3.6666666666667 1 1 1 1 1 Rating 3.67 (6 Votes)

Flip TV reklám

*************************

flip logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak a főnökök. Mindenhol van egy főnök. És a főnöknek mindig van fixaideája. Amihez ragaszkodik. De ez nem baj, annál nagyobb kihívás a saját koncepció érvényesítése. Ugye? Úgy megcsinálni, hogy a főnök fixaideája is benne legyen, ugyanakkor a saját koncepciónk is látszódjon, nem könnyű. Ugyanis előfordulhat, hogy a főnök sem buta. Ritkán, de lehetséges. Én is voltam főnök, tudom. Mindig észrevettem, ha hasonló módon akartak trükközni velem. Nem is lehetett, mert kivétel nélkül minden jó ötlet az enyém volt. A beosztottjaim is mindig ezt igazolták vissza. Na ugye…

***************

***************

Például szerintem ez a flipesség is egy ilyen főnöki fixáció lehet. Nem lehet megszüntetni, még csak megszüntetve megőrizni sem, csak megőrizni. De mégis, amikor a múltkor megírtam, milyen bornírt baromság ez, vagyis hogy egy olyan kérdéssel indítani egy szpotot, miszerint „hogy mi a flipesség?”, majd a kétségbeesett kérdőjellé merevedett befogadót csak a vége felé felvilágosítani, tulajdonképpen mi a f…-ról (nem szoktuk kiírni, hogy fasz, nem illik, viszont így elegánsan áttoljuk a felelősséget a kedves olvasóra, egyszer már elmagyaráztam ezt) beszélünk, hatásomra – nyilván – úgy érezték az alkotók, változtatni kell. Így ebben a filmecskében már sokkal világosabban beszélnek, mindjárt az elején megtudod, miről van szó, nevezetesen a Flip ajánlatáról. Na jó, aki nem beavatott, ettől még nem fogja tudni, ezt a flipet eszik-e, vagy isszák, de egy fokkal jobb, mint hogy azt kelljen találgatni, mi a flipesség, mintha ez egy már közfülön forgó kifejezés lenne (mint ez, hogy közfülön forgó), és pusztán csak feloldani kellene azok számára, akik ennek ellenére nem ismerik, vagy emlékeztetni azokat, akik már ismerik. A Flip nyilván valami cég, amely ajánl valamilyen szolgáltatást.

Na de azért a főnök fixaideáját nem kehet feladni, ezért legalább egyszer ezt a hülye flipesség ötletét be kellett illeszteni. Narrátor: Ernő tudjuk, hogy megvan benned a flipesség, válts Flip-re!” Mi van az Ernőben? Mi a f… (lásd fentebbi megjegyzés) az a flipesség? Szóval persze, ez itt is bezavar azért, kicsit megállítja a fejlődésben a kampány még egyetlen darabját sem látott befogadót, de legalább a felirat már érthetően tájékoztat, leveszi a flipesség értelmezgetésének terhét a kedves potenciálisról, jól van, oké, egy újabb kábeltévés társaság ajánlgatja kábé ugyanazt, ki a f… (lásd fentebbi megjegyzés) törődik azzal, mi a f…-t (lásd fentebbi megjegyzés) akar az jelenteni, hogy flipesség.

Az van, hogy Ernő halogatja a Flip-re váltást, értsd ezen szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételét, gondolom a jelenlegi helyett, ráadásul mindenféle mondvacsinált indokkal. Na természetesen a mondvacsinált indokok kitalálása aztán szinte szárnyakat adott a kreatívnak, a kreatívoknak, szinte látszik, ha már bele kellett tenni, hogy flipesség, akkor legalább itt alkossunk nagyot. És lőn. Tényleg rettenetesen vicces dolgokat talált ki a csapat, szinte le sem tudom írni a permanens röhögőgörcstől, ami most úrrá lett rajtam. Oké, belátom, azért mert valami nekem nem vicces, attól még igen nagy tömegek számára lehet könnyeztetően röhögtető. És itt nyilván a nagy tömegen van a hangsúly, hisz ez a fontos értékesítési szempontból. Tehát például azért halogatni egy másik szolgáltatóra való átállást, mert az illető éppen a Lali nevű botsáskáját gyászolja, tényleg lehengerlő. Vagy azért, mert holnap meg festenie kell, és mi látjuk, mit is ért ez alatt, ami már szinte a humor apoteózisa, hogy Ernő ilyen paintball puskával lövöldöz a falra, az egészen zseniális. Ezért nem tud Ernő átállni. Az aranylakodalmat most hagyjuk.

És ekkor ad valamiféle támpontot a mű arra vonatkozóan, hogy a flipesség valamelyest értelmezhető legyen számunkra. Ernő, tudjuk, hogy megvan benned a flipesség, válts Flip-re – mondja a narrátor bácsi. Tehát flipesség lehet mondjuk a bátorság rokonértelmű szava. Vagy valamilyen hovatartozást jelölhet, mint például tudjuk, hogy megvan benned az ír nyakasság, a francia költőiség, az olasz erotikusság, a spanyol szenvedélyesség, a magyar virtusság, az akármi akármilyenség, vagyis esetünkben tudjuk, hogy Flip vér csörgedezik az ereidben, ami azt jelenti, megvan benned a flipesség, ami valami nagyon pozitív dolgot jelent, így képes leszel, meg tudod tenni, sikerülni fog. Mármint az átállás, annak ellenére, hogy Lali a botsáska jobblétre szenderült, és te ettől most magad alatt vagy.

Hát ki az, tessék mondani ki az, aki egy ekkora hatalmas humorbomba hatására nem áll át azonnal ezen szolgáltató szolgáltatói emlőire, nem lesz e szolgáltató csecsszopója, már hogy ilyen költőien fejezzem ki magam. Szerintem én egy született flip vagyok, akárki meglássa…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 4/10