1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Canesten® reklám

*************************

Canesten logo - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…

 

***************

***************

A nagy gombaölőszer ezúttal nem a hüvelyben munkálkodik, hanem a lábat szabadítja fel a gombainvázió alól. Bár érintőlegesen a hüvelyt is érinti a koncepció, hiszen egy meghiúsult szeretkezés írható ezúttal a lábgomba számlájára.

Hosszú útról érkezik meg a… nem tudtam megfejteni ki. Mindenesetre egy férfihang mondja, hogy nagyon hiányoztál, de ez még nem határozza meg ki az érkező. A következő pillanatban a nő a díványra löki a már alsógatyában lévő férfit, aki úgy folytatja, hogy de a lábgomba már kicsit sem. Mármint az kicsit sem hiányzott. Csakhogy úgy tűnik, ez a nő észrevétele. Persze ettől még mondhatja ezt a férfi gondolatban, hisz a nő otthagyja őt alsógatyában és lábgombában a díványon, miközben a férfi döbbenten bámulja a lábát. Ebből sem tudjuk tehát eldönteni ki volt távol, és ki volt itthon, de végtére is ez nem is olyan fontos kérdés. Sokkal érdekesebb, akkor most hogyan is vannak ők egymással? Mi is történt itt?

Hosszú távollét után érthető módon egymásnak esnek, a férfi már levetkőzik, vagy levetkőztetik alsógatyára, a nő az ágyra löki, majd gondosan megnézi a talpát és felfedezi, hogy gombás. Ő egy ilyen gondos nő. Nyilván, ha mondjuk a talpvizsgát abszolválta volna az úriember, a gondos asszony a farkát is lecsekkolta volna az aktus előtt, nem chlamydiás-e például. Persze lehet, azért kellett megnéznie a talpát a jóembernek, mert a zokni levétele után a levegőbe olyan szaganyag molekulák kerültek, amelyek nagyon markánsan jelezhették a normalitástól való eltérést. Tanulság, ilyenkor legalább a zoknit hagyd magadon, ha azt szeretnéd, hogy a viszontlátás öröme felhőtlen legyen. El sem tudom képzelni a párbeszédet, ami ezek után történhetett közöttük.

  • - De te mégis hol jártál Jenő? Neked soha nem volt lábgombád, észrevettem volna, ahogy most is észrevettem. Te utálod a fürdőket tudtommal! Vagy kinek a papucsába dugtad a lábad te Jenő? Mutasd csak a farkad? Azt hová dugtad? Egyébként tök mindegy, mit hova dugtál, mert ez a nagyszerű krém megvéd engem a lábamtól a hüvelyemig, és még azon is túl bármilyen gombától! Mert írva vagyon, bőrgomba esetén a Canestenben bíznak a legtöbben Magyarországon!

És nézzék csak, úgy tűnik az asszony meg is békélt a dologgal, miután két hét kényszerszünet alatt a krém teljesen elpusztította a gombát Jenő lábáról (a két hét nem látszik a filmen, én saccoltam), ismét Jenőé „volt a pálya”.

Azért volna egypár ötletem:

Lábgomba. Férfi nagy kínnal vonszolja magát a mezőn, mert mindkét lábfejét dúsan beborítják a szép piros kalapos, fehér pettyes gyilkosgalóca gombák. Öreg, rőzsét cipelő néni kerül az útjába, akit öreganyámnak kell szólítani, és akkor cserébe ad ilyen megváltó terméket.

Inkontinencia. Bácsi deréktájon egy konyhai falikutat (egyszerű vízcsap) visel, amiből csöpög a természetesen nem sárga, hanem a kékszínű víz. Bácsi bosszankodik, nem tudja elzárni, már bokáig áll a kék tócsában. Egyszer csak egy óriás gólya jön a vonatkozó termékkel a csőrében, és beleteszi a bácsit, mintha egy kisbaba lenne. Most már mindjárt otthon vagyunk…

Hasmenés. Csinos nő hasába benézve egy szimfonikus zenekart látunk, amely nagyon kakofónikus, furcsa, bélgázok mozgását kísérő hangokra emlékeztető zenét játszik, a karmester meg tépi a haját, és elhajítja a karmesteri pálcát. Valaki jön, és egy új pálcát ad a kezébe, amin a vonatkozó termék márkajele látható. A durva zene gyönyörű muzsikává szelídül.

Na mit szólsz?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10