1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

TippMix reklám

*************************

TippMix - 20s +++ Értékelés: 3,8/10

A TIPPMIX az egy olyan sportfogadós játék, ahol lehet fogadni mindenféle sportesemények kimenetelére, és minél kisebb valószínűségű kimenetelre fogadunk, annál nagyobb nyereményben reménykedhetünk Szóval rendes, szabályos, törvényes pénzrablás. Olimpia esetén természetesen speciális ajánlatokkal. Kéne valahogy reklámozni. Például így

***************

***************

Ne cikizd! Ők legalább megpróbálták.

Futók készülődnek a starthoz. Koncentrálnak. Kínais zene szól. Valamiféle rudak jelennek meg időnként. Az egyik készülődő bele is kapaszkodik egybe. Nem tudjuk mik ezek a rudak. Alumíniumnak látszik, fekete kemény műanyag kockával a végén. Aztán az egyik ilyen fekete kockás vég durván rálép egy éppen földre támaszkodó futókézre. A futó gyorsan el is kapja, majd fölnéz. Elmosolyodik. Hiszen csak egy gólyalábas ember lépett teljes testsúlyával a kezére. A gólyalábának azzal a kemény, éles szélű kocka végével. Tényleg megmosolyogni való. Én biztos, hogy harsányan kacagnék. Mert hogy ott fölül egy vicces, csíkos gatyás ember rázogatja a pompon bojtját. A másik pompon bojtja oda is esett a meglepett futó elé, a két lába közé. A gólyalábas meg hülyén vigyorog, rázogat, ugye jó vicc volt haver? Aztán látjuk, több ilyen gólyalábas rázogat egy sorban, éppen annyi, amennyi betű a TIPPMIX szóban van. Végül TIPPMIX felirat és hogy nő a szorzó.

Szerencsére, mivel a képsorokból tökéletesen nem lehet tudni miről van szó, már a rálépés előtt megindul az üzenet közlése hangilag. Megtudhatjuk tehát, hogy tippmixék is készültek az olimpiára, és ezért spéci, minden eddiginél izgalmasabb mixet állítottak ők össze az olimpia eseményeiből. A szorzó is nő. Így neked már csak a szorzandót kell beemelni a játékba, ami sajnos könnyen osztandóvá válhat, ha nem jön be a tipped, mert rossz volt a mixed.

Én minden esetre arra tippmixelek, talán a minden eddiginél izgalmasabb érzést próbálták illusztrálni az alkotók a rálépéssel, végtére is mennyire valószínű, hogy miközben az olimpián a futórajthoz készülődsz, egy gólyalábas ember összeroncsolja a kezedet. Ez a valószínűség annyira kicsi, hogy egy ezerszeres szorzót biztosan megérdemelne a fogadási ajánlatok közt.

Ami pedig a tárgyalt munka minősítését illeti, ha reklámolimpiáról lenne szó, mondhatnám, nem a győzelem, a részvétel a fontos. De akkor bizony hazudnék, mert egy olimpián ez pont fordítva van, szerintem. Bár lehet, az alkotók szerint se a győzelem, se a részvétel nem fontos, csak fizessen az a megrendelő. Sokat.

******************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}