3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (4 Votes)

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10

Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?

***************

***************

Mert szerintem itt, legalábbis számomra, felvetődik. Őszintén megmondom, ötödször nézem végig ezt a 40 másodperces verziót, és baromira nem értek belőle egy kukkot sem. Még a végén meg kell néznem a bővített verziókat is, hogy kitaláljam, végül is mi volt itt a koncepció? Persze gondolom a tévében nyilván ez a rövid megy inkább, úgyhogy kíváncsi lennék, a népnek mi megy át?

Tehát 1 napra Adél és Marci átvállalták édesanyjuk összes feladatát. Hogy miért kellett átvállalni, az most nem érdekes, de már sejtjük is a felvezetésből, nem lesz könnyű dolguk, nyilván. És tessék mondani, eddig miért nem vállalták át édesanyjuk egy-két részfeladatát? Az a két majdnem anyányi gyerek? Sőt a lánynak már jogsija is van. És innentől jön egy rakás teljesen megfejthetetlen „nehézség”, amit valamiért eddig csak az anyjuk tudott megcsinálni. Reggel a legkisebb kissrác azt suttogja a bátyjának, hogy mozog a foga. Ezt is mindig anya csinálja… a legkisebb kissrác anyának való problémáinak kezelését? Tényleg nem semmi. Aztán valami rendrakás következik, jaj, jaj, majd a nagycsaj megkérdezi a telefonban, hogy Dominik? Aha, szóval telefonon tartják a kapcsolatot az anyjukkal, aki ezek szerint olyan helyen van, ahol bármikor elérhető telefonon. Most ezen nem fogok elmélkedni, akkor mi a jó fene helyen van, csak nem kórházban az 1 napos ambuláns műtétre várva? Jó, legyen ott, és mondjuk a műtétet is epidurál érzéstelenítéssel csinálják, hogy közben is tudjon telefonálni. Na ezt megoldottuk. Tehát telefonálás, ezek szerint közeledünk a lényeghez. Közben a srác összemos mindent mindennel, és minden rózsaszínű lesz. Bezzeg anyu tudná, amit még ezek szerint a nagycsaj sem tud, pedig ő nő, vagyis definíciószerűen már a mosógép mellett volna a helye abszolút kiképzetten. Ejnye, ejnye, még a sztereotípiáitokat sem tudjátok rendben tartani gyerekek? Majd jön a nagysrác a nagycsajhoz, és kérdi, vajon tud-e nyakkendőt kötni? Miért tudnék? Anya bezzeg tud. Ez a párbeszéd köztük. A srác kezében tablet, biztos az anyjával telefonált, és azt mondta az anya, kérje meg a nagycsajt. Ezt én képzelem hozzá jóindulatúan, hogy a terméknél maradjunk.

Az autós jelentetnél végképp csődöt mondtam. Talán azt mondja a nagycsaj, hogy anya most itt vagyunk. A kissrác viszont kijelenti, ez nem az a Dominik, hanem egy másik, és nem tudja, hol lakik a másik Dominik. Tehát anya a telefonban csak az egyik Dominik címét mondta el, és mint az tudvalevő, Dominik címet csak egyszer lehet megkérdezni, vagy nem látjuk a második fordulót, amint azt se tudjuk, miért nem tett fel anya tisztázó kérdést a Dominikokra vonatkozóan, de mindezek persze előfordulhatnak az életben, tessék szépen hozzágondolni a megfelelő jeleneteket. A nagycsaj a fejét a kormányba veri.

Aztán otthon a két nagy összegez, és megállapítják, hát ez elég durva volt, és hogy anyu napjai mindig ilyenek. Levonják a konzekvenciát, ezután sokkal többet fogunk segíteni anyunak… ja nem, nem így… mert mint kiderült, noha eddig is tudtak egymással beszélni mobilon, de sajnos nem annyit, hogy képesek legyenek átvenni valamennyit anyu terheiből. De most végre megtehetik, ezzel a korlátlan csomaggal. WTF!? Ezek szerint telefon nélkül nem lehet átvenni semennyit anyu terheiből. Ezek szerint még korlátos csomaggal sem lehet átvenni semennyit sem anyu terheiből. Ezek szerint csak korlátlan csomaggal lehet végre átvenni valamit anyu terheiből, azt is csak úgy, ha közben állandóan anyut basztatjuk telefonon, mit hogyan kell csinálni.

Na ezt nevezem kreatív mestermunkának! Hát ki nem rohan azonnal kihasználni ezt a remek ajánlatot? Mennyire szerettünk volna anyu terhein könnyíteni, de gúzsba kötött eddig bennünket a telko csomagunk korlátossága! Nem tudom, az jó szóösszetétel erre, hogy bornírt baromság? De szólj, ha tudsz jobbat…

*******************************************************************************

Értékelés: 3,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 1/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10