1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Activia reklám

*************************

Danone Activia – 35s +++ Értékelés: 3,6/10

Már megint? Tényleg bocsánat, de olyan jólesik. Hát nézd meg ezt. Te beállnál közéjük? Ja, hogy van az a pénz? Most mondok neked egy nagy igazságot. Ne az ilyen ajánlatok elfogadásán, vagy visszautasításán gondolkodj. Ha kapsz ilyet, akkor fogadd el. Azt kéne elérned, úgy legyél nagy ember, hogy senkinek ne jusson eszébe ilyen ajánlatot tenni neked. Ennél jobban nem akarom ezt kibontani, vagyis nem szeretnék sokkal érzékletesebb hasonlattal élni, mert félek, beperelnek… na persze, majd pont a te blogodon lóg az egész hazai celeb társadalom…

***************

***************

Belülről fakadó mosolyok az Activiával! Ezzel indítunk, és látunk táncoló hasat, meg két celeb arcot. Belülről fakadó mosolyok. Azt hiszem a babáknál van ilyen, amikor valamilyen kellemes hasi történés hatására mosolyognak egyet, de ebben nem vagyok biztos. De abban biztos vagyok, hogy velem még nem történt meg, hogy a belsőmből fakadt volna egy mosoly. Már úgy értem valamilyen belső, hasban történő fiziológiai folyamat eredményeképpen. Bár sokan mondják, hogy egy jó – hogy is mondjam – megkönnyebbülés okozhat nagyfokú elégedettséget, tán még mosolyt is fakaszt, de vélhetőleg itt nem erre gondolhattak a szerzők. De akkor vajon mire?

Úgy értik, ez később kiderül, hogy kvázi amikor a hasad jól érzi magát, akkor az olyan, mintha mosolyogna. És ez olyan megkapóan szép kép. Például de szépen mosolyog ez az alma itt a kosárban, vagy rád mosolyog a nap, vagy legyen mosolygós szép napod, szóval a mosolygós sokszor jelenti a kellemest, és itt is azt jelenti. Tudod? Meg hát olyan vicces is egy picit, hogy a hasad mosolyog. És azért mosolyog a hasad nyilván, mert ezek a bifidusok jót tesznek neki. Persze csak akkor, ha mértékkel eszel, és termékünk is csak a mindennapi kiegyensúlyozott étrend és egészséges életmód részeként fogyasztandó. Ebből az következik, szerintem, hogy hiába eszel mértékkel, hiába kiegyensúlyozott az étrended, és egészséges az életmódod, ha nem eszel hozzá terméket, minden hiába. Nem? Mert különben minek ennéd meg azt a sok bifidust, ha anélkül is megy a szekér? Nem? Mert finom? De akkor miért pont ezt? Miért nem franciakrémest? Ugye? Na ez aztán vaslogika a javából. Mit szólsz hozzá?

A celeb néninek – mint megtudjuk – a karácsony a kedvenc ünnepe. A celeb bácsinak – aki szakács – az a véleménye, hogy ilyenkor nagyot lehet alkotni a konyhában. Az újságíró néni ehhez azt teszi hozzá, hogy és jókat enni az ünnepi asztalnál. Hmm, töltött káposzta, bejgli. Hát igen, ez mind igaz, és örülünk neki. De miért együnk ehhez az egészhez ilyen terméket? Azért, mert a celeb néni mindig hagy helyett ezen lakomák mellett is a terméknek, és mert annyira finom. Érted? Köszönöm, nem kérek többet a tűzdelt báránybordából és a Wellington bélszínből, mert még meg kell ennem egy Activiát. És hát hogy néznék ki szomorú hassal? Te jó ég! Gondolni se merek rá!

Ez a termék az emésztési egészségünket segíti. Ezt is megtudtuk. Emésztési egészség. Ezt is megtanultuk. Nem egészséges emésztés, hanem emésztési egészség. Talán köze van ennek a szóösszetételnek ahhoz, hogy bíróság által kimondatott, nem igazolható e termékféleség kifejezett gyógyhatása?  De akkor sincs nagyon értelme, vagy én nem nagyon értem. Emésztési betegség. Na ennek van értelme. Azt nem segíti. De ha… ugyan hagyd már!

Legyen neked elég annyi, hogy mert amikor a hasad mosolyog, még vidámabb az ünnep! És táncol, táncol az egész társaság, és egyeseknek olyan mosolygós hasat ábrázoló táblák vannak a kezükben, és azt is úgy mozgatják ide-oda a zene ritmusára. Na ugye hogy megnézve e filmecskét neked is azonnal gusztusod támadt a termékre.

Igen, tudom, a jelenlét. Hogy a brend állandóan szóljon hozzád, mutassa magát, ha mégoly nagy marhasággal is jössz elő, ez a lényeg. Termék, celebek, bolondoznak, vidámak, celebek, karácsony, vidámak, bolondoznak, termék, termék, belülről fakadó mosolyok, baromság, baromság, emésztési egészség. Kész. Nem tudom mit kell itt a dolgot komplikálni, meg elemezgetni. Hacsak azért nem, mert van egy ilyen blogod…

*******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10

{mxc}