársz. Ha megint meghallod az állatot a fülednél, hirtelen magadra borítod a takarót, remélve, a szúnyog is benne van. Majd a takarót jól rányomkodod magadra, hátha szétnyomod így a vérszívót is. Legalább olyan jó, mint tamponra az ugrókötél.) Használjon inkább "Irtó" szúnyogirtót!
Most már csak azt kell eldöntenünk, hogy a fentebb vázolt szúnyogos kényszer megoldás a valószínűbb, vagy az ugróköteles verzió, mint ami reálisan az átlagember eszébe juthat promt megoldásként. Ugyanis ha az csak egy csavaros eszű, vicces kreatívnak juthat az eszébe, akkor könnyen ugorhat a hatás, amit elérni tervezett. Helyette van értetlenkedés, furcsálkodás, üzenet elvesztése.
De sebaj, a márkához való kötődést, a márkabizalom növelését szerencsére más eszközökkel is elősegíti a cég. Lehet velük játszani. Van ez az o.b. strandröpi turné. Ha elmész a következő helyszínre, hát strandröpizhetsz velük o.b. eleget. Az egy olyan ugrálós sport. Ha esetleg a SilkTouch? bevonat mégsem válna be.
******************************
Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10
A látvány (Scene) - 6/10
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}