1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

PennyMARKET reklám

*************************

Penny Market logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak az úgynevezett placebo reklámok. Mint tudjuk, a placebonak, azaz a hatóanyag nélküli orvosságnak, vagy orvosságnak látszó tárgynak, esetleg körülménynek pszichés hatása van, ami nem elhanyagolható, ha a szervezet gyógyító energiáinak mozgósításáról van szó. Aminthogy egyes reklámok sem tartalmaznak a termékre vonatkozó specifikus hatóanyagot, csak pszichésen próbálnak hatni…

 

**************

***************

Tudjuk, hogy a hazai íz az igazi. Ezzel a közléssel indítunk. Nem tudjuk. Illetve, ha a magyaros konyha ízeire gondolunk, akkor abban az értelemben igen, hogy ebben nőttünk fel, ezt szoktuk meg, ezt érezzük igazán hozzánk közel állónak. Persze később sok más konyha ízeit is megszeretjük.

Na most hogy a hazai íz az igazi, azt ennél a Délkertész nevű szövetkezettnél is tudják, hisz a magyar zöldség és gyümölcs a magyar földtől lesz az igazi. Ezért leleményes módon nem Svédországban alapították meg ezt a szövetkezetet, és nem német zöldséget és gyümölcsöt termesztenek a magyar földben, hisz azok nyilvánvalóan csak a német földben lennének igaziak, itt csak hamis zöldségek lennének szar ízzel. Bár ki tudja, lehet, a magyaros virtus még a német zöldséget is igazivá tenné. Ja és tudja ezt a magyar dolgot Dávid is, mármint hogy ettől lesz a lecsó is az igazi. Szerintem meg attól, hogy nem akkor próbál tüzet rakni alá, amikor már valamennyi nyers összetevőt beletette, mert attól bizony nagyon érdekes lecsó lesz, de biztos, hogy nem az igazi. De gyerekek, mutatni kell a matériát, így nagyon festői, ugyan kinek tűnik fel ez az apróság – szólt a rendező, vagy a kreatív – különben is, akkor még azt a kisebb fedőt is ki kéne vennünk a zöldség alól, mert persze hogy nem tömtük tele az egész bográcsot az anyaggal (a fedő nem látszik, csak szerintem). Na meg az is tök vicces, ahogy ez a magyar ember, ez a Dávid, olyan viccesen próbálja meggyújtani azt a magyar tüzet, az alatt a furcsa magyar lecsó alatt. Egyébként ez a cég is a hazai termékektől az igazi, ellentétben az összes nem igazi élelmiszer forgalmazóval, akik más országokból származó termékekkel is hamisítgatják önmagukat. Ugyanis ezek a mások, nem tudják, a hazai termékekben van a magyar föld színe-java. Ott más földek színe-java van egyes termékekben, de az a szín-jav nem az igazi. Vagyis nem valós, képzetes az a szín-jav, mondhatni imaginárius. És ki akar imaginárius ízeket enni, amelyekben ráadásul biztosan GMO is van, mert ezek a nem magyar mindenkik bármire képesek. Így gondoskodik tehát ez a jóságos magyar cég arról, hogy a magyar családok magyar asztalára, kiváló minőségű magyar termékek kerülhessenek.

Bizonyára fel tetszettek fedezni a placebo komponenst, a pszichére ható összetevőt, ami nem más, mint a hazai, a magyar. Nincs benne tehát valós hatóanyag, mint például árak, árkedvezmények, akciók, különleges termékek, házhozszállítás, miegyéb, csak a honleányi, honfiúi érzelmekre való apellálás, ami mint tudjuk, megédesíti a szánkban még a citromot is, ha az magyar földön termett, vagy ha legalább azt hisszük, hogy ott.

De hát végtére is igazuk van az alkotóknak, eladni kell, ez a legfőbb törvény, és most szezonja van a magyarkodásnak, csak nem fogunk télen strandpapucsot, nyáron hólapátot eladni, nem igaz? Abszolút a javukra kell írni továbbá, hogy legalább bevették a szövegbe a kiváló minőségű jelzőt is, ami kis jóindulattal úgy is érthető, azért nem minden magyar, ami fénylik, pontosabban nem minden fénylik ami magyar, csak ha az kiváló minőségű.

Persze felfoghatjuk úgy is, segítsd a hazai vállalkozókat, ezért a cég elkötelezte magát, hogy, stb.

Bevallom, engem a minőség és az ár valamiféle optimális összehangolásával lehet elsősorban megfogni, mert sajnos nem engedhetem meg magamnak, hogy esetleg drágábbat és rosszabbat vásároljak, csak azért, mert magyar. De ha ebben nincs különbség, na akkor én a magyart választom, isten engem úgy segéljen, még akkor is, ha banánról van szó. Mondjuk magyaros lecsót biztosan jobbat tudok főzni, mint ez a szerencsétlen Dávid a magyar zöldségekből…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10